Test_Drive_Fiat_Freemont_25

Είσαι Ευρωπαίος, αλλά σ’αρέσουν τα μοντέλα της Dodge. O Marchionne σε σκέφτηκε και βάφτισε το Dodge Journey για την Ευρωπαϊκή αγορά Fiat Freemont. Οι λόγοι πίσω από την απόφαση του Groupo είναι απλοί. Το μοντέλο πληροί τα απαραίτητα Euro-Specs και υπήρχε η ανάγκη να βρεθεί αντικαταστάτης για το Fiat Ulysse και το Croma που όπως και να το κάνουμε οι πωλήσεις τους δεν ήταν εντυπωσιακές. Τώρα θα σκέφτεσαι ότι είναι πολύ…αμερικάνικο για τα ευρωπαϊκά στερεότυπα, πόσο μάλλον για να το πουλήσουν για Fiat και θα έχεις δίκιο!


Γι αυτό και οι Ιταλοί του Centro Stile προσπάθησαν και το βελτίωσαν στα σημεία. Έτσι, σχεδίασαν νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια και LED πίσω φωτιστικά σώματα για να το φέρουν στη γραμμή της Fiat, ενώ αλλαγές φέρει και η ανάρτηση, ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των δρόμων της Γηραιάς Ηπείρου, σε σχέση με τις αχανέστατες λεωφόρους των Αμερικάνικων Πολιτείων.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Το Dodge Journey παρουσιάστηκε στα μέσα του 2008 και το σχέδιο του είναι αποτέλεσμα του επικεφαλής σχεδιασμού της Chrysler, Ryan Nagode, ενώ βασίζεται σε μια εξελιγμένη πλατφόρμα του Dodge Avenger.

Το 2011 το Journey υπέστη ένα μικρής έκτασης facelfit, και με την εξαγορά της Chrysler από τον όμιλο της Fiat να δίνει τη δυνατότητα για πολλές συνέργειