Τα μοντέρνα, αγωνιστικά πρωτότυπα, είναι γνωστά για την κακή ορατότητα τους. Όποιος θέλει, μπορεί να ρωτήσει τους οδηγούς του Deltawing για το πόσο κακά είναι. Το Nissan GT-R LM Nismo όμως, προσθέτει ένα επίπεδο, φτύνοντας φλόγες μπροστά στα μάτια του οδηγού.
Όπως θα γνωρίζεις μέχρι τώρα, το GT-R LM Nismo είναι το μπροστομήχανο, μπροσθιοκίνητο, πρωτότυπο αγωνιστικό με το οποίο η Nissan θέλει σε 1-2 χρόνια να κατακτήσει αν μη τι άλλου ένα βάθρο στις 24 ώρες του Le Mans. Επίσης, έχοντας τον κινητήρα μπροστά, τόσο η εξάτμιση, όσο και η wastegate του twin-turbo V6, καταλήγουν στο καπό. Ο Harry Tincknell που είναι στο τιμόνι του GT-R LM Nismo δεν φαίνεται να ενοχλείται σε αυτό το video, αλλά όπως έχω γράψει και στο παρελθόν, η Nissan σκέφτεται να αλλάξει τις εξατμίσεις σε κάτι πιο συμβατικό και λιγότερο “ενοχλητικό” για τους οδηγούς.
Υ.Γ. Παρατήρησα ότι η 4η σχέση στο κιβώτιο του Nissan, “τερματίζει” στα 280 km/h… Ok, είναι δοκιμές και η κλιμάκωση του κιβωτίου μπορεί να είναι γι’ αυτές και μόνο γι’ αυτές, αλλά μόνο εμένα μου φαίνεται υπερβολικά υψηλή η ταχύτητα; Δηλαδή η 6η στα πόσα τερματίζει; Γνωρίζουμε ότι οι Ιάπωνες θέλουν να πετύχουν πολύ υψηλή ταχύτητα στο Le Mans –και όχι μόνο– αλλά για πόσα χιλιόμετρα μπορούμε να μιλάμε;