GP Βραζιλίας 2014 – Τι δεν χρειάζεται να ξέρεις

Σχετικά άρθρα

Sauber

Δύο αγώνες έχουν μείνει για να δούμε ποιος πιλότος της Mercedes θα κατακτήσει το πρωτάθλημα οδηγών. Οι περισσότερες ομάδες είναι ήδη αφοσιωμένες στην προετοιμασία τους για το 2015, κάνοντας ότι μπορούν για να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα χρήματα.

Παρότι η Santander δεσμεύτηκε για την παραμονή της στη Ferrari μέχρι το 2017, οι φήμες από το Αμερικανικό GP υποδηλώνουν πως ο Ισπανικός τραπεζικός όμιλος συναντήθηκε με τους ανθρώπους της McLaren για να συζητήσουν το κοινό τους συμφέρον. Επιπλέον, η Sauber ανακοίνωσε το οδηγικό της δίδυμο για την επόμενη χρονιά, μη κρύβοντας πως τα χρήματα έπαιξαν βασικό ρόλο στην επιλογή των πιλότων. Αν ακούσουμε τις φήμες, το ποσό που κουβάλησε ο Marcus Ericsson στην ομάδα ξεπερνάει τα 16 εκατ. ευρώ. Η Monisha Kaltenborn, απαντώντας σε ερώτηση για τα χρήματα που θα φέρει ο Σουηδός στην ομάδα, δήλωσε χαρακτηριστικά:

Πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι γιατί αν δει κανείς την κατάσταση που επικρατεί τώρα στη Formula 1 για τις ιδιωτικές ομάδες, πρέπει να σκεφτόμαστε τέτοια θέματα. Τώρα, αν αυτό είναι καλό ή κακό, ας το αφήσουμε. Το θέμα είναι ότι πρέπει να τα λάβουμε υπόψη μας (τα χρήματα που φέρνουν οι οδηγοί), παρόλα αυτά δεν ήταν ο μόνος οδηγός που μπορούσε να μας προσφέρει την συγκεκριμένη υποστήριξη. Δεν υπάρχει κάτι το αρνητικό.

Τι άλλο έπαιξε ρόλο στην απόφαση της Sauber για την επιλογή του Ericsson; Από τα λεγόμενα της Kaltenborn, μπορούμε να καταλάβουμε πως… όχι και πολλά.

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Δεν τον ξέρω πολύ καιρό –τον γνώρισα πρόσφατα- αλλά τον παρακολουθούσα στους τελευταίους αγώνες και η απόδοσή του ήταν εντυπωσιακή.

Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο!

Ecclestone - Andretti

Τα μονοθέσια της Marussia και της Caterham δεν ταξίδεψαν στην Αμερική. Εκτός από αυτές τις απουσίες, όμως, υπήρχε –και ακόμα υπάρχει- η πιθανότητα απεργίας από τις Force India, Sauber και Lotus. Αυτό έχει εκνευρίσει τον πρώην οδηγό και επίσημο πρεσβευτή  του Αμερικανικού GP, Mario Andretti, ο οποίος ανέφερε για το γεγονός:

Αυτοί οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν ότι στο τέλος κάνουν κακό στον εαυτό τους. Ποιόν τιμωρούν; Τους θεατές, τους οπαδούς, τους χορηγούς, όλους αυτούς που αποτελούν τον πυρήνα του αθλήματος. Μόνο πολύ στενόμυαλοι άνθρωποι θα σκεφτόντουσαν έτσι. Έχω πραγματικά πρόβλημα με αυτό. Δείτε τι έγινε το 2005 με τη Michelin. Άνθρωποι και ομάδες που κάνουν κάτι τέτοιο θα έπρεπε να αποκλείονται από το άθλημα για πάντα.

Christian Horner

Όλα τα νέα της Formula 1 αυτή την εβδομάδα είναι επικεντρωμένα στα χρήματα που ξοδεύουν οι ομάδες. Οι φήμες για μποϊκοτάζ του Βραζιλιάνικου αγώνα ακούγονται ακόμα, καθώς οι μικρότερες ομάδες θεωρούν πως ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι. Αντιθέτως, οι αρχηγοί των μεγάλων ομάδων δεν φαίνονται να πτοούνται, θεωρώντας πως μια απεργία θα ήταν ανούσια. Ο Christian Horner είπε επί του θέματος:

Ήρθαν για να τρέξουν. Η Force India θέλει να κερδίσει τη McLaren. Αν μείνουν στο γκαράζ τους, δεν θα κάνουν τίποτα. Δημοσιοποιώντας το θέμα είναι λάθος. Τα οικονομικά και τα πολιτικά θέματα θα έπρεπε να ταχτοποιούνται πίσω από κλειστές πόρτες.

Αυτά φυσικά από τον ίδιο άνθρωπο που ξάφνιασε τον Toto Wolff, λέγοντας στους δημοσιογράφους τα θέματα που συζητήθηκαν στο Strategy Group. Ο Wolff, έχοντας ερωτηθεί από δημοσιογράφους για τα όσα είχε πει ο Horner, είχε δηλώσει έκπληκτος από τη συμπεριφορά του και τα όσα είχε αποκαλύψει στον τύπο. Στο θέμα της απεργίας των ομάδων, όμως, συμφωνεί με τον Βρετανό:

Δεν μου αρέσουν οι απεργίες. Με έχουν μπλέξει στο παρελθόν με την Air France και τη Lufthansa. Δεν νομίζω πως την σήμερον ημέραν απεργείς… και ακόμα λιγότερο, απειλείς πως θα απεργήσεις.

Suzie Wolff

Η γυναίκα του Wolff, Susie, είναι πολύ κοντά στο να υπογράψει εκ νέου συμβόλαιο με τη Williams, μιας και ο άντρας της έχει ακόμα μετοχές στη Βρετανική ομάδα –μη πάει χαμένο το ταλέντο της-. Από την άλλη, ο Adrian Sutil, ο οποίος πίστευε πως θα παραμείνει στη Sauber το 2015, βλέπει το μέλλον του στη Formula 1 να εξανεμίζεται, εκτός και αν βρει κάποια θέση στη Haas Formula 1 Team το 2016. Ο επικεφαλής της ομάδας, Gunther Steiner, δήλωσε:

Θα ήταν υπέροχο να έχουμε έναν Αμερικάνο οδηγό, αλλά αν δεν έχει εμπειρία τότε θέλουμε κάποιον έμπειρο. Δεν έχω ονόματα (να σας πω), αλλά αν η Sauber αλλάξει τους οδηγούς της, τότε ο Adrian Sutil θα βγει στην αγορά, όπως και οι οδηγοί της Caterham και της Marussia.

Jenson Button

Αρκετά με τους οδηγούς και τα χρήματα και τα σοβαρά θέματα, στο κάτω κάτω δεν είναι αυτός ο σκοπός αυτών των χρήσιμων άρθρων. Ας περάσουμε σε κάτι πιο χαλαρό, όπως ο ιός Έμπολα!!! Στο GP της Αμερικής τα μέτρα ιατρικής πρόληψης ήταν –όπως πολλά πράγματα στο Τέξας- υπερβολικά. Το ιατρικό προσωπικό της πίστας είχε ακόμη και προστατευτικό εξοπλισμό για την καταπολέμηση του ιού Έμπολα, όπως αποκάλυψε η νοσοκόμα Shirley Borgmann, ακόμη και αν δεν περίμεναν κανέναν επισκέπτη από τις χώρες που έχουν επηρεαστεί από τον θανατηφόρο ιό.

Στο παρελθόν, οι γιατροί της πίστας έπρεπε να αντιμετωπίσουν 3 ασθενείς με ελονοσία, οι οποίοι ήταν φωτογράφοι και μετέφεραν τον ιό από κάποια άλλη χώρα. Φέτος, είπαν να προετοιμαστούν για τα πάντα, κάνοντας εμβόλια κατά της γρίπης σε όλο το ιατρικό προσωπικό και μελετώντας τις ασθένειες που κυκλοφορούν στις χώρες των επισκεπτών της πίστας.

Ένα ακόμη νέο, που θα σε ενδιαφέρει πολύ περισσότερο, αφορά την κατάσταση υγείας του Michael Schumacher. Φημολογείται πως η οικογένεια Schumacher είχε επαφές με δυο Κροάτες ιατρούς, τον Darko Chudy και τον Vedran Deletis, οι οποίοι εξελίσσουν ένα επαναστατικό μικροτσίπ. Αν αυτό εμφυτευτεί στον άτυχο, πρώην πιλότο της Formula 1, μπορεί να τον βοηθήσει στο να περπατήσει και να μιλήσει ξανά.

Παρότι η κατάσταση του 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή είναι ακόμα άγνωστη, η οικογένειά του ελπίζει μέχρι το καλοκαίρι ο Γερμανός να είναι αρκετά δυνατός, ώστε να μπορεί να κάθεται. Το εβδομαδιαίο κόστος του ιατρικού προσωπικού για την υπερπροσπάθεια που κάνει ο Schumi, υπολογίζεται σε πάνω από 125.000€. Φυσικά, όλα τα παραπάνω είναι απλά φήμες, με την Corinna και έναν πολύ στενό συγγενικό κύκλο να είναι οι μόνοι που γνωρίζουν την πραγματικότητα.

Rubens Barrichello

Ο πρώην συνάδερφος του Γερμανού, Rubens Barrichello, φαίνεται πως έχασε την ευκαιρία για ένα ιστορικό comeback. Μια πηγή από την Caterham είπε πως η ομάδα σκόπευε να δώσει την ευκαιρία στον Βραζιλιάνο να αποχαιρετίσει σωστά την Formula 1. Πιο συγκεκριμένα ανέφερε:

Θα αγωνιζόμασταν με τον Barrichello στους 3 τελευταίους αγώνες. Είχαμε χορηγία και όλα έβαιναν καλώς. Θα ήταν υπέροχο για τη Formula 1.

Ο ίδιος ο Barrichello, όχι μόνο δεν διέψευσε την φήμη, αλλά πρόσθεσε:

Θα ήταν υπέροχο να αγωνιστώ και πάλι μπροστά στους συμπατριώτες μου και να τους χαιρετήσω με το σωστό τρόπο.

