Mitsubishi-in-Geneva-2015-3

“Δυνατό” το περίπτερο της Mitsubishi στην Γενεύη αφού μπορεί να μην έχει κάποιο υπερ-γρήγορο μοντέλο, αλλά έχει ένα παραγωγής που σίγουρα ενδιαφέρει πολύ κόσμο και ένα concept που θα μας απασχολήσει στο μέλλον.

Το πρώτο, είναι το νέο L200 με τον γνώριμο αλλά ανανεωμένο σχεδιασμό που κυριαρχείται από καμπύλες. Την παράσταση κλέβουν στο εμπρός μέρος η επιβλητική γρίλια και τα φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας και στο πίσω τα όμορφα φώτα. Το εσωτερικό, είναι κατά βάση απλό, αλλά στις πολυτελέστερες εκδόσεις, επενδύεται με δέρμα και “στολίζεται” με μαύρα διακοσμητικά και μεταλλικές λεπτομέρειες. Στην καμπίνα, ξεχωρίζουν επίσης το τριάκτινο τιμόνι, ο επιλογέας του συστήματος τετρακίνησης και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με την οθόνη αφής 7 ιντσών.

Mitsubishi-in-Geneva-2015-5

Η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί κατά 7%, έχει αυξημένη ευρυχωρία και ανταγωνιστικό μήκος καρότσας. Από πλευράς ασφάλειας το νέο L200 διαθέτει βελτιωμένη ενεργητική ασφάλεια με το σύστημα SS4-II (Super Select 4WD II (με low gear, μόνιμη 4WD) να πετυχαίνει καλύτερη σταθερότητα στο στρίψιμο, ακόμα και σε τραχείς δρόμους οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ένα από τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης περιστρέφοντας τον σχετικό επιλογέα. Επίσης το Active Stability & Traction Control με τα συστήματα Trailer Stability Assist και Hill Start Assist, Lane Departure Warning, προσφέρουν στον οδηγό μία ξεκούραστη οδηγική εμπειρία.

Στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμο με τον νέο αλουμινένιο 2,4 MIVEC turbodiesel κινητήρα σε δύο εκδόσεις, 154 ίππων/380 Nm ροπής και 180 ίππων/430 Nm ροπής. Συνεργάζεται με ένα εξάρι μηχανικό κιβώτιο και με ένα αυτόματο κιβώτιο με paddles, έχοντας εκπομπές CO2 169 γρ/χλμ (17% λιγότερες από αυτόν της προηγούμενης γενιάς).

Mitsubishi-in-Geneva-2015-10

Από την άλλη, το XR-PHEV II Concept, είναι η δεύτερη εκδοχή του XR-PHEV που είδαμε στην έκθεση του Τόκυο. Το τετραθέσιο πρωτότυπο, έχει μήκος 4.490 χιλιοστών, πλάτος 1.890 χιλιοστών και ύψος 1.620 χιλιοστών με το μεταξόνιο του να είναι 2.670 χιλιοστά και επί της ουσίας, αποτελεί πρόγευση του δεύτερου plug-in υβριδικού που θα περάσει στην παραγωγή μετά το Outlander PHEV.

Το μπροσθιοκίνητο plug-in υβριδικό όχημα, συνδυάζεται έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα, με ένα ολοκαίνουριο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 163 ίππων και μία μπαταρία 12 kWh. Σύμφωνα με την Mitsubishi, το σύστημα χαρίζει στο όχημα “υψηλή ιπποδύναμη και ροπή” παραμένοντας ωστόσο οικονομικό και οικολογικό αφού οι εκπομπές του δεν ξεπερνούν τα 40 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Το Concept XR-PHEV II αλλάζει αυτόματα από ηλεκτρικό σε υβριδικό εν σειρά ή παράλληλα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου και το επίπεδο της μπαταρίας ενώ ο οδηγός, μπορεί να επιλέξει “χειροκίνητα” το mode οδήγησης είτε στο “Battery Save” είτε στο “Battery Charge”.