v12-built-by-joining-two-toyota-supra-engines-a-retired-engineers-pension-photo-gallery_6

Τι κι αν η Toyota έχει ούτως ή άλλως τον GZ V12; Ο κύριος που ανέλαβε την δημιουργία του Frankenstein V12 μάλλον είχε πολύ ελεύθερο χρόνο στα χέρια του –ελέω σύνταξης- και πολύ φαντασία.

v12-built-by-joining-two-toyota-supra-engines-a-retired-engineers-pension-photo-gallery_2

Γι’ αυτό, πήρε δύο εξακύλινδρους εν σειρά με κωδικό 1JZ-GTE –ξέρεις, ο 2.5 λίτρων turbo κινητήρας που κινούσε μία εποχή την Supra MkIII– και τους ένωσε σε μία V διάταξη με περιεχόμενη γωνία 120 μοιρών. Έναν custom στροφαλοφόρο άξονα και ένα custom κάρτερ λαδιού μετά και εγένετω 5-λιτρος V12 με σημαντικές προοπτικές. Φυσικά, για τη δημιουργία του εν λόγω κινητήρα έχει πέσει πολύ δουλειά και πολύ trial-and-error. Για παράδειγμα, οι πολλαπλές εξαγωγής είχαν αρχικά τοποθετηθεί στην εξωτερική πλευρά, εκεί που έχουμε συνηθίσει να τις βλέπουμε, πριν πάρουν την θέση τους εντός του V. Επίσης, για να λειτουργήσει ο κινητήρας, χρειάζεται custom ECU και ακόμα περισσότερες δοκιμές.

v12-built-by-joining-two-toyota-supra-engines-a-retired-engineers-pension-photo-gallery_1

Όπως και να έχει, τα πλάνα του συνταξιούχου μηχανικού που δημιούργησε το τέρας, είναι να τοποθετήσει turbo και να βρει πού θα τον βάλει. Υπάρχει ένα Chevrolet pickup του 1955 που κάθεται στο γκαράζ του δημιουργού αλλά δεν είναι σίγουρος ακόμα. Μπορεί να κάνει και το δικό του custom σωληνωτό chassis και να τον βάλει εκεί μέσα. Όταν πάντως αποφασίσει, θα είμαστε εδώ για να δούμε την υλοποίηση.