Japanese-Prime-Minister-delivered-first-Toyota-Mirai

Το 2020 το Τόκιο θα διοργανώσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες και οι Ιάπωνες θέλουν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια των αγώνων, περισσότερα από 6.000 αυτοκίνητα υδρογόνου από την Toyota και την Honda.

Οι αρχές της πόλης δίνουν επιδοτήσεις 45,2 δισ. γιεν (329 εκατ. ευρώ) στους ανθρώπους που θα αγοράσουν αυτοκίνητα υδρογόνου, ετοιμάζοντας παράλληλα και 35 σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου. Και δεν μένουν μόνο εκεί, μιας και στόχος του Τόκιο είναι έως το 2025 να κυκλοφορούν 100.000 αυτοκίνητα υδρογόνου, 100 λεωφορεία με κινητήρες υδρογόνου και 80 σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Το Τόκιο προσφέρει κίνητρα ύψους 3 εκατ. γιεν (€22.000) στον καθένα που θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο υδρογόνου, με το 1/3 των χρημάτων να προέρχονται από τις δημοτικές αρχές του Τόκιο και τα υπόλοιπα από τη κυβέρνηση της Ιαπωνίας. Παράλληλα μειώνει το κόστος κατασκευής σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Η Toyota έχει ανακοινώσει πως ήδη έχει 1.500 παραγγελίες για το Mirai στην Ιαπωνία, και πως λόγω της μεγάλης ζήτησης του μοντέλου, η Toyota δηλώνει πως ο χρόνος παράδοσης των αυτοκινήτων, θα είναι σημαντικά μεγαλύτερος από τον αρχικό, μιας και το Mirai κατασκευάζεται χειροποίητα στο εργοστάσιο όπου αποκτούσε ζωή το LFA, με την Toyota να επενδύει 135 εκατ. ευρώ για την αύξηση της παραγωγής του. Το 40% των μέχρι τώρα πωλήσεων έχει γίνει από απλούς καταναλωτές και το 60% από εταιρίες και κυβερνητικές υπηρεσίες (το πρώτο παραδόθηκε στον πρωθυπουργό της Ιαπωνίας όπως βλέπεις στο video), με το μοντέλο να ξεκινά από τα 7.236.000 γιεν (€53.025).

Η Toyota θα κατασκευάσει 700 Mirai μέσα στο έτος, ενώ για το 2016 υπολογίζει πως θα κατασκευάσει 2.000 και το 2017 3.000. Οι πωλήσεις του στην Ευρώπη και στις Η.Π.Α θα ξεκινήσουν κατά τη διάρκεια του 2015.

Δελτίο Τύπου

TOYOTA TO INCREASE MIRAI PRODUCTION

Toyota announced today it is to increase production of its Mirai fuel cell car. The hydrogen-powered saloon was launched in Japan on 15 December last year and will be introduced in the UK and other selected European markets during 2015.

The new plan calls for production to increase from 700 units this year to approximately 2,000 in 2016 and around 3,000 in 2017.

Toyota decided the supply structure should be adjusted to reflect the level of demand for the vehicle, in view of around 1,500 orders being received in the first month of sales in Japan and the prospect of the model being launched in Europe and the USA later this year.

Following the production increases, sales plans for Japan, the US and Europe will be formulated, taking into consideration the level of hydrogen infrastructure development, energy policies, car purchasing subsidies, consumer demand, environmental regulations and other factors in each region.