310930

H Chevrolet έδωσε ένα ακόμη teaser video του νέου Volt, 20 ημέρες προτού το παρουσιάσει επίσημα στην έκθεση του Detroit. Αυτή τη φορά το plug-in υβριδικό μοντέλο της Αμερικάνικης εταιρίας, παίζει στα χιόνια και στον πάγο, με την εταιρία να έχει επιβεβαίωσει τη προηγούμενη εβδομάδα πως το αυτοκίνητο θα έχει κατ’επιλογή σύστημα ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, με την συγκεκριμένη λειτουργία να ελέγχεται από τα paddles που βρίσκονται στο τιμόνι. Το σύστημα θα επιτρέπει στον οδηγό να ενεργοποιήσει την ανάκτηση ενέργειας, κατά την διάρκεια επιβράδυνσης ή όταν πλησιάζει σε κάποιο φανάρι, με τον Reuss να αναφέρει χαρακτηριστικά ότι είναι καλύτερα ρυθμισμένο σε σχέση με το ELR.

Το νέο Volt θα φοράει ένα ολοκαίνουριο Voltec σύνολο, το οποίο αποτελείται από την μπαταρία, το σύστημα μετάδοσης, τον κινητήρα που αυξάνει την αυτονομία και τα σχετικά ηλεκτρονικά συστήματα. Η νέα μπαταρία εξελίχθηκε από κοινού με την LG Chem, και τα κελιά της διαθέτουν νέα χημικά στοιχεία που αυξάνουν την αποθήκευση ενέργειας κατά 20%, όταν συγκρίνονται με τα σημερινά. Επίσης, είναι κατά 13 κιλά ελαφρύτερη και θα τοποθετηθεί χαμηλότερα στο αυτοκίνητο, ώστε να βελτιωθεί το κέντρο βάρους του Volt.

Το νέο Volt θα έχει πολύ μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία από τα μόλις 61 χλμ. που έχει το σημερινό, με την LG Chem να έχει επιβεβαιώσει ότι οι νέες μπαταρίες θα έχουν αυτονομία 322 χλμ. Η GM επιβεβαίωσε επίσης, ότι η ερχόμενη γενιά του μοντέλου θα διαθέτει μια μονάδα με δύο κινητήρες που θα ζυγίζει 45 κιλά λιγότερα, ενώ θα είναι 5 με 12% πιο αποδοτική. Η Chevrolet συνέχισε λέγοντας, θα υπάρξει μια αύξηση της απόδοσης και από τους δύο κινητήρες, που θα λειτουργούν συνδυαστικά σε περισσότερα προγράμματα οδήγησης, τόσο στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, όσο και στην εκτεταμένης αυτονομίας. Αν και αυτό είναι ασαφές, η εταιρεία δήλωσε ότι η χρήση των δύο κινητήρων θα βελτιώνει την ηλεκτρική επιτάχυνση κατά 20%. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι ένας ολοκαίνουριος τετρακύλινδρος 1,5-λίτρων, που θα διαθέτει άμεσο ψεκασμό, μια αντλία λαδιού με μεταβλητή χωρητικότητα, ανακυκλοφορία ψυχόμενων καυσαερίων και υψηλή σχέση συμπίεσης, που φτάνει τα 12,5:1. Δεν απαιτεί καύσιμο 100 οκτανίων, μιας και λειτουργεί άριστα με απλή 95αρα αμόλυβδη βενζίνη.

Το νέο υβριδικό αυτοκίνητο διαθέτει έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και πρώτη κολόνα, ενώ και το θα είναι πιο φουσκωμένο, δίνοντας έτσι στο μοντέλο πιο δυναμικό προφίλ. Επίσης, διαθέτει νέα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, μικρότερους προβολείς ομίχλης και νέα επιθετική μάσκα. Θα κατασκευάζεται στο Μίσιγκαν, με τον σχεδιασμό του να αποτελεί την εξέλιξη της τωρινής γενιάς έχοντας πιο καμπυλωτό αμάξωμα, και το 70% των μερών του να προέρχονται από τις Η.Π.Α. ή τον Καναδά. Το εσωτερικό του ψηφιακό πίνακα οργάνων, διάφορες “μεταλλικές” λεπτομέρειες, νέα κεντρική κονσόλα και μεγαλύτερη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.