Test_Drive_Opel_Astra_CDTI_110_09

Το Opel Astra στα 18 σχεδόν χρόνια του και στις τέσσερις γενιές του έχει καταφέρει να θεωρείται ένα από τα κυρίαρχα hatchback της κατηγορίας, έχοντας κατοχυρωθεί στη συνείδηση του κοινού, εξάλλου μόνο αμελητέα δεν είναι τα σχεδόν 9 εκατ. αυτοκίνητα που έχει πουλήσει αυτά τα χρόνια.

Το καλοκαίρι του 2013 είχαμε δοκιμάσει τα Astra GTC και Astra Sedan που φορούσαν τον παλιό 1,7-λίτρων CDTi κινητήρα. Από το 2009 που παρουσιάστηκε επίσημα η τελευταία, τέταρτη, γενιά του, ακολούθησε ένα πολύ ελαφριάς μορφής ρετουσάρισμα το 2012, ενώ στα τέλη Νοεμβρίου του επόμενου στο ΜΥ2014 τοποθετήθηκε στο ιδιαίτερα επιτυχημένο γερμανικό μοντέλο ο ολοκαίνουριος 1.600αρης CDTI πετρελαιοκινητήρας.

Από τη στιγμή που απελευθερώθηκε η κυκλοφορία των πετρελαιοκινητήρων στα μεγάλα αστικά κέντρα, οι Έλληνες έδειξαν την αμέριστη προτίμηση τους, παρά τις σχετικά ακριβότερες τιμές των αυτοκινήτων. Ο λόγος ήταν το 25% με 30% φθηνότερο καύσιμο, αλλά και η κατανάλωση των νέων πετρελαιοκινητήρων. Το σχεδόν 70% των νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα εφοδιάζονται με diesel κινητήρα και για να θεωρείται ένα μοντέλο ανταγωνιστικό επιβάλλεται να έχει έναν καλό τέτοιο κινητήρα.

Η Opel παρουσίασε τον νέο 1.600άρη CDTI κινητήρα πριν περίπου δύο χρόνια, όπου αρχίζοντας από το Zafira Tourer σταδιακά τον τοποθέτησε σε όλη τη γκάμα της. Όπως θα διαβάσεις και παρακάτω προσφέρεται με δύο ιπποδυνάμεις, όπου στη συγκεκριμένη περίπτωση είχαμε στα χέρια μας τη μικρότερη απόδοση, με τα 110 άλογα, αλλά θα ακολουθήσει τις επόμενες μέρες και η δοκιμή της δυνατότερης των 136 ίππων, ενώ μόλις χθες η Opel ανακοίνωσε πως τον έκανε πιο οικονομικό.

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Ροπή
  • Οδική συμπεριφορά/Ποιότητα κύλισης
  • Απαλλαγή από Τέλη Κυκλοφορίας

Στα μείον

  • Μικρή τιμολογιακή διαφορά από τη δυνατή έκδοση
  • Χώροι για τους επιβάτες
  • Αίσθηση τιμονιού
  • Χαοτική κονσόλα