grosjean-lotus-e23-jerez-test-2015

Η περσινή σεζόν ήταν γεμάτη νεύρα και απογοητεύσεις για τον Γάλλο, ο οποίος έπειτα από ένα εκπληκτικό δεύτερο μισό το 2013, περίμενε πολλά περισσότερα από την Ε22. Αντ’ αυτού, όμως, βρέθηκε μέσα σε ένα δυσκολοδήγητο, αργό και αναξιόπιστο μονοθέσιο, το οποίο τον οδήγησε σε ξεσπάσματα μέσα στα pits, αλλά και στην ενδοεπικοινωνία.

Φέτος, ο ίδιος μας λέει πως η Ε23 τον κάνει και πάλι χαρούμενο. Στην Lotus δεν διαθέτουν απλά το καλύτερο power unit στο grid, αυτό της Mercedes, αλλά κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μονοθέσιο με χαρακτηριστικά κοντά σε αυτά του 2013, πράγμα που ευνοεί το οδηγικό στυλ του Romain.

Όλο το πακέτο είναι καλύτερο. Από πλευράς κινητήρα ξέρουμε ότι έχουμε τον καλύτερο στο grid και τα πράγματα λειτουργούν καλά κι από την άποψη του σασί, που ισχύει η ίδια ιστορία. Θα είναι ακόμα καλύτερα αν είμαστε στο βάθρο στο τέλος του πρώτου αγώνα! Κάλεσα τη σύζυγό μου όταν σταμάτησα να τρέχω και με ρώτησε: “Λοιπόν;” και απάντησα: “Λοιπόν, είμαι ένας ευτυχισμένος οδηγός”.

Φυσιολογικά, όταν οδηγείς το αυτοκίνητο και εκείνο κάνει αυτό που θες, σου δείχνει πως έχεις ένα καλό σημείο εκκίνησης και μπορείς πραγματικά να χτίσεις από εκεί, σε αντίθεση με πέρυσι, όταν πραγματικά δυσκολευόμασταν και τίποτα δεν πήγαινε όπως το θέλαμε.

Από άποψη χαρακτηριστικών, όχι επιδόσεων, είναι περισσότερο σαν ένα αυτοκίνητο του 2013 και όχι του 2014. Αυτό είναι που θέλαμε να πετύχουμε και έτσι η ομάδα έχει κάνει καλή δουλειά. Για να είμαστε δίκαιοι, πηγαίνει εκεί που θες να πάει. Έτσι, μπορείτε να πείτε ότι είμαι ένας αρκετά χαρούμενος οδηγός.

Η ομάδα έχασε την πρώτη ημέρα δοκιμών στη Jerez, όμως τα χαρακτηριστικά της πίστας δεν βοηθούν στο να βγουν συμπεράσματα για τα ελαστικά, κι έτσι δεν θεωρεί πως έχασε σημαντικό έδαφος. Συνολικά στο τεστ, η Ε23 συμπλήρωσε 190 γύρους, ξεπερνώντας τα μονοθέσια των Red Bull και McLaren.

[Photo Copyrights: Lotus F1 Team]