Test Drive: Δοκιμάζουμε το Mitsubishi L200 Club Cub

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Mitsubishi_L200_20

Η Mitsubishi πριν από περίπου 10 χρόνια έβγαλε στην αγορά την 4η γενιά του L200, του ελαφρύ pickup της που όπως έδειξαν οι πωλήσεις του, το μοντέλο αγαπήθηκε από τους επαγγελματίες, μιας και εκτός από ένα εργαλείο δουλειάς, είναι και ένα αυτοκίνητο που συνδυάζεται συν των άλλων τις ανέσεις, τις αρετές και την ασφάλεια ενός επιβατικού και ενός SUV οχήματος.

Με την πέμπτη γενιά του να έχει ήδη παρουσιαστεί και να αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες στην αγορά, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το ανανεωμένο L200 Club Cub 4WD.

Στα συν

  • Τετρακίνηση
  • Ποιότητα κύλισης
  • Ροπή κινητήρα
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Εκτός δρόμου δυνατότητες
  • Ανάρτηση

Στα μείον

  • Θορυβώδης κινητήρας
  • Ερχομός νέας γενιάς

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Mitsubishi_L200_02

Το Mitsubishi L200, κατασκευασμένο σε ένα πλαίσιο τύπου σκάλας, διαθέτει δυναμική, φρέσκια, γεμάτη καμπύλες σχεδίαση που μαζί με αρκετές χρωμιομένες πινελιές το κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα του ανταγωνισμού, βγάζοντας προς τα έξω έναν σκληροτράχηλο χαρακτήρα.

Test_Drive_Mitsubishi_L200_08

Το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει φρέσκια μάσκα, φαρδύτερα φρύδια στους τροχούς, νέα καθαρότερα κρύσταλλα στα φωτιστικά σώματα και μικρές αλλαγές στον μπροστά προφυλακτήρα . Επίσης σε αυτό, η Ιαπωνική εταιρία, θέλοντας να το βελτιώσει την οδηγική του συμπεριφορά και να μοιάζει αυτή ενός SUV, έχει κάνει επεμβάσεις στην ανάρτηση, στο σύστημα διεύθυνσης και στα φρένα.

Test_Drive_Mitsubishi_L200_11

Έτσι, η εμπρός ανάρτηση διαθέτει διπλά ψαλίδια και σπειροειδή ελατήρια που συμβάλλουν στην βελτίωση της ευστάθειας σε ανώμαλα εδάφη, στην αύξηση της σταθερότητα ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα και στην ακαμψία του πλαισίου. Ακολούθως, ο πίσω άξονας είναι τοποθετημένος κάτω από φύλλα σούστας, που βελτιώνει τα επίπεδα άνεσης, την απόσταση από το δρόμο σε ανώμαλα εδάφη, την ευστάθεια και την εξισορρόπηση της οδικής συμπεριφοράς (άδειο/φορτωμένο). Επίσης βοηθά στον λιγότερο θόρυβο κατά την οδήγηση, στην υψηλότερη αντοχή και στο μικρότερο επίπεδο κραδασμών.

Test_Drive_Mitsubishi_L200_05

To μήκος του αυτοκινήτου φτάνει τα 5.195 χλστ. (συμπεριλαμβάνει το σκαλοπάτι στον πίσω προφυλακτήρα), το πλάτος του ανέρχεται στα 1.750 χλστ., το συνολικό του ύψος στα 1.790 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του έχει μήκος μεγαλύτερο από ένα Smart, καθώς φτάνει τα 3 μέτρα ακριβώς.

Η καρότσα, είναι επενδυμένη με μαύρο πλαστικό που προστατεύει την μεταλλική κατασκευή της, και στην έκδοση Club cab του αυτοκινήτου δοκιμής, έχει διαστάσεις (ΜxΠxY) 1.805 – 1.470 – 460 χλστ., με το ωφέλιμο φορτίο της να κυμαίνεται μεταξύ 945-1050 κιλών.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Mitsubishi L200

Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο 2.500 κ.εκ. turbo πετρελαιοκινητήρας, με Common-Rail, υπετροφοδότηση και άμεσο ψεκασμό, απόδοσης 136 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και 314 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. με τα τα νούμερα επιδόσεων του αυτοκινήτου να μην εντυπωσιάζουν, μιας και τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 14 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 167 χλμ/ώρα. Σε ότι αφορά την κατανάλωση, αυτή κυμαίνεται αναλόγως πολλών συνθηκών, όπως του εδάφους που κινείσαι, το κατά πόσο είσαι φορτωμένος κ.τ.λ. Το εργοστάσιο ανακοινώνει μέση κατανάλωση 7,5-7,7 λίτρα, και μια ένδειξη κοντά στα 9-10 λίτρα είναι αυτή που θα δει κάποιος υπό φυσιολογικές συνθήκες

