309253

Το αγγλικό Autocar βρέθηκε στην κάτασπρη Ισλανδία για την παρουσίαση του Discovery Sport, από την Land Rover και στο παρακάτω video μας μεταφέρει την πρώτη του εμπειρία. Το design του αυτοκινήτου υιοθετεί την οικογενειακή ταυτότητα της εταιρίας με ιδιαίτερα εμφανείς τις επιρροές από το Range Rover Evoque.

Παρότι οι πιθανότητες λένε πως το Discovery Sport δεν θα πατάει εκτός ασφάλτου πολύ συχνά, η Land Rover αποφάσισε να του χαρίσει ικανοποιητικές εκτός δρόμου ικανότητες. Η ανάρτηση έχει μεγάλες διαδρομές, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων είναι πρωτοποριακός, ενώ οι γωνίες προσέγγισης, φυγής και ράμπας, είναι στις 25, 31 και 21 μοίρες αντίστοιχα με την απόσταση από το έδαφος να είναι 212 χιλιοστά, ενώ εξοπλίζεται με την τεχνολογία Terrain Response.

Το εσωτερικό, είναι απλούστερο από τα υπόλοιπα μοντέλα της Land Rover, με τα όργανα μπροστά από τον οδηγό είναι αναλογικά, ενώ στην κονσόλα, υπάρχει μία οθόνη αφής 8 ιντσών που συνοδεύεται φυσικά από ένα infotainment σύστημα. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων έχει δυνατότητα ανάκλισης και μπορεί να μετακινηθεί έως και 16 εκατοστά προς τα πίσω με αποτέλεσμα ο μέγιστος χώρος για τα πόδια των επιβατών στα πίσω καθίσματα, να φτάνει το άκρως εντυπωσιακό νούμερο των 102 εκατοστών! Γι’ αυτούς που επιθυμούν να χωρέσουν ακόμη περισσότερα άτομα στο Discovery Sport, υπάρχει στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού μία τρίτη σειρά καθισμάτων που διπλώνει στο πάτωμα αλλά η ίδια η Land Rover συμβουλεύει να χρησιμοποιείται “περιστασιακά”.

Όσον αφορά στους κινητήρες που θα κινούν το Land Rover Discovery Sport, σε πρώτη φάση θα είναι διαθέσιμο με έναν δίλιτρο, turbo βενζινοκινητήρα Si4 απόδοσης 240 ίππων καθώς και τον 2.2 λίτρων SD4 turbodiesel που παράγει 190 άλογα. Το 2015, θα προστεθεί στην γκάμα και ένας πιο αποδοτικός eD4 turbodiesel με εκπομπές CO2 της τάξης των 119 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο. Όλοι οι κινητήρες θα μπορούν να συνδυαστούν είτε με 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, είτε με 9-τάχυτο αυτόματο.