Τα αυτοκίνητα της Abarth για την έκθεση της Γενεύης

Σχετικά άρθρα

141202_Abarth_695-biposto_01

Η Abarth στην έκθεση της Γενεύης θα παρουσιάσει τα MY2015 βελτιωμένα 500αράκια της με μπροστάρη φυσικά το 695 Biposto. Μέσα στο 2014 η εταιρία πούλησε 6.869 Abarth 500 (+12,2% σε σχέση με το 2013) με την εταιρία στη Γενεύη να παρουσιάζει το 500 Custom με τα 140 άλογα, το Turismo με τα 160 άλογα, το 595 Competizione με τα 180 άλογα και φυσικά το 695 Biposto με 190 άλογα. Η νέα γκάμα της Abarth για το 2015 είναι ολοκληρωμένη και σχεδιασμένη για να είναι ικανή να πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις στους τομείς των επιδόσεων και της «εξατομίκευσης» για απαιτητικούς πελάτες, με 4 κινητήρες από 140 HP ως 190 HP, 3 διαφορετικά συστήματα μετάδοσης (χειροκίνητο κιβώτιο, σειριακό ημιαυτόματο κιβώτιο, και κιβώτιο με “dog ring”), με δυο διαφορετικά αμαξώματα (σεντάν και convertible).

Η Abarth θα είναι επίσημος υποστηρικτής και επίσημος χορηγός αυτοκινήτου για την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha που παίρνει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP FIM. Η διετής συμφωνία φέρνει το λογότυπο του Σκορπιού στο εμπρός μέρος των επισήμων μηχανών YZR-M1, με αναβάτες τον Valentino Rossi και τον Jorge Lorenzo. Η ναυαρχίδα της χορηγίας στη Movistar Yamaha MotoGP είναι το 695 Biposto. Για να εορταστεί το λανσάρισμα του «μικρότερου supercar», καθώς τα πρώτα αυτοκίνητα είναι έτοιμα να παραδοθούν, δημιουργήθηκε μια σειρά αξεσουάρ εμπνευσμένη από τη φιλοσοφία της βελτίωσης, των επιδόσεων και του μικρού βάρους, που ταιριάζει απόλυτα με το DNA του αυτοκινήτου.

Στον τομέα των αγώνων, η μάρκα γιορτάζει την επιτυχία του ιταλικού πρωταθλήματος “F4 Powered by Abarth” και ξεκινάει την εμπλοκή της στο “ADAC Formel 4 – Powered by Abarth” στη Γερμανία. Για άλλη μια φορά, η Abarth στηρίζει έμπρακτα τα ταλέντα των αγώνων αυτοκινήτου, επιτρέποντας στους νέους οδηγούς να επεκτείνουν τις εμπειρίες και τις ικανότητες τους με ένα μονοθέσιο που κινείται από τον κινητήρα 1.4 Turbo T-Jet με 160 ίππους και 240 Nm ροπής.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Η Abarth στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης 2015

– Abarth 500 2014: αύξηση των πωλήσεων 12,2% σε σχέση με το 2013 στην περιοχή Europe, Middle East and Africa.

– Η γκάμα Abarth 500 2015: νέα, βελτιωμένη γκάμα για περισσότερους φίλους του σκορπιού, εμπλουτισμένη με το νέο “Competizione” με κινητήρα 180 HP.
Abarth 695 Biposto: τα πρώτα μοντέλα του «μικρότερου supercar» είναι έτοιμα να παραδοθούν.

– Η αγωνιστική χρονιά 2015: ξεκινάει το German ADAC Formel 4 Powered by Abarth στην αυγή της επιτυχίας του ιταλικού πρωταθλήματος “F.4 Powered by Abarth.”

– Abarth και αγώνες: ένας δεσμός που δημιουργήθηκε από τη Movistar για την υποστήριξη του Yamaha MotoGP.

