toyota-mirai-191114-1

Θυμάσαι το άρθρο εκείνο που έλεγε πως η Toyota θα χάνει έως και 100.000 δολάρια από κάθε Mirai που πουλά; Τελικά ίσως έχει κάποια βάση, μιας και το πρώτο υδρογονοκίνητο αυτοκίνητό της, παρότι θα πωλείται στη τιμή ενός βασικού πολυτελούς αυτοκινήτου, θα κατασκευάζεται χειροποίητα όπως ένα supercar.

Όχι, το Toyota Mirai δεν θα κατασκευάζεται από ρομπότ, αλλά από τα ίδια χέρια εκείνων των επίλεκτων μηχανικών της, που δημιουργούσαν το Lexus LFA στο εργοστάσιο Motomachi της Toyota. Η παραγωγή του LFA ολοκληρώθηκε το 2012, με την Toyota να επιλέγει να κατασκευάζει -τουλάχιστον για αρχή- χειροποίητα το υδρογονοκίνητο μοντέλο της, δημιουργώντας έτσι ένα δίχτυ ασφαλείας γύρω του, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή σε μια τεχνολογία που για την ώρα είναι στα σπάργανα της.

toyota-mirai-4

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο πωλήσεων της Toyota, Masamoto Maekawa:

Κάθε Mirai είναι προσεκτικά κατασκευασμένο με τη μεγαλύτερη δυνατή φροντίδα. Ως εκ τούτου, ο όγκος παραγωγής του θα είναι περιορισμένος, ενώ κατά τη διάρκεια των αρχικών σταδίων, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να καθυστερήσει.

Είναι λογικό. Ένα χειροποίητο αυτοκίνητο απαιτεί αρκετό χρόνο για να κατασκευαστεί, και έτσι ίσως οι πρώτοι πελάτες του Mirai θα πρέπει να κάνουν λίγο περισσότερη υπομονή για να το αποκτήσουν στο γκαράζ τους. Για την ώρα, υπάρχουν τουλάχιστον 200 παραγγελίες, με τις περισσότερες να προέρχονται από την Ιαπωνία. Το εργοστάσιο θα είναι σε θέση να κατασκευάζει το μέγιστον 10 Mirai καθημερινά, με την Toyota να ελπίζει να κατασκευάζει 2.000 Mirai ετησίως.