Detroit 2015 (38)

Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια στην εποχή του internet, οι διαρροές φωτογραφιών, φημών, video κ.α έχουν γίνει καθημερινότητα,αλλά η Ford εν έτη 2015 κατάφερε και κράτησε εντελώς μυστικό το νέο GT, με καμία φωτογραφία του να μην διαρρέει προτού αυτό παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit. Πως το πέτυχε η εταιρία; Το σχεδίασε σε ένα υπόγειο, όπως εξήγησε ο Christopher Svensson, αρχισχεδιαστής της Ford για την Αμερική και υπεύθυνος για το GT.

Ford-GT-concept-live3

Στο υπόγειο του Product Development Center, γνωστό και ως PDC, της Ford, ένα τεράστιο κτήριο στα κεντρικά της Ford στο Dearborn. Στο κτίριο αυτό η Ford διαθέτει αρκετά στούντιο σχεδιασμού, με μερικά από αυτά να προσομοιώνουν τον φυσικό φωτισμό. Εκεί είναι και το γραφείο του Raj Nair, του αρχιμηχανικού της Ford για όλα τα αυτοκίνητα, με την Μπλε Οβάλ εταιρία να δίνει πρόσβαση στο υπόγειο στούντιο που ετοίμαζε το νέο GT, σε όσο το δυνατόν λιγότερους σχεδιαστές.

Συνολικά υπήρχαν τέσσερις σχεδιαστές και μερικοί επικεφαλής, οι οποίοι διέθεταν ειδική κάρτα-κλειδί, που τους παρείχε πρόσβαση στο χαμηλότερο επίπεδο του κτιρίου. Μάλιστα, όταν η Ford χρειάστηκε να δει το GT στο φυσικό φως, το μετέφεραν έξω, την Κυριακή το πρωί, όταν το υπόλοιπο κτίριο ήταν εντελώς άδειο.

Detroit 2015 (39)

Οι σχεδιαστές της Ford έδωσαν προσοχή και στη παραμικρή λεπτομέρεια του σχεδιασμού του GT, τόσο από πλευράς μηχανικής, όσο και από αισθητικής πλευράς. Το αυτοκίνητο ετοιμάστηκε μέσα σε διάστημα 18 μηνών, με την έκδοση παραγωγής, η οποία θα διαφέρει μόλις 5% σε σχέση με το πρωτότυπο που βλέπουμε στις φωτογραφίες, να βγαίνει στα τέλη του 2016 και να κοστίζει κοντά στις 250.000 δολάρια, έχοντας ως αντιπάλους τα Lamborghini Huracan, Ferrari 458 Italia και McLaren 650S.

Detroit 2015 (40)

Η έκδοση παραγωγής, θα διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερους πλαϊνούς καθρέπτες και ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα και θα φορά τον V6 twin-turbo EcoBoost 3,5-λίτρων κινητήρα απόδοσης 600+ ίππων. Θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που στέλνει τη κίνηση στον πίσω άξονα, με την Μπλε Οβάλ εταιρία να υπόσχεται πως το κιβώτιο κάνει σχεδόν στιγμιαία τις αλλαγές ταχυτήτων. Το πόσο ζυγίζει η Ford δεν το ανακοίνωσε, αλλά δηλώνει πως το νέο GT θα έχει μια από τις καλύτερες αναλογίες κιλών/ίππο.