Η Abarth επιστρέφει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης για να παρουσιάσει στο κοινό τη γκάμα της και να γιορτάσει τα εξαιρετικά αποτελέσματα στις πωλήσεις του 2014: 6.869 Abarth 500 πουλήθηκαν στην γεωγραφική περιοχή EMEA, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 12,2% σε σχέση με το 2013. Αλλά η αύξηση των πωλήσεων ήταν εντυπωσιακή σε όλες τις χώρες και όλες τις ηπείρους, αντανακλώντας την εμπειρία και την εξαιρετική δουλειά της εταιρείας στην ικανοποίηση και των πιο σύνθετων αναγκών των πελατών της.

Η μάρκα του σκορπιού προσφέρει μια νέα εκτεταμένη γκάμα η οποία επιτρέπει σε κάθε πελάτη να επιλέξει μεταξύ των διαφόρων επιπέδων επιδόσεων και τεχνολογικού εξοπλισμού αυτό που του ταιριάζει καλύτερα. Η γκάμα ξεκινάει από τους 140 ίππους του Custom, συνεχίζει με τους 160 ίππους του Turismo και περνάει στους 180 ίππους του Competizione, για να φτάσει τελικά στο «απόλυτο απόσταγμα επιδόσεων» με το 695 Biposto και τους 190 ίππους, που συνδυάζονται με ένα βάρος μόλις 997 κιλών κι έτσι προσφέρουν τον καλύτερο λόγο βάρους/ισχύος στην κατηγορία του (5,2 kg/HP).

Το νέο Competizione, για το οποίο εξελίχθηκε ο κινητήρας 1.4 T-Jet 180 HP προδιαγραφών Euro 6, είναι διαθέσιμο σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο περί ταχυτήτων και το σειριακό κιβώτιο Abarth. To 1.4 T-Jet Competizione 180 HP είναι το αποτέλεσμα της εμπειρίας που αποκτήθηκε από τους τεχνικούς του σκορπιού σε διάφορες αγωνιστικές πίστες: από τα μονοθέσια της Formula 4 μέχρι τους αγώνες του Abarth Trophy. Ο κινητήρας προσφέρεται με μία νέα τουρμπίνα Garrett, για τη μεγαλύτερη δυνατή μείωση τις καθυστερήσεις απόγνωσης το τούρμπο, και με μία νέα σχέση συμπίεσης για την εξασφάλιση της μέγιστης απόδοσης. Χάρη στο υψηλής απόδοσης σύστημα εξαγωγής με τις βαλβίδες Monza, ο κινητήρας φτάνει τους 132 ίππους/λίτρο. Το Abarth595 “Competizione” 180 HP είναι ένα αυτοκίνητο για οποιονδήποτε αγαπάει την αδρεναλίνη του κόσμου των αγώνων, σε επίπεδο επιδόσεων αλλά και τεχνολογίας. Χάρη στα ανατομικά μπάκετ “Abarth Corsa by Sabelt” θα είναι απόλαυση να επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα και μετά να φρενάρει με απόλυτη ασφάλεια, χάρη στο αναβαθμισμένο σύστημα φρένων της Brembo με τις τετραπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες.

Το 695 biposto είναι η επιτομή της φιλοσοφίας του Carlo Abarth – που συνοψίζεται στο σλόγκαν «Κυριακή στην πίστα και Δευτέρα στο γραφείο» – ο οποίος ήθελε να προσφέρει σε όλους την ευκαιρία να ζουν το πάθος τους κάθε μέρα, κάνοντας συνηθισμένα προϊόντα να είναι εξαιρετικά και κάνοντας συνηθισμένους ανθρώπους να αισθάνονται σαν οδηγοί αγώνων κάθε μέρα.
Η Abarth ήθελε να θέσει στον εαυτό της μια πρόκληση: να βρει την τέλεια ισορροπία σε ένα αυτοκίνητο, ώστε να εγγυάται στους δρόμους τα ίδια συναισθήματα που δημιουργεί το 695 Assetto Corse στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές πίστες στο Trofeo Abarth, και να το κάνει νόμιμο και ασφαλές.
Για να επιτευχθεί αυτό επιβλήθηκαν ριζικές επιλογές για την επίτευξη των στόχων και των εξαιρετικών επιδόσεων:

