10974180_837798282933329_1426517303980180784_o

Μετά τις 23 Νοεμβρίου του 2014 και τον τελευταίο αγώνα στο Abu Dhabi ο ήχος των κινητήρων των μονοθεσίων της F1 ήχησε και πάλι, καθώς σήμερα ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος του 2015.


Η ημέρα ξεκίνησε με τις παρουσιάσεις των μονοθεσίων των Mercedes, Williams και Red Bull στους δημοσιογράφους. Το μπαμ έγινε από τη Red Bull, καθώς με το ζεβρέ καμουφλάζ που προτίμησε να ντύσει τη νέα RB11 έδωσε μία διαφορετική νότα στο grid. Στο σημερινό τεστ της Jerez πήραν μέρος οι Mercedes, Williams, Red Bull, Ferrari, Sauber, Toro Rosso και McLaren με τη Lotus να ξεκινά σήμερα από το Enstone με προορισμό την Ισπανική πόλη.

Η ομάδα της Mercedes ήταν μακράν η πιο δραστήρια ομάδα, καθώς έκανε ούτε λίγο ούτε πολύ 157 γύρους με τον Nico Rosberg να ολοκληρώνει ένα πολύ βαρύ πρόγραμμα. Ο Daniel Ricciardo με την ”περίεργη” RB11 κατάφερε να ολοκληρώσει 35 γύρους με τις φήμες να λένε ότι η Αυστριακή ομάδα καθυστέρησε τη δημιουργία του νέου της μονοθεσίου εξαιτίας της αλλαγής του κανονισμού όσον αναφορά τις μύτες των μονοθεσίων για το 2015.

lotus
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε στις δηλώσεις του και ο Rob Smedley της Williams ο οποίος και αυτός αναφέρθηκε στις μύτες των νέων μονοθεσίων λέγοντας χαρακτηριστικά:

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν επανέλθει τα παλιά επίπεδα αεροδυναμικής. Εμείς προσπαθήσαμε και φτάσαμε εκεί που θέλαμε με κοντή μύτη.

Ο Βρετανός όταν αναφέρετε στην κοντή μύτη προφανώς δεν περίμενε οι ομάδες να πάνε σε λύσεις με μακριές μύτες όπως για παράδειγμα η Ferrari. O Marcus Ericsson κατάφερε να καλύψει μία μεγάλη απόσταση με τη νέα Sauber, ολοκληρώνοντας 73 γύρους κάνοντας επίσης τον δεύτερο χρόνο με 1:22.777!

B8xDCq8CcAEwyDe

Πολλά προβλήματα με το νέο της μονοθέσιο αντιμετώπισε η McLaren Honda η οποία ολοκλήρωσε το σημερινό τεστ με μόλις 6 γύρους και τον Alonso να πετυχαίνει τον τελευταίο χρόνο(1:40.738).

Η Βρετανική ομάδα είχε πολλά νέα να μας προσφέρει σήμερα με πρώτο και καλύτερο ότι μηχανικός αγώνα του Fernando Alonso για το 2015 θα είναι ο Andrea Stella ,μόλις αυτός βέβαια αποδεσμευτεί από τη Ferrari.

To δεύτερο νέο είναι ότι η Honda δε θα χρησιμοποιήσει τον κινητήρα που θα δώσει στη McLaren για το 2015 πριν το τελευταίο τεστ για τη Μελβούρνη. Για τα σημερινά προβλήματα του κινητήρα της Honda έκανε δηλώσεις ο Ron Dennis:

Τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε σήμερα απορρέουν από την πολύ συμπιεσμένη μορφή του νέου πακέτου η οποία καταλήγει στο εσωτερικό του κινητήρα. Κατά την παρούσα χρονική στιγμή δεν έχουμε ακριβή κατανόηση, αλλά έχουμε μερικούς αισθητήρες που δε δίνουν σωστά σήματα σε άλλα μέρη του συστήματος. Ως εκ τούτου μπορούμε να τους απενεργοποιήσουμε και να τους παρακάμψουμε, αυτό είναι όμως δοκιμές. Τώρα τα παιδιά θα αποσυναρμολογήσουν το μονοθέσιο και πάλι για να προσπαθήσουμε να εξαλείψουμε ορισμένους αισθητήρες. Δεν υπάρχει όμως καμία υπερθέρμανση η οποία συνήθως συμβαίνει όταν έχεις κάνει λάθος στον κινητήρα, όπως επίσης δεν έχουμε καμία αλλοίωση στις θερμικές ασπίδες. Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι η μηχανική σχεδίαση του αυτοκινήτου έχει εκτελεστεί λάθος.

15.02.01.Jerez.Test.Sunday.IMG.01
Το τρίτο νέο από τη McLaren ήρθε πάλι από το στόμα του Ron Dennis ο οποίος δήλωσε, ότι ο χρωματισμός της MP4-30 θα αλλάξει και στη Μελβούρνη θα δούμε έναν νέο τον οποίο δεν θα αποκαλύψει τώρα! Τέλος η Ferrari και ο Sebastian Vettel, στο δεύτερο μισό της ημέρας έγραψε τον ταχύτερο χρόνο που έχουμε δει στην Jerez με V6-Hybrid κινητήρες. Ο Γερμανός σημείωσε το 1:22.620 κάνοντας συνολικά 60 γύρους.

Οδηγός Ομάδα Γύροι Ταχύτερος γύρος
Sebastian Vettel Ferrari 58 1:22.620s
Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 72 1:22.777s
Nico Rosberg Mercedes 156 1:23.106s
Daniel Ricciardo Red Bull 35 1:23.338s
Valtteri Bottas Williams 72 1:23.906s
Carlos Sainz Toro Rosso 46 1:25.327s
Fernando Alonso McLaren 6 1:40.738s