2010-cadillac-srx-grille-badge-photo-292729-s-1280x782

Εκτός από τις δεκάδες παρουσιάσεις, στις εκθέσεις βγαίνουν και ορισμένες ειδήσεις. Μία από αυτές, προέρχεται από την Cadillac, που όπως δήλωσε ο Johan de Nysschen, δεν έχει κανένα απολύτως πλάνο για την Ευρώπη… τουλάχιστον για την επόμενη 5-ετία.

Πρέπει να χτίσουμε μία παγκόσμια φίρμα αλλά αυτό είναι δυνατό μόνο ένα βήμα κάθε φορά.

Ο κόσμος μας βλέπει ως “Αμερικανο-κεντρική” μάρκα και δεν γνωρίζει τι σημαίνει Cadillac. Πρέπει να αναγνωρίσουμε τα λάθη μας. Αλλά η αναγέννηση έχει ήδη ξεκινήσει. Η εταιρία πρέπει να χτίσει γύρω από τα προϊόντα της και είναι πεποίθηση μου ότι τα προϊόντα μας είναι 10 χρόνια πίσω από την πραγματικότητα.

Δήλωσε με περισσή ειλικρίνεια ο de Nysschen. Κατά συνέπεια, η Cadillac στοχεύει πρώτα στην επέκταση στην Κίνα και την Ασία, την αύξηση των πωλήσεων με τα υπάρχοντα και νέα προϊόντα και μετά το λανσάρισμα στην Ευρώπη.

Το να προσπαθήσεις να ανταγωνιστείς τους Γερμανούς στην έδρα τους χωρίς τα κατάλληλα αυτοκίνητα, είναι άσκηση στην ματαιότητα.

Συνέχισε. Αν μη τι άλλου, υπάρχει αυτογνωσία. Η ηγεσία της φίρμας, φαίνεται να γνωρίζει την θέση της εταιρίας και το τι πρέπει να γίνει για να μπορέσει να σταθεί σε μία παγκόσμια αγορά. Τώρα μένει να δούμε τα βήματα που θα ακολουθήσει και τα αποτελέσματα που θα φέρει.