  • 190 ίπποι από τον κινητήρα 1.4 T-Jet, το πιο δυνατό Abarth που δημιουργήθηκε ποτέ, με ειδική ισχύ 139 ίππων/λίτρο, ένα απόλυτο ρεκόρ για αυτή την κατηγορία κινητήρων!
  • Βάρος μόλις 997 kg, με αναλογία βάρους/ίππο 5,2 kg/HP!
  • Επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5.9”!
  • 230 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα!
  • Εκπληκτική ευελιξία, χάρη στο περιορισμένο βάρος, φαρδύτερα μετατρόχια και μικρών διαστάσεων αμάξωμα με κοντό μεταξόνιο και περιορισμένο «πρόβολο».

Ο μόνος τρόπος να εγγυηθεί κανείς ότι αυτοί οι στόχοι του προγράμματος θα μπορούσαν να επιτευχθούν, ήταν να χρησιμοποιηθούν στοιχεία και τεχνολογίες δανεισμένα από τον κόσμο των αγώνων σε ένα αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση στους δρόμους, με διακεκριμένο “DNA” ερχόμενο από την εμπειρία στις πίστες σε όλο τον κόσμο. Αυτό βοηθάει στο να είναι το Abarth 695 biposto «το μικρότερο των supercars». Ενδεικτικά, οι τεχνικές προδιαγραφές περιλαμβάνουν μεγάλο εμπρός intercooler, υψηλής απόδοσης κιτ εισαγωγής BMC, σύστημα εξαγωγής με ενεργό βαλβίδα Abarth από την Akrapovic, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Extreme Shox, σύστημα πέδησης από τη Brembo, «υπερελαφρές» ζάντες 18 ιντσών της OZ και rollbar από τιτάνιο από την Poggipolini.

Όπως και στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, το εσωτερικό του 695 biposto είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει την μέγιστη δυνατή εργονομία με ταυτόχρονη μείωση του βάρους. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει καθίσματα Abarth Corsa από τη Sabelt, έγχρωμη οθόνη TFT 7″ και λεπτομέρειες που τονίζουν το χαρακτήρα του 695 biposto.

Η Abarth θα είναι επίσημος υποστηρικτής και επίσημος χορηγός αυτοκινήτου για την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha που παίρνει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP FIM. Η διετής συμφωνία φέρνει το λογότυπο του Σκορπιού στο εμπρός μέρος των επισήμων μηχανών YZR-M1, με αναβάτες τον θρυλικό Valentino Rossi και τον πολυπρωταθλητή κόσμου Jorge Lorenzo. Η ναυαρχίδα της χορηγίας στη Movistar Yamaha MotoGP είναι το 695 Biposto, το σύγχρονο σύμβολο της μάρκας, που εκπροσωπεί τον ιδανικό συνδυασμό των αυτοκινήτων που προορίζονται για το δρόμο και τους αγώνες, τη «μεταφορά» των αγωνιστικών συγκινήσεων σ’ ένα νόμιμο αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση.

Για να εορταστεί το λανσάρισμα του «μικρότερου supercar», καθώς τα πρώτα αυτοκίνητα είναι έτοιμα να παραδοθούν, δημιουργήθηκε μια σειρά αξεσουάρ εμπνευσμένη από τη φιλοσοφία της βελτίωσης, των επιδόσεων και του μικρού βάρους, που ταιριάζει απόλυτα με το DNA του αυτοκινήτου.

Η επιτυχία της μάρκας προκύπτει από τη μοναδική φόρμουλα που προσφέρει μια τέλεια σύνθεση μεταξύ των επιδόσεων, της τεχνολογίας και του ιδανικού ιταλικού στιλ. Η σημερινή γκάμα του 595 περιλαμβάνει τρία επίπεδα (“Custom”, “Turismo” και “Competizione”) και δυο τεχνολογίες για το σύστημα μετάδοσης (χειροκίνητο κιβώτιο και ηλεκτρικά ενεργοποιούμενο με “paddles” στο τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές). Πιο συγκεκριμένα, τα “Competizione” και “Turismo” αντιπροσωπεύουν τις δυο ψυχές του Abarth: το πρώτο εκφράζει το πιο σπορ χαρακτήρα της μάρκας, τον «καθαρά αγωνιστικό», ενώ το δεύτερο προσφέρει τις τυπικές αξίες του Italian Granturismo σε μια συμπαγή φόρμα, τέλεια για κορυφαίες επιδόσεις στην καθημερινότητα.

Η νέα γκάμα της Abarth για το 2015 είναι ολοκληρωμένη και σχεδιασμένη για να είναι ικανή να πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις στους τομείς των επιδόσεων και της «εξατομίκευσης» για απαιτητικούς πελάτες, με 4 κινητήρες από 140 HP ως 190 HP, 3 διαφορετικά συστήματα μετάδοσης (χειροκίνητο κιβώτιο, σειριακό ημιαυτόματο κιβώτιο, και κιβώτιο με “dog ring”), με δυο διαφορετικά αμαξώματα (σεντάν και convertible).

Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν επίσης την ευκαιρία να θαυμάσουν μια ενότητα αφιερωμένη στα κιτ και στα αξεσουάρ made by Abarth. Όλα αυτά, που μπορούν να τα προμηθευτούν από το επίσημο e-store της Abarth, τώρα θα έχουν την ευκαιρία να τα δουν από κοντά.

Στον τομέα των αγώνων, η μάρκα γιορτάζει την επιτυχία του ιταλικού πρωταθλήματος “F4 Powered by Abarth” και ξεκινάει την εμπλοκή της στο “ADAC Formel 4 – Powered by Abarth” στη Γερμανία. Για άλλη μια φορά, η Abarth στηρίζει έμπρακτα τα ταλέντα των αγώνων αυτοκινήτου, επιτρέποντας στους νέους οδηγούς να επεκτείνουν τις εμπειρίες και τις ικανότητες τους με ένα μονοθέσιο που κινείται από τον κινητήρα 1.4 Turbo T-Jet με 160 ίππους και 240 Nm ροπής.

Abarth at the 2015 Geneva International Motor Show

  • Abarth 500 2014: a 12.2% rise in sales with respect to 2013 in Europe, the Middle East and Africa.
  • The Abarth 500 2015 range: the new line-up, developed to accommodate a greater number of clients of the Scorpione, enhanced by the new 595 “Competizione” with a 180 HP engine.
  • Abarth 695 Biposto: started the deliveries of the “smallest supercar”.
  • The 2015 racing season: the German ADAC Formel 4 Powered by Abarth kicks off in the wake of the success of the Italian F.4 Championship Powered by Abarth.
  • Abarth and racing: a bond which has been formed by Movistar sponsoring Yamaha MotoGP.

Abarth returns to the Geneva Motor Show to present its latest line-up to the public and to celebrate the remarkably successful sales results of 2014: the 6,869 Abarth 500s sold in EMEA, represent an increase of 12.2% over 2013.

The Scorpione brand offers a new extended range which allows every customer to choose between various levels of performance and technological equipment. The range spans from the 140 HP of the Custom, continuing to the 160 HP of the Turismo and on to the novelty of the 180 HP of the Competizione, and finally reaching the “pure distillate of performance” with the 695 Biposto and its 190 HP, which combined with a dry weight of just 997 kg, is able to guarantee the best weight/power ratio in its class (5.2 kg/HP).

The success of the brand springs from the unique formula that succeeds in offering a perfect synthesis between performance, technology and iconic Italian style. Today’s 595 range line-up features three trim levels (“Custom”, “Turismo” and “Competizione”). In particular, the “Competizione” and “Turismo” represent the two fundamental souls of Abarth: the first expresses its sportier, “racing purist” character, the second, on the other hand, offers the typical values of an Italian Granturismo in a compact form, perfect for everyday performance”. “Completing the line-up is the 695 Biposto, dubbed the “smallest supercar” which offers a road vehicle with all the excitement and technology of a real racing car.

The new Abarth 2015 range is therefore presented with a complete “line-up”, which is able to satisfy the requirements in terms of performance, customisation and product content from increasingly demanding customers and preparations, with 4 engines ranging from 140 HP to 190 HP, 3 different transmissions (manual, robotised sequential gearbox, front coupling “dog ring”), with two body configurations (sedan and convertible).

Furthermore, with its extended range, Abarth has succeeded in consolidating its global brand identity by expanding the Abarth network, which will be doubled in size with respect to 2014. The official Abarth dealer and tuner network in the EMEA area counted 6,869 new registrations last year with a 12.2% increase with respect to 2013.

Sales in overseas markets represent 77% of the total, reflecting the international vocation of the brand. In Europe, which in turn impacts on the excellent performance in particularly competitive markets, such as the UK, where in 2014, Abarth recorded an increase of 21% on sales from the previous year, a significant increase considering the traditional severity and skills possessed by sports car clients in the country.

The same passion for the Scorpion is alive even in Asia, such as in Japan, where Abarth increased its sales by 19%, meaning that the Japanese market accounted for the second highest volume of sales after Italy.

Visitors to the Geneva Motor Show will have the opportunity to admire a session dedicated to kits and accessories made by Abarth – which complement the Abarth range and satisfy the custom attitude of Abarth customers. In more detail, the wide range of tune-up kits and accessories for all Abarth models features five engine upgrade kits, three braking and suspension system tune-up kits, cosmetic kits and a growing number of special accessories which can be purchased from the official Abarth e-store (www.abarthstore.com). This is of major significance in relation to the part associated with sports exhaust systems, an ingenious invention where the intuition of Carlo Abarth has actually given birth to the concept of “customisation” in the automotive world.

On the racing front, the brand is celebrating the success of the first edition of the “Italian F4 Championship Powered by Abarth” by supplying engines for the “ADAC Formel 4 – Powered by Abarth” in Germany. Once again, Abarth is a springboard for motor sport talents allowing young drivers to gain racing experience at the wheel of a single-seater equipped with a 1.4 Turbo T-Jet 160 HP engine.The 1.4 T-Jet engine of the single-seater is specifically prepared for the F4 championship. It delivers 160 HP and 240 Nm of torque and is the same versatile, robust and reliable power unit fitted on the Abarth 500 Assetto Corse and the Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione that compete in the single-make championships.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Fiat εξετάζει να προσθέσει υβριδική έκδοση στο 500e

Τα σημάδια της επιβράδυνσης της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ολοένα και πληθαίνουν, κάτι που φέρνει πολλές εταιρίες στην επανεξέταση της στρατηγικής τους και την...

Η Fiat παρουσιάζει το 500 Tributo Trepiuno

Πριν ακριβώς 20 χρόνια και στην πρεμιέρα της έκθεσης της Γενεύης του 2004, η Fiat παρουσίασε στο περίπτερο της το Trepiuno, ένα concept που...

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες της έκθεσης της Γενεύης του 2025

Παρότι οι διοργανωτές της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης αναφέρουν ότι η επιστροφή της στη μετά-Covid εποχή ήταν επιτυχημένη και πολλά υποσχόμενη, η πραγματικότητα απέχει...

H Fiat μετονομάζει το τωρινό Panda σε Pandina

Με τον ερχομό του νέου Panda να πλησιάζει η Fiat ανακοίνωσε σήμερα πως μετονομάζει την υπάρχουσα γενιά του μοντέλου σε Pandina, αφού θα συνεχίσει...
Autoblog.gr