Formula One World Championship

Φτάνοντας στο GP Βραζιλίας, αξίζει να αναφέρουμε πως ο Daniel Juncadella θα οδηγήσει για λογαριασμό της Force India στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές. Αυτή θα είναι η τρίτη φορά φέτος που ο Ισπανός θα οδηγήσει μονοθέσιο Formula 1 και δήλωσε ιδιαίτερα χαρούμενος:

Χαίρομαι που θα μου δοθεί η ευκαιρία να οδηγήσω το μονοθέσιο στη Βραζιλία. Νιώθω πιο σίγουρος μετά από τις δοκιμές στο Silverstone και την Ιταλία και ανυπομονώ να κερδίσω περισσότερη εμπειρία με την ομάδα.

Ο Juncadella γνωρίζει την πίστα, αγωνιζόμενος σε αυτή το 2008 στο πρωτάθλημα Formula ΒΜW, αλλά σίγουρα θα βρει πολύ διαφορετικό οδόστρωμα, μιας και φέτος έχει τοποθετηθεί νέα άσφαλτος σε όλο το μήκος της πίστας και στο pitlane. Μικρές αλλαγές μπορούν να παρατηρηθούν και στην είσοδο και έξοδο από τα pit, ενώ τοποθετήθηκαν μικρά κερμπ στο εσωτερικό της στροφής 15, προκειμένου να μην κόβουν δρόμο οι πιλότοι.

Brazilian GP

Όπως είδαμε σε Ρωσία και Αμερική, λόγω του ατυχήματος του Jules Bianchi, έτσι και στη Βραζιλία, οι υπεύθυνοι ασφαλείας της πίστας βελτίωσαν τις μεθόδους απομάκρυνσης των μονοθεσίων σε περίπτωση ατυχήματος. Tο όχημα που ήταν τοποθετημένο στο Senna-S έχει μεταφερθεί σε άλλο σημείο, ώστε να υπάρχει μικρότερος κίνδυνος από την είσοδό του στη πίστα.

[Πηγές: GMM, Twitter, FIA, Force India, Adam Cooper, AutoSport, Blick, Bild, SpeedWeek, ESPN, DailyMail, TheGuardian]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

News – Brazilian GP

Brazilian GP: Drivers’ View

05 Nov 2014

Our race drivers Nico Hülkenberg and Sergio Perez talk about racing at Interlagos, with reserve driver Daniel Juncadella sharing his views ahead of his FP1 involvement.


Nico Hülkenberg:
“Brazil is always a highlight of my season and it’s one of the events I enjoy the most. If you look at my record at Interlagos it’s a circuit where I have always performed well. I enjoy the country, the atmosphere, the Brazilian lifestyle and all that surrounds the event seems to have given me a special boost in the past and hopefully it will happen again. Obviously this is a new year and we will need to prepare for this event well: Interlagos can always throw a surprise with the conditions and this could be a challenge for which we need to be ready.

“The track itself is a proper old-school circuit: you don’t have the vast expanses of more modern tracks, everything is bunched up together – it feels almost like a karting track. It’s a very cool layout with some iconic corners, and it has a lot of Formula One history.”
Sergio Perez: “Interlagos is a great track and makes for a very enjoyable weekend. The circuit is very rewarding to drive in an F1 car – you can attack in almost every corner and it requires absolute commitment. There are quite a few overtaking points and I have had some special battles there in the past. You have some very fast corners and a very complex middle sector: there are changes of elevation, cambers and it’s very twisty, it’s very difficult but it gives you such a great feeling when you get it right.

“Brazil is a great country to race in – the public has a real passion for Formula One and this creates a great atmosphere. The country has created so many big names in our sport, none more so than Senna: he was fully devoted to racing and was a unique driver and man. You can see his spirit lives on at this track and this is reflected in all the fans in the grandstands. The other thing I always remember about Interlagos is the traffic – it can be a bit of an adventure to get from the hotel to the circuit but it’s all part of the experience!”
Daniel Juncadella will take part in his second 90-minute Free Practice session during Friday morning at the Brazilian Grand Prix. This will be the third time this season that the Sahara Force India reserve driver joins an official session, after appearances in FP1 at Silverstone and during the first 30 minutes of Italy’s first practice session back in September. The 23-year old will take the wheel of Sergio’s VJM07.

Daniel Juncadella: “I’m very happy to be given another chance to drive the car this weekend in Brazil. I feel confident after my outings in Silverstone and Italy and I look forward to continue gaining more experience with the team. The Brazilian track brings back good memories, as I achieved two podium finishes back in 2008 when I raced here at the final two races of the Formula BMW American season, but I can’t wait to go back and see what it’s like to drive it in an F1 car! The fact that I know the track and that I’m not new to the team anymore will definitely be two positive elements that will allow me to focus on my driving and on doing the best job possible for the team straight away. After finishing my DTM season much stronger than we started it, I now look forward to my third FP1 outing and I’d like to thank Sahara Force India for this opportunity.”

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr