IMG_9438

Στην έκθεση του Παρισιού, η Renault παρουσίασε στο κοινό το Eolab concept. Ένα οικονομικό/οικολογικό υβριδικό πρωτότυπο που κινείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1 λίτρου και έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο 3-τάχυτο κιβώτιο του. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 75 ίππους και 95 Nm ροπής ενώ ο ηλεκτροκινητήρας, 68 ίππους και 200 Nm ροπής. Το Eolab concept, μπορεί να διανύσει 66 χιλιόμετρα κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια ενώ όταν χρησιμοποιείται ως υβριδικό, η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά το 1 λίτρο βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα.


Τώρα, ο Thierry Bollore, Chief Competitive Officer της Renault, μας λέει πως αν τελικά η Γαλλική εταιρία αποφασίσει να το βγάλει στην παραγωγή, δεν θα κοστίζει περισσότερο από ένα πετρελαιοκίνητο Clio.

Ξέρουμε πως σε μαζική παραγωγή, αυτό το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κοστίζει περισσότερο από ένα Clio dCi 90hp.

Δήλωσε ο Bollore. Για την ιστορία, το Clio dCi 90hp, ξεκινά από τα €18.500 στη Γαλλία. Πώς θα ρίξει τόσο πολύ την τιμή ενός υβριδικού μοντέλου η Renault; Ο Bollore είπε πως η Γαλλική εταιρία εσκεμμένα για παράδειγμα, απέφυγε την χρήση ακριβών υλικών.

Είναι εύκολο να βάλεις carbon παντού, αλλά αν είσαι πελάτης, τι κάνεις όταν σπάσει η ανθρακονημάτινη πόρτα σου; Είναι καταστροφή. Κοστίζει μία περιουσία. Αν από την άλλη είναι αλουμινένια, είναι εύκολο αφού ο καθένας ξέρει πώς να την διορθώσει.

Από εκεί και πέρα, η Renault δεν έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της για τον super-οικονομικό πρωτότυπο. Μέχρι στιγμής δηλώνει πως δεν σχεδιάζει να το περάσει στην παραγωγή, αλλά όλοι πλέον ξέρουμε πως αυτά τα σχέδια αλλάζουν μήνα με τον μήνα. Ακόμα και αν δεν περάσει στην παραγωγή όμως, το Eolab ενσωματώνει 110 πρωτοποριακές τεχνολογίες που σύμφωνα με τον Bollore θα περάσουν σε αυτοκίνητα παραγωγής της Renault.