Το νέο Volkswagen Phaeton θα προσπαθήσει να είναι πιο άνετο και από τη Mercedes S-Class

Σχετικά άρθρα

Volkswagen Phaeton facelift 2011

Μπορεί η επόμενη γενιά του Volkswagen Phaeton να απέχει δύο με τρία χρόνια, καθώς η γερμανική εταιρία έχει δηλώσει ότι θα παρουσιαστεί τέλη του 2016 ή αρχές του 2017, με τη κυκλοφορία του να αναμένεται κάποιους μήνες αργότερα, ωστόσο νέες πληροφορίες έρχονται από γερμανικά μέσα ενημέρωσης.

Το αυτοκίνητο είναι ήδη έτοιμο από τους ανθρώπους της Volkswagen, σε ότι αφορά τον σχεδιασμό του, αλλά αυτή καθυστερεί να το περάσει στη παραγωγή, λόγω του γεγονότος πως η τωρινή γενιά του, πηγαίνει πολύ καλά από πλευράς πωλήσεων στη Κίνα. Η γερμανική εταιρία φαίνεται να έχει δώσει μεγάλο βάρος στη νέα της ναυαρχίδα, καθώς θέλει το νέο Phaeton να είναι πιο άνετο από το σημείο αναφοράς της κατηγορίας, τη Mercedes S-Class. Υπερφίαλη ή όχι αυτή η πρόθεση, μόνο ο χρόνος θα δείξει.

Το νέο Phaeton αναμένεται να ξεκινά από τις 70.000 δολάρια και θα κατασκευάζεται πάνω στην MLB Evo πλατφόρμα. Θα προσφέρεται με μια γκάμα κινητήρων όπου ανάμεσά τους θα συναντάμε τον V8 TDI με 450 άλογα, τον V6 hybrid plug-in με 400 άλογα, καθώς και με τον κορυφαίο W12. Θα εφοδιάζεται με αερανάρτηση, με το αυτοκίνητο να διαθέτει κάμερα που θα “διαβάζει” το δρόμο μπροστά και θα προ-ρυθμίζει ανάλογα τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, ώστε να εξασφαλίζει όσο πιο ομαλή μετακίνηση. Φημολογείται, επίσης, ότι θα διαθέτει σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης, που θα του επιτρέπει να κινείται μόνο του με ταχύτητας μέχρι 60 χλμ/ώρα, ενώ μπορεί να έχει και λειτουργία προσπέρασης.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Tο Σεπτέμβριο τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του VW Transporter

Στα τέλη του περασμένου έτους, η Volkswagen ξεκίνησε την teasing καμπάνια του νέου Transporter (T7), για να ανακοινώσει σήμερα ότι το μοντέλο θα αποκαλυφθεί...

Η VW παρουσιάζει τα ID.3 GTX και ID.7 GTX Tourer

Τις γρήγορες GTX εκδόσεις των ID.3 και ID.7 Tourer παρουσίασε σήμερα η Volkswagen. Ξεκινώντας από το ID.3 GTX, είναι πισωκίνητο και στην έκδοση GTX...
Autoblog.gr