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Mitsubishi_L200_30

Στο εσωτερικό του L200, η Mitsubishi τοποθετεί πλέον μαύρες λεπτομέρειες για να βελτιώσει το φινίρισμα, αλλά και καμπύλα σχήματα. Χωρίς να έχει να ζηλέψει ιδιαιτέρως πολλά από ένα απλό επιβατικό αυτοκίνητο, στο εσωτερικό του ιαπωνικού pickup υπάρχουν χώροι για τους δύο επιβάτες -με τα πίσω καθίσματα να μην ενδείκνυνται για μεταφορά ενήλικων ανθρώπων- όπως και θέσεις για μικροαντικείμενα, με τα πλαστικά να είναι σκληρά, αλλά να έχουν πολύ καλή συναρμογή και ποιότητα, δείχνοντας πως θα αντέξουν στο πέρασμα των χρόνων και της σκληρής μεταχείρισης.

Test_Drive_Mitsubishi_L200_33

Η εργονομία του βρίσκεται σε άριστα, ιαπωνικά, επίπεδα, με την ασημένια κεντρική κονσόλα να μην διεκδικεί δάφνες στον τομέα της πολυτέλειας. Σε αυτή υπάρχει μια οθόνη η οποία εκτός από την εξωτερική θερμοκρασία, έχει και ένδειξη πυξίδας, βαρομετρικών προγνώσεων και λοιπών ενδείξεων συνυφασμένων με την περιπέτεια, η οποία όταν οι ακτίνες του ηλίου πέφτουν πάνω της, δεν είναι ευδιάκριτη. Στο κέντρο της κονσόλας συναντάμε τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, ενώ από κάτω τους, βρίσκεται η μονάδα ήχου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Test_Drive_Mitsubishi_L200_03

Το Mitsubishi L200 MY2015 προσφέρεται σε διαφορετικού τύπου αμαξώματα: το Single cab, το Club cab και το Double cab, καλύπτοντας τις απαιτήσεις και τα θέλω του επαγγελματία. Στο πρώτο η καμπίνα διαθέτει αποκλειστικά 2 καθίσματα, στο δεύτερο -που ήταν και το αυτοκίνητο της δοκιμής- υπάρχει μια επιπλέον σειρά καθισμάτων και τέλος η τελευταία διαθέτει φιλοξενεί άνετα 4 άτομα καθώς υπάρχουν κανονικά καθίσματα με δύο επιπλέον πόρτες.

Test_Drive_Mitsubishi_L200_40 Test_Drive_Mitsubishi_L200_41

Σε επίπεδο εξοπλισμού υπάρχει η βασική Invite και η πλούσια Intense plus, όπου ήταν και το αυτοκίνητο μας. Η τιμή του ξεκινάει από τα €28.400, και μετά από το όφελος απόσυρσης και προσφορά της εταιρίας πέφτει στα €26.355 Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό του μονοκάμπινου (single cab) μπορείς να τα διαβάσεις εδώ, ενώ για το club cab και το διπλοκάμπινο (double cab) και εδώ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Οδηγώντας” ]

Test_Drive_Mitsubishi_L200_26

Το L200 μπορεί να κινηθεί με άνεση και αξιοπρέπεια σε κάθε τερέν. Με την περιπέτεια να βρίσκεται στο DNA του, το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει από πλευράς οδικής συμπεριφοράς και άνεσης ανάρτησης. Παρότι ίσως κάποιος να περιμένει πως το αυτοκίνητο θα παρουσιάζει αεροδυναμικούς θορύβους στο εσωτερικό όταν κινείται με πολλά χλμ στο αυτοκινητόδρομο. αυτοί λάμπουν διά της απουσίας τους.

Test_Drive_Mitsubishi_L200_27

Το L200 είναι σταθερό στην ευθεία, χωρίς να το επηρεάζουν πλευρικοί άνεμοι. Ο χαρακτήρας του είναι πολιτισμένος και ισορροπημένος, με την ανάρτηση να πλαγιάζει αρκετά το αυτοκίνητο, όταν το πιέσει κάποιος στις στροφές, χωρίς να επηρεάζεται η συμπεριφορά του. Το σύστημα πέδησης κρίνεται ικανοποιητικό, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι αργό, πράγμα που φαίνεται όταν “κυνηγάς” το αυτοκίνητο, με την Mitsubishi να τοποθετεί στο αυτοκίνητο μια νέα κρεμαγιέρα που “περνά” μειωμένες αντιδράσεις και “τρέμουλο” στο τιμόνι.

