GP ΗΠΑ 2014, FP3: Ακάθεκτος ο Hamilton

Σχετικά άρθρα

Lewis Hamilton

Τις διαθέσεις του για τις κατατακτήριες έδειξε στα πρωινά δοκιμαστικά τού Σαββάτου ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός, ενώ ο Nico Rosberg είχε πρόβλημα στα φρένα για το μεγαλύτερο μέρος τής περιόδου, ωστόσο αυτό δε εμπόδιζε τη Mercedes να δείξει ότι βρίσκεται σε μια δική της κατηγορία για ακόμα ένα Grand Prix.

Σημάδια ισχυρής ανταγωνιστικότητας έδειξε και η Williams, κάνοντας το “3-4”, με τον Felipe Massa και είναι και πάλι μπροστά από τον Valtteri Bottas. Ακολούθησαν οι Fernando Alonso, Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg, Adrian Sutil, Kimi Raikkonen και ο 10ος Jenson Button. Για να δούμε τι συνέβη στη μία ώρα τού FP3:

Όπως και χθες, έτσι και σήμερα οι καιρικές συνθήκες το πρωί χαρακτηρίζονταν από “ήλιο με δόντια”, καθώς οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλές: 10°C για τον αέρα και 20°C για το οδόστρωμα. Ο Sebastian Vettel ήταν προφανές ότι θα επικεντρωθεί ξανά σε αγωνιστικό set-up, αφού θα ξεκινήσει από το pit lane τον αγώνα, ωστόσο ο Γερμανός θα κάνει κάποιους τυπικούς γύρους στις κατατακτήριες.

Οι Magnussen και Vergne επέλεξαν να ξεκινήσουν ήδη από την αρχή να ολοκληρώνουν γύρους, αλλά οι επιδόσεις δεν ήταν τόσο γρήγορες, κάτι που είναι λογικό, διότι δεν ήθελαν να πιέσουν τα μονοθέσιά τους με τόσο χαμηλή θερμοκρασία οδοστρώματος.

Η δράση στα πρώτα 15 λεπτά ήταν αρκετά υποτονική, καθώς μόλις 7 οδηγοί είχαν γράψει κάποιο χρόνο, με τον Magnussen να πρώτος, αλλά η αύξηση της θερμοκρασίας έφερνε περισσότερους οδηγούς έξω και φυσικά οι χρόνοι γινόταν καλύτεροι σταδιακά, όπως φαίνεται και από το 1:39.820 που σημείωσε ο Massa, με τη μέση γόμα.

Έλεγχο στον Renault Energy F1-2014 πραγματοποιούσε η Toto Rosso στην SRT9 τού Vergne, τη στιγμή που ο Ricciardo ανέβαινε στην 2η θέση, με διάφορα 2.5 δέκατα από τον Massa. Στην πίστα ετοιμαζόταν να βγουν για να ξεκινήσουν τα δικά τους stints οι Alonso και Vettel, μιας και είχαν κάνει μόνο installation laps στο ξεκίνημα.

Ο Ricciardo κινήθηκε ακόμα πιο γρήγορα και, με χρόνο 1:39.693, ανέβηκε στην κορυφή, ενώ ο Massa έχανε και τη δεύτερη θέση, από τον Bottas, ο οποίος χθες είχε κάποιες δυσκολίες με την FW36. Τα πρώτα περάσματα από τους Alonso και Vettel άφηναν τους Hamilton και Rosberg ως τους μόνους που δεν είχαν γράψει χρόνο παρόλο που είχαν περάσει τα πρώτα 26 λεπτά.

Ο Ferni είδε το όνομά του στην 4η θέση με την πρώτη του προσπάθεια, πολύ πιο μπροστά από τον Vettel, ο οποίος είναι πλήρως επικεντρωμένος στις ρυθμίσεις τού μονοθεσίου του για την Κυριακή, θέλοντας να εξασφαλίσει την καλύτερη διαχείριση καυσίμου και ελαστικών.

Ο Rosberg ήταν ο πρώτος από τους δύο οδηγούς τής Mercedes που βγήκε στην πίστα με μισή ώρα ν’ απομένει ουσιαστικά για το τέλος τής περιόδου. Ο Γερμανός, όμως, επέστρεψε στα pits για να βγει μερικά δευτερόλεπτα αργότερα μαζί με τον team-mate του στην πίστα, με τη μέση γόμα. Οι δύο διεκδικητές τού τίτλου δεν ήταν πολύ γρήγοροι αρχικά και ο Rosberg έκανε παράπονα για τα φρένα του.

Στα 19 λεπτά πριν την ολοκλήρωση, οι Massa και Hamilton προσπάθησαν να βελτιώσουν τις θέσεις τους, αλλά κανένας δεν το κατάφερε, και μάλιστα ο Hamilton είχε ένα τετ-α-κε στα φρένα για τη στροφή 12, μετά από μπλοκάρισμα στον πίσω άξονα, επιστρέφοντας στα pits αμέσως μετά, εκεί που ήταν η πλειοψηφία των οδηγών, για να βάλουν τα μαλακά ελαστικά και να επιστρέψουν στην αμερικανική πίστα, αλλά ο Rosberg βρισκόταν στην πίστα με τη μέση γόμα, δείχνοντας και πάλι ότι είχε προβλήματα στο φρενάρισμα.

Ο Alonso έκανε την αρχή και βγήκε με τα μαλακά ελαστικά, όπως έκαναν στη συνέχεια όλοι οι οδηγοί, και οι θέσεις ήταν φανερό ότι θ’ αλλάξουν αρκετά χέρια μέχρι τη λήξη τής διαδικασίας. Το 1:39.108 έδωσε την πρώτη θέση στον Ισπανό, αλλά ο Bottas δεν συμφωνούσε πολύ με αυτό, εκφράζοντάς το με χρόνο στο 1:38.437!

Ο Massa ανέβηκε προσωρινά στην κορυφή, μιας και ο Hamilton αποφάσισε να δείξει την ταχύτητά τής W05 και με χρόνο στο 1:37.107 μείωσε κατά 1.1 δευτερόλεπτο την επίδοση τού Massa, ενώ ο Rosberg ακόμα δεν είχε απαντήσει στον team-mate του, αφού παρέμενε στην 17η θέση. Ο πρώτος γύρο τού Γερμανού τον έφερε στην 2η θέση, αλλά απείχε 884 χιλιοστά από τον Hamilton, ενώ τίποτα δεν άλλαξε στα τελευταία λεπτά, πέρα από τη βελτίωση τού χρόνο για τον Rosberg… κατά 1 χιλιοστό!

Οι κατατακτήριες δοκιμές θα ξεκινήσουν στις 20:00 ώρα Ελλάδας, ενώ ο αυριανός αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 22:00.

[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”][tabcontainer] [tabtext]FP3[/tabtext] [tabtext]V-Max[/tabtext] [tabtext]Best Sector 1[/tabtext] [tabtext]Best Sector 2[/tabtext] [tabtext]Best Sector 3[/tabtext][/tabcontainer] [tabcontent] [tab]

Θέση No Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:37.107 13
2 6 Nico Rosberg Mercedes 1:37.990 0.883 15
3 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1:38.214 1.107 19
4 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:38.437 1.330 20
5 14 Fernando Alonso Ferrari 1:38.727 1.620 13
6 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 1:38.927 1.820 16
7 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:38.960 1.853 20
8 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:39.000 1.893 22
9 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:39.143 2.036 17
10 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:39.241 2.134 22
11 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:39.335 2.228 19
12 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault 1:39.448 2.341 18
13 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:39.561 2.454 21
14 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:39.582 2.475 21
15 26 Daniil Kvyat STR-Renault 1:39.688 2.581 19
16 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:40.208 3.101 22
17 25 Jean-Eric Vergne STR-Renault 1:41.443 4.336 12
18 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:43.765 6.658 25

[/tab] [tab]

Θέση No Οδηγός Τοπική Ώρα Ταχύτητα
1 77 Valtteri Bottas 10:18:18 335.4
2 6 Nico Rosberg 10:59:46 333.8
3 19 Felipe Massa 10:55:38 331.8
4 3 Daniel Ricciardo 10:59:43 329.9
5 44 Lewis Hamilton 10:40:14 329.7
6 11 Sergio Perez 10:52:13 328.0
7 20 Kevin Magnussen 10:07:14 327.9
8 22 Jenson Button 10:55:33 327.7
9 21 Esteban Gutierrez 10:31:46 327.0
10 99 Adrian Sutil 10:20:08 326.7
11 27 Nico Hulkenberg 10:17:35 326.6
12 7 Kimi Räikkönen 10:55:18 325.8
13 14 Fernando Alonso 10:47:26 324.9
14 8 Romain Grosjean 10:55:22 324.9
15 13 Pastor Maldonado 10:55:25 324.7
16 26 Daniil Kvyat 10:21:43 324.3
17 25 Jean-Eric Vergne 10:12:30 322.8
18 1 Sebastian Vettel 10:37:16 321.2

[/tab] [tab]

Sector #1
Θέση No Οδηγοί Χρόνος
1 44 Lewis Hamilton 26.100
2 6 Nico Rosberg 26.311
3 19 Felipe Massa 26.317
4 77 Valtteri Bottas 26.413
5 14 Fernando Alonso 26.481
6 22 Jenson Button 26.493
7 7 Kimi Räikkönen 26.562
8 8 Romain Grosjean 26.565
9 13 Pastor Maldonado 26.572
10 27 Nico Hulkenberg 26.586
11 3 Daniel Ricciardo 26.615
12 20 Kevin Magnussen 26.696
13 11 Sergio Perez 26.727
14 99 Adrian Sutil 26.759
15 26 Daniil Kvyat 26.819
16 21 Esteban Gutierrez 26.930
17 25 Jean-Eric Vergne 27.343
18 1 Sebastian Vettel 27.935

[/tab] [tab]

Sector #2
Θέση No Οδηγός Χρόνος
1 44 Lewis Hamilton 38.701
2 6 Nico Rosberg 38.800
3 19 Felipe Massa 38.875
4 77 Valtteri Bottas 38.920
5 99 Adrian Sutil 39.042
6 27 Nico Hulkenberg 39.220
7 3 Daniel Ricciardo 39.220
8 14 Fernando Alonso 39.236
9 26 Daniil Kvyat 39.309
10 22 Jenson Button 39.417
11 11 Sergio Perez 39.440
12 7 Kimi Räikkönen 39.447
13 13 Pastor Maldonado 39.461
14 20 Kevin Magnussen 39.489
15 8 Romain Grosjean 39.524
16 21 Esteban Gutierrez 39.526
17 25 Jean-Eric Vergne 40.025
18 1 Sebastian Vettel 40.754

[/tab] [tab]

Sector #3
Θέση No Οδηγός Χρόνος
1 44 Lewis Hamilton 32.306
2 6 Nico Rosberg 32.791
3 77 Valtteri Bottas 32.944
4 3 Daniel Ricciardo 32.952
5 14 Fernando Alonso 33.010
6 19 Felipe Massa 33.022
7 27 Nico Hulkenberg 33.048
8 20 Kevin Magnussen 33.080
9 7 Kimi Räikkönen 33.134
10 99 Adrian Sutil 33.144
11 22 Jenson Button 33.190
12 8 Romain Grosjean 33.340
13 11 Sergio Perez 33.415
14 13 Pastor Maldonado 33.415
15 26 Daniil Kvyat 33.439
16 21 Esteban Gutierrez 33.523
17 25 Jean-Eric Vergne 33.962
18 1 Sebastian Vettel 34.828

[/tab] [/tabcontent] [/tabs]

 

[Χρόνοι: F1.com]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024: Άπιαστος Verstappen

Για έναν ακόμα ακόμα θαυμάσαμε το μεγαλείο της Red Bull και του Max Verstappen και ταυτόχρονα διασκεδάσαμε με τις μάχες για τις πίσω θέσεις. Ούτε...