Η Κυβέρνηση, βλέποντας την αδυναμία πολλών ιδιοκτητών να αποπληρώσουν εφ’ άπαξ το σύνολο των τελών κυκλοφορίας σκέφτεται να περάσει μια τροπολογία που θα δίνει τη δυνατότητα να γίνεται η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας με μηνιαίες δόσεις.
Εκτιμάται πως με αυτό το νέο μέτρο θα ανακοπεί το κύμα απόσυρσης πινακίδων, κυρίως για μεγάλα οχήματα που βαρύνονται με υψηλά τέλη. Όπως αναφέρει η “Ημερησία“, ανάλογη τροπολογία είχε κατατεθεί τον περασμένο Μάρτιο και ίσχυε για φέτος, η οποία προέβλεπε ότι οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει πινακίδες μπορούν να τις παραλάβουν αν καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας του οχήματός τους για τους υπόλοιπους μήνες του 2014. Ο κύριος στόχος αυτής της τροπολογίας είναι να μπει τέλος στο κύμα απόσυρσης πινακίδων, που είναι ιδιαίτερα αισθητή στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, τα οποία επιβαρύνονται με περισσότερα τέλη.
Σε ό,τι έχει να κάνει με την απόσυρση των αυτοκινήτων, το υπουργείο Οικονομικών προσανατολίζεται (και ετοιμάζει διάταξη) να παρατείνει για ακόμη έναν χρόνο το κίνητρο της απόσυρσης των αυτοκινήτων, το οποίο αλλιώς θα εκπνεύσει στα τέλη Δεκεμβρίου.
Να θυμίσω πως η προθεσμία καταβολής των τελών κυκλοφορίας εκπνέει, όπως κάθε έτος, στα τέλη Δεκεμβρίου 2014. Για να μάθεις το πως μπορείς να τυπώσεις μόνος σου το ειδοποιητήριο από το TaxisNet μπορείς να το διαβάσεις εδώ με το ύψος των τελών να διαμορφώνεται ως εξής:
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με άδεια κυκλοφορίας έως 31/10/2010 | |
---|---|
Κυβικά κ.εκ | Ποσό 2014 (€) |
Έως 300 | 22 |
301 – 785 | 55 |
786 – 1.071 | 120 |
1.072 – 1.357 | 135 |
1.358 – 1.548 | 240 |
1.549 – 1.738 | 265 |
1.739 – 1.928 | 300 |
1.929 – 2.357 | 660 |
2.358 – 3.000 | 880 |
3.001 – 4.000 | 1.100 |
4.001 – και άνω | 1.320 |
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με άδεια κυκλοφορίας από 1/11/2010 | |
Εκπομπές CO2 | Ποσό 2014 (€) |
0 – 100 γρ/χλμ | 0 |
101 – 120 γρ/χλμ | Εκπομπές CO2 x 0,9 |
121 – 140 γρ/χλμ | Εκπομπές CO2 x 1,1 |
141 – 160 γρ/χλμ | Εκπομπές CO2 x 1,7 |
161 – 180 γρ/χλμ | Εκπομπές CO2 x 2,25 |
181 – 200 γρ/χλμ | Εκπομπές CO2 x 2,55 |
201 – 250 γρ/χλμ | Εκπομπές CO2 x 2,8 |
Άνω των 250 γρ/χλμ | Εκπομπές CO2 x 3,4 |