Test_Drive_Mitsubishi_L200_23

Το φυσικό του περιβάλλον όμως είναι οι εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί ξεχνάς όταν κινείσαι σε κακοτράχαλους δρόμους με κακή πρόσφυση. Το σύστημα τετρακίνησης Super Select είναι ίσως το καλύτερο της κατηγορίας του, με το L200 να μην σταματά πουθενά. Λάσπες, χαλίκια, μπάρες γεμάτες με νερά, όλα κατατροπώνονται από το σύστημα τετρακίνησης και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Active Stability Traction Control – ASTC) του αυτοκινήτου, το οποίο δεν είναι τόσο ψηλό όσο το Hilux, ούτε έχει την οδηγική άνεση ενός Navara, αλλά μπορεί να συνδυάζει έννοιες όπως είναι η άνεση και η εκτός δρόμου οδήγηση. Με το L200 μπορείς να παίξεις με την ουρά όταν κινείσαι σε χωμάτινο τερέν, με το σύστημα ESP να είναι εκεί όταν το παρακάνεις.

Έχει ελκτική ικανότητα 750 κιλών χωρίς φρένα και 2.700 κιλών με φρένα, με την 32,7 μοίρες γωνία προσέγγισης, 24,4 μοίρες γωνία διέλευσης ράμπας με πλευρικό σκαλοπάτι – 26,3 μοίρες χωρίς πλευρικό σκαλοπάτι- 21,7 μοίρες γωνία αναχώρηση με σκαλοπάτι πίσω -24,4 μοίρες χωρίς σκαλοπάτι, με την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος να φτάνει τα 20 εκατοστά.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τετρακίνηση” ]

Test_Drive_Mitsubishi_L200_32

 

To L200 είναι το μοναδικό pickup της κατηγορίας που διαθέτει 3 διαφορικά: μπροστά, κεντρικό και πίσω, μιας και οι ανταγωνιστές του δεν διαθέτουν κεντρικό διαφορικό για εξοικονόμηση του κόστους, με την επιλογή της τετρακίνησης να γίνεται διαφορετικούς τρόπους. Το πλεονέκτημα του κεντρικού διαφορικού είναι πως επιτρέπει στον οδηγό να κινείται με την τετρακίνηση όλη την ημέρα με ελάχιστη καταπόνηση, μιας και η ροπή μοιράζεται στους δύο άξονες χωρίς να είναι μονίμως 50:50. Αυτό εκτιμάται κυρίως όταν κινείσαι σε δρόμους που απαιτείται η χρήση της τετρακίνησης, αλλά δεν θέλεις την ροπή να είναι 50:50, ώστε να αποφύγεις τις τριβές, τους θορύβους και γενικότερα την καταπόνηση των μηχανικών μερών που συνεπάγεται η αναλογία 50:50.

Τα χιλιόμετρα τα καταπίνει αβίαστα, με το σύστημα τετρακίνησης Super Select να ελέγχεται μέσω ενός κλασσικού επιλογέα, ο οποίος βρίσκεται δίπλα από τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων.Υπάρχουν τέσσερις λειτουργίες διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση στο κιβώτιο της τετρακίνησης, σύμφωνα με τις εδαφικές και οδηγικές συνθήκες. Παράλληλα, το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει από 2WD σε 4WD χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο, με ταχύτητες κάτω από 100 χλμ/ώρα και ανεξαρτήτως είδους οδοστρώματος

Η επιλογή 2Η στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ η 4Η Full Time στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες με αναλογία από 33:67 έως 50:50 (μπροστά-πίσω) χωρίς να υπάρχει κάποιος περιορισμός, πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά πάσα στιγμή, με οποιαδήποτε ταχύτητα και σε οποιαδήποτε επιφάνεια, με το σύστημα να προσδίδει σημαντική πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με άδεια καρότσα, όπως συμβαίνει πολύ συχνά στην περίπτωση ενός SUT.

Test_Drive_Mitsubishi_L200_37

Η επιλογή 4H Lock κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό σε ποσοστό 50:50 μπροστά-πίσω, ενώ υπάρχει και επιλογή 4L Lock με κοντές σχέσεις. Η Mitsubishi έχει εξοπλίσει το αυτοκίνητο και με την δυνατότητα ηλεκτρονικής εμπλοκής στο 100% του πίσω διαφορικού, για μέγιστη πρόσφυσης, μόνο για ταχύτητας έως και 12 χλμ/ώρα. Αυτή, στα L200 που διαθέτουν το Super Select, βασίζεται στο μπλοκέ και στα ηλεκτρονικά, αλλά στα L200 που δεν έχουν το κεντρικό διαφορικό και διαθέτουν τον επιλογέα easy select, η ενεργοποίηση του γίνεται με το πάτημα ενός διακόπτη στο ταμπλό. Και στις δύο περιπτώσεις, το σύστημα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινηθεί σε σαθρά εδάφη, σε περάσματα μέσα από ποτάμια όσο και σε παγωμένες καιρικές συνθήκες.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κλείνοντας” ]

Test_Drive_Mitsubishi_L200_28

Ως αξιοπρόσεχτο στη κατηγορία των ελαφρών φορτηγών, το αυτοκίνητο θα καλύψει κάθε ανάγκη του σύγχρονου αγρότη/επαγγελματία, διασχίζοντας κάθε λογής επιφάνεια, με όσα κιλά και να κουβαλά στη πλάτη του.

