sergio marchionne Ferdinand Piech martin-winterkorn

H Fiat και το VW Group είναι για ακόμη μια φορά σε διαμάχη, και αυτή τη φορά αιτία είναι η χρήση των ονομάτων Q2 και Q4. Η Audi ετοιμάζει τα Q2 και Q4 μοντέλα, ως μέρος της επένδυσης των 24 δισ. ευρώ, και το ιδανικό θα ήταν μπορέσει να κατοχυρώσει τα ονόματα από το Q1 έως το Q9. Έλα όμως που εδώ ξεκινά το πρόβλημα, με την Fiat να έχει προλάβει εδώ και χρόνια να κατοχυρώσει τα ονόματα Q2 και Q4, που τα χρησιμοποίησε στην 159 Sedan, με το Q2 να τοποθετείται στην δικίνητη έκδοση της και στις 147/GT που φορούσαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, και το Q4 στη τετρακίνητη. Σήμερα η Maserati χρησιμοποιεί για τους ίδιους λόγους τα ονόματα Q2 και Q4 στις Ghibli και Quattroporte.

Η Alfa Romeo δεν τα χρησιμοποιεί πλέον τα ονόματα, με την Audi να ζητά από τη FCA (Fiat Chrysler Automobiles) να τις πουλήσει τα δύο ονόματα, αλλά οι Ιταλοί το αρνήθηκαν. Έτσι η Audi δείχνει πως έχει κολλήσει για το πως θα ονομάσει τα δύο μοντέλα που ετοιμάζει.

Ο Sergio Marchionne δεν είναι κατηγορηματικά αντίθετος στη πώληση των δικαιωμάτων των δύο ονομάτων, αλλά λόγω της κακής σχέσης που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στα δύο μεγάλα κεφάλια του VW Group, πρωτίστως με τον Ferdinand Piech και λιγότερο με το Martin Winterkorn, λόγω της ιστορίας εξαγοράς της Alfa Romeo από το VW Group, δεν επιτρέπει τον Ιταλοκαναδό να ρίξει νερό στο κρασί του.