acura-nsx-concept-with-honda-ceo-takanobu-ito-and-press

Από τότε που ανέλαβε τα ηνία της Honda ο Takanobu Ito, έχει ταρακουνήσει την παραδοσιακή αλυσίδα τροφοδοσίας σε μία προσπάθεια να μειώσει το κόστος βρίσκοντας παράλληλα τεχνολογία αιχμής. Εστίασε σε τεχνολογίες “ηλεκτροποίησης” των οχημάτων της Honda και συνεργάστηκε με προμηθευτές όπως η Robert Bosch, η Continental ή ακόμα και η Denso που μέρος της ανήκει στην Toyota. Προφανώς, οι κινήσεις του Ito-san δεν άρεσαν σε μερικούς με αποτέλεσμα η παραμονή του στη θέση του CEO να αμφισβητείται.

Από την αρχή του έτους, λειτουργούμε υποθέτοντας ότι ο Ito θα συνεχίσει ως CEO…

Δήλωσε ένας Επικεφαλής τμήματος, προσθέτοντας ότι έχει περίπου “70% πιθανότητα να κρατήσει τη θέση του”. Σε γενικές γραμμές, ακόμα και οι επικριτές του συμφωνούν στο ότι η Honda πρέπει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσει τις τεχνολογίες της, απλά πιστεύουν ότι ο Ito έχει βιαστεί. Επισημαίνουν μάλιστα τις ανακλήσεις που έχει αναγκαστεί να πραγματοποιήσει η Ιαπωνική εταιρία αλλά και την επίσκεψη πρώην CEOs το 2014 για να τα “ψάλλουν” στον Ito. Οι ίδιοι βέβαια, δεν θα πρέπει να ξεχνούν ότι από τότε που ανέλαβε ο Ito-san, οι μετοχές της Honda αύξησαν την αξία τους κατά 37% ενώ τα λειτουργικά έσοδα έχουν πρακτικά τριπλασιαστεί.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ο Ito-san δεν αναγνωρίζει τις προκλήσεις αλλά και τους προβληματισμούς νυν ή πρώην στελεχών. Την εβδομάδα που μας πέρασε, η Honda αποφάσισε να εγκαταλείψει τον στόχο των 6 εκατομμυρίων οχημάτων μέχρι το 2017 αφού η πίεση για την επίτευξη του, οδήγησε στις ανακλήσεις του 2014. Επίσης, ο κατασκευαστής δεν θα θέσει στόχο για το μεσοπρόθεσμο πλάνο του. Ο Ito-san δήλωσε ότι θα φέρει την εταιρία “back to basics” και τόνισε ξανά ότι η Honda δεν θα κυνηγήσει την επέκταση ως τον βασικό της στόχο.