Με το L200 ο επαγγελματίας θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις ανέσεις του αυτοκινητόδρομου, στις δύσκολες των εκτός δρόμου χωμάτινων διαδρομών, με το αυτοκίνητο να δείχνει πρόθυμο, ακόμη και όταν είναι φορτωμένο με αρκετά κιλά στη καρότσα του. Η εκπληκτική τετρακίνηση είναι από τα μεγάλα ατού του, με την Mitsubishi να συνεχίζει επάξια με το L200, την μακρά πετυχημένη πορεία της στη κατηγορία των ελαφρών pickups.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Mitsubishi L200 Club Cab 2.5 DI-D 136HP M/T
Κινητήρας
Τύπος 2.5 DI-D (Direct Injection diesel) Common-rail Turbo με Intercooler
Επίπεδο εκπομπής ρύπων Euro-5b
Κυβισμός κυβ. εκ. 2477
Μέγιστη ιπποδύναμη (EEC net) kW (PS) / σ.α.λ. 100(136)/4000
Μέγιστη ροπή (EEC net) Nm / σ.α.λ. 314/1500-2680
Τύπος καυσίμου Diesel (DIN EN 590)
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου λίτρα 75
Σύστημα μετάδοσης – Συμπλέκτης Ξηρός μονόδισκος
4,313
2,330
1,436
1,000
0,788
Όπισθεν 4,220
Σχέση μετάδοσης – Γρήγορη 1,000
Σχέση μετάδοσης – Αργή 1,900
Τελική σχέση μετάδοσης 3,917
Επιδόσεις
Επιτάχυνση* (0-100 χλμ/ώρα) δευτ. 14,0
Μέγιστη ταχύτητα** χλμ./ώρα 167
Κατανάλωση καυσίμων (1999/100/EG)*
Εντός πόλης λίτρα/100 χλμ. 8,9/9,1
Εκτός πόλης λίτρα/100 χλμ. 6,8/7,0
Συνδυασμός λίτρα/100 χλμ. 7,5/7,7
CO2* Συνδυασμός γρ/χλμ. 199/204
Ελκτική ικανότητα (με φρένο) κιλά 2700
Ελκτική ικανότητα (χωρίς φρένο) κιλά 750
Σύστημα ανάρτησης Εμπρός Ανεξάρτητα ψαλίδια, ελικοειδή ελατήρια
 Πίσω Ημιελλειπτικά φύλλα σούστας
Φρένα Εμπρός Αεριζόμενα δισκόφρενα 16″
Πίσω Ταμπούρα 11,6″
Βάρη
Απόβαρο* κιλά 1.800
Μικτό βάρος κιλά 2.850
Ωφέλιμο φορτίο (παραγωγή 11/2013-04/2014) κιλά 950-1050
Ωφέλιμο φορτίο (παραγωγή 05/2014 και μετά) κιλά 945-1050
Διαστάσεις
Συνολικό μήκος (με πίσω σκαλοπάτι προφυλακτήρα) χιλ. 5120 (5195)
Συνολικό πλάτος χιλ. 1750
Συνολικό ύψος χιλ. 1790
Μεταξόνιο χιλ. 3000
Μετατρόχιο Εμπρός χιλ. 1505
Πίσω χιλ. 1500
Εσωτερικό Μήκος κιβωτάμαξας χιλ. 1805
Εσωτερικό Πλάτος κιβωτάμαξας χιλ. 1470
Εσωτερικό Υψος κιβωτάμαξας χιλ. 460
Απόσταση δαπέδου κιβωτάμαξας από το έδαφος χιλ. 855
Οδήγηση off road
Γωνία προσέγγισης μοίρες 32.7°
Γωνία διέλευσης ράμπας (με πλευρικό σκαλοπάτι) μοίρες 24.4°
Γωνία διέλευσης ράμπας (χωρίς πλευρικό σκαλοπάτι) μοίρες 26.3°
Γωνία αναχώρησης (με σκαλοπάτι πίσω) μοίρες 21.7°
Γωνία αναχώρησης (χωρίς σκαλοπάτι) μοίρες 24.4°
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος χιλ. 200

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr