Η πρώτη Pagani Huayra με custom εξάτμιση

Σχετικά άρθρα

Huayra

Στις αρχές τού 2011, η Pagani εισήχθη στο κόσμο τού turbo, παρουσιάζοντας την Huayra, η οποία έχει στο πίσω μέρος έναν Bi-Turbo V12 κινητήρα, 6.0 λίτρων, φυσικά από την AMG, ο οποίος αποδίδει έως 730 άλογα, στις 5.800 σ.α.λ., και 1000 N·m ροπής, στις 2.250-4.500 σ.α.λ..

Ο ήχος είναι προφανώς λιγότερο δυνατός από αυτόν των Zonda μοντέλων, παρ’ όλα αυτά δεν είχαμε ακούσει κάποια Huayra με custom εξάτμιση. Μία “Ιταλίδα” εντοπίστηκε  στη Monza, για πρώτη φορά χωρίς το stock σύστημα εξάτμισης και θα διαπιστώσεις ότι ο ήχος είναι σημαντικά βελτιωμένος.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες μια Pagani Utopia να διασχίζει έναν πλημμυρισμένο δρόμο στο Ντουμπάι

Μια από τις χειρότερες κακοκαιρίες των τελευταίων ετών "χτύπησε" τις περασμένες ημέρες τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με το Ντουμπάι να μετατρέπεται σε μία απέραντη...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...