fiat 500 plus punto

Ξέρουμε ότι το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το γερασμένο πλέον FIAT Punto θα παρουσιαστεί το 2016. Όμως, ενώ το 2016 δεν είναι και τόσο μακριά, η Ιταλική εταιρία φαίνεται διχασμένη ως προς την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει για το compact hatch. Η μία “σχολή”, που έχουμε δει να εκφράζεται μέσω του επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρίας, Lorenzo Ramaciotti, λέει ότι το επόμενο Punto θα μπορούσε να ενταχθεί στη γκάμα του Panda. Υπάρχει όμως και ο αντίλογος, που ισχυρίζεται πως θα ήταν καλύτερα για το μικρό hatchback να πάρει αποστάσεις από την γκάμα του 500 και να σταθεί μόνο του ως ένα πρακτικό αλλά λιγότερο designάτο αυτοκίνητο. Αυτή την εσωτερική “μάχη” εξέφρασε από το Los Angeles ο επικεφαλής της FIAT, Olivier Francois.

Δουλεύουμε πάνω του. Χρειαζόμαστε ένα αυτοκίνητο στο B-segment. Χρειαζόμαστε ένα καινούριο αυτοκίνητο. Και δεν μπορεί να χάνει χρήματα. Είναι πονοκέφαλος.

Δήλωσε ο Francois και συνέχισε:

Το B-segment είναι ότι χειρότερο αυτή τη στιγμή. Όπως έχουμε δει, είναι τρομερά ανταγωνιστικό – οι ανταγωνιστές μας κάνουν φανταστικά αυτοκίνητα. Ας είμαστε ρεαλιστές. Το Clio είναι ένα καλό αυτοκίνητο, το 208 είναι ένα καλό αυτοκίνητο, το C3 είναι ένα καλό αυτοκίνητο. Είναι όλοι πολύ καλοί.

Οπότε, τίθεται το ερώτημα: Τι μπορεί να κάνει η FIAT για να κάνει τον υποψήφιο αγοραστή να προτιμήσει το Punto έναντι των υπολοίπων; Θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα ρετρό όχημα στο στυλ του 500… ας πούμε το 600. Όχι ότι είναι απλό σύμφωνα με τον Francois, αλλά θα μπορούσε να γίνει. Όλα είναι ανοιχτά στην FIAT. Ανοιχτό για παράδειγμα, είναι και το ενδεχόμενο επέκτασης της γκάμας του 500, τόσο προς τα πάνω, όσο και προς τα κάτω. Όλα όμως, κρίνονται από το αν συμφέρουν και αν θα βγάλουν λεφτά για την εταιρία. Ευτυχώς ή δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητα. Πρέπει να αυξηθούν τα περιθώρια κέρδους, να γίνουν συνέργειες, να πωληθούν πολλά αυτοκίνητα…