F1 Grand Prix of Malaysia

Άλλο ένα σημείο τριβής την περασμένη χρονιά, άλλος ένας κανονισμός που η FIA εισήγαγε με πυγμή, αναθεώρησε στη συνέχεια, υποσχέθηκε πως θα προχωρήσει τη νέα σεζόν και πλέον μένει στα λόγια. Ο περιορισμός στις ενδοεπικοινωνίες παραμένει ως έχει, απαγορεύοντας οποιαδήποτε βοήθεια προς τον πιλότο που θα τον καθοδηγήσει με την οδήγηση του μονοθεσίου, με τον Charlie Whiting να δηλώνει πως:

Θα το αντιμετωπίσουμε όπως ακριβώς κάναμε και στο τέλος του περασμένου έτους. Δεν θα επιτρέπεται τίποτα που θα μπορούσε να θεωρηθεί καθοδήγηση του πιλότου. Αλλά είπαμε να το κάνουμε (την εισαγωγή της απαγόρευσης) σε δύο στάδια: αρχικά δεν θα επιτρεπόταν η καθοδήγηση του πιλότου για το υπόλοιπο του 2014 και στη συνέχεια θα την περιορίζαμε πολύ για το 2015, αλλά αποφασίσαμε ενάντια σε αυτό.


Η αιτία για αυτό; Όπως και πέρσι, οι ομάδες θεώρησαν πως η πολυπλοκότητα των power units απαιτεί βοήθεια από τον τοίχο των pits, τόσο για λόγους ασφάλειας, όσο και για λόγος αξιοπιστίας, με τον Whiting να συμπληρώνει:

Ο λόγος που δεν αποφασίσαμε να προχωρήσουμε με αυτό το σχέδιο, ήταν πως η Επιτροπή της Formula 1 θεώρησε ότι δεν υπήρχε πραγματικά καμία ανάγκη να το κάνουμε. Υπήρξε αρκετά ανοικτή ερμηνεία των κανόνων, έτσι νομίζω ότι ήταν απολύτως λογικό να την περιορίσουμε στην καθοδήγηση του πιλότου. Δεν βλέπω κανένα λόγο να αλλάξει αυτή η άποψη κατά τη διάρκεια του έτους.

Ίσως η σταθερότητα στον συγκεκριμένο κανονισμό, που μπέρδεψε πολύ κόσμο πέρσι, να είναι τελικά για καλό.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull]