Motor Racing - Sahara Force India F1 Team Livery Reveal - Mexico City, Mexico

Έχοντας χάσει τις πρώτες δοκιμές της χρονιάς, στην Χερέθ της Ισπανίας, από την ομάδα της Force India ανακοίνωσαν πως θα πάρουν μέρος στις δεύτερες (19-22 Φεβρουαρίου) με το περσινό μονοθέσιο, για να αξιολογήσουν τα φετινά ελαστικά της Pirelli. Οι μηχανικοί βρίσκονται σε αναμονή για την παράδοση ορισμένων εξαρτημάτων του 2015, με τον Bob Fernley να μην είναι σε θέση να γνωρίζει σε πόσο από το τρίτο τεστ θα μπορέσει να τρέξει το νέο μονοθέσιο.

Δεν θα βρεθούμε στις δεύτερες δοκιμές, αν και εξετάζουμε να φέρουμε εκεί το αυτοκίνητο του 2014, για να δουλέψουμε με τους οδηγούς και τα ελαστικά. Το ερώτημα, για εμένα, είναι το σε πόσο από το τρίτο τεστ θα συμμετάσχουμε. Ευελπιστώ πως θα βρεθούμε στην έναρξη του τρίτου τεστ, με το αυτοκίνητο του ’15.

Έως τώρα, γνωρίζαμε για καθυστερήσεις στις παραδόσεις εξαρτημάτων από τους προμηθευτές, θέμα που σχετίζεται άμεσα με την κατάρρευση των Marussia και Caterham, αφού, υπό το φόβο να χάσουν κι άλλα χρήματα, οι προμηθευτές άλλαξαν τους πιστωτικούς όρους που είχαν σε ισχύ με τις ομάδες.

Motor Racing - Formula One World Championship - Bahrain Grand Prix - Practice Day - Sakhir, Bahrain

Πλέον, ο Fernley κάνει γνωστό πως και το συμβόλαιο της Force India με την Toyota, για την χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας στην Κολωνία, καθυστέρησε να υπογραφεί, επειδή η Toyta ήθελε να σιγουρευτεί πως η Caterham δεν θα την χρησιμοποιήσει μέσα στο 2015, με την οποία δεσμεύεται με συμβόλαιο. Τέλος, σε ό,τι αφορά την απόρριψη της αίτησης της Marussia/Manor, ο Fernley τονίζει πως δεν κρύβονται μόνο τα έξτρα χρήματα πίσω από την απόφαση.

Είναι αδύνατο να πούμε ότι δεν έχει να κάνει με τα χρήματα, αλλά η απόφαση δεν βασίστηκε σε αυτό. 4£ εκατομμύρια προς την ομάδα είναι ωραία, αλλά αυτά δεν ήταν ο οδηγός για την απόφαση.

(Η αίτηση) Έπρεπε να φανερώνει βιώσιμη (ομάδα) για το 2015, από οικονομική άποψη, και ότι θα έχουν ένα ασφαλές, συμβατό αυτοκίνητο, που θα τρέχει με το σασί του 2014. Τίποτε από αυτά δεν τηρήθηκε.

Το βάρος ήταν στην Marussia για να παρουσιάσει την υπόθεση και να πραγματοποιήσει τις παραχωρήσεις που της ζητούσαν και πρόκειται για σημαντικές παραχωρήσεις. Κι άλλες ομάδες ήταν αντίθετες με το αίτημα Marussia, αλλά είναι συνέβη έτσι, ώστε η Force India να ψηφίσει πρώτη.

Επομένως, από τη στιγμή που χρειαζόταν ομοφωνία για να περάσει το αίτημα της Manor, η μια αρνητική ψήφος της Force India, αρκούσε για να απορριφθεί.

[Photo Copyrights: Force India]