Δε ξέρω αν οι υψηλά ιστάμενοι του FCA Group πανηγυρίζουν στην Ιταλία, αλλά κοιτώντας ψυχρά το θέμα μπορεί κάποιος να τους καταλογίσει νίκη, στην όποια διαμάχη με το VW Group για την πώληση και χρήση των ονομάτων Q2 και Q4 από τους δεύτερους.
Όπως ξέρουμε, η Audi ετοιμάζει τα Q2 και Q4 μοντέλα, ως μέρος της επένδυσης των 24 δισ. ευρώ, με τη γερμανική εταιρία να έχει επιβεβαιώσει ότι θα βγάλει στην παραγωγή το TT Offroad concept που είχε παρουσιάσει στην Έκθεση του Πεκίνου τον Απρίλιο του 2014. Το όνομα τελικά που θα αποκτήσει το αυτοκίνητο θα είναι TTQ, καθώς η Fiat έχει προλάβει εδώ και χρόνια να κατοχυρώσει τα ονόματα Q2 και Q4, που τα χρησιμοποίησε στην 159 Sedan, με το Q2 να τοποθετείται στην δικίνητη έκδοση της και στις 147/GT που φορούσαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, και το Q4 στη τετρακίνητη. Από την άλλη, σήμερα η Maserati χρησιμοποιεί για τους ίδιους λόγους τα ονόματα Q2 και Q4 στις Ghibli και Quattroporte.
Έτσι, οι ιθύνοντες της Audi αποφάσισαν ότι η coupe έκδοση του Q3, θα αποτελέσει μέρος της οικογένειας μοντέλων του TT και όχι της Q σειράς, ώστε να ανταγωνιστεί τη BMW X4. Το μοντέλο θα καθυστερήσει να παρουσιαστεί, εξαιτίας της προσοχής που έχει δώσει το Group στην παρουσίαση των crossover της VW, Seat και Skoda, με το TTQ να βασίζεται και αυτό στην MQB πλατφόρμα.