Abarth 595 Competizione 2

Ως ο ειδικός σε οτιδήποτε Abarth εδώ στο Autoblog, δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω οποιονδήποτε άλλο να δοκιμάσει το 595 Competizione. Έχοντας εμπειρία από το απλό 500 αλλά και το 595 Turismo, ήθελα να δω τι το διαφορετικό προβάλει η Competizione έκδοση και ποιες αλλαγές έγιναν στο γρήγορο μικρό με την ανανέωση που πρόσφατα υπέστη το προσφιλές 500 (MY2014).

Ας ξεκινήσουμε από τα χαρακτηριστικά για να φεύγουν από τη μέση. Το Abarth 595 Competizione, κινείται από τον γνωστό και μη εξαιρετέο 1400άρη T-Jet, τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με το αλουμινένιο block, που χάρη στο RHF3-P turbo της IHI αποδίδει 160 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής –με το Sport ενεργοποιημένο– στις 3.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το C510, 5-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο ενώ η ισχύς περνά στον δρόμο από τους εμπρός τροχούς.

Abarth 595 Competizione 18

Το “αγωνιάρικο” 595, πατάει σε ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών με ελαστικά Pirelli P Zero Nero, διάστασης 205/40 μέσα στις οποίες κρύβονται οι τρυπητοί δίσκοι διαμέτρου 284 χιλιοστών στον εμπρός άξονα και 240 στον πίσω. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι οι δαγκάνες στον εμπρός άξονα είναι της Brembo. Η ανάρτηση του Competizione, αποτελείται από τα κλασικά γόνατα McPherson στο εμπρός μέρος και τον επίσης κλασικό ημιάκαμπτο άξονα στον πίσω. Σε αντίθεση όμως με το “αδερφό” Turismo, το Competizione διαθέτει Frequency Selective Dampers και στον εμπρός και στον πίσω άξονα. Τα FSD αμορτισέρ της Koni, συνδυάζονται με τα κόκκινα ελατήρια της Brembo που διαθέτουν επικάλυψη σιλικόνης ενώ ειδικά για το Competizione, οι αντιστρεπτικές τόσο εμπρός, όσο και πίσω, είναι παχύτερες. Το βάρος του 595 δεν ξεπερνά τα 1.135 κιλά με το 65% αυτών να βαραίνουν το εμπρός μέρος και το υπόλοιπο 35% το πίσω.

Στα συν

  • Οδική Συμπεριφορά
  • Φρένα
  • Επιδόσεις
  • Ήχος Record Monza εξάτμισης

Στα μείον

  • Τιμή
  • Απουσία Start/Stop
  • Μη απενεργοποίηση ESP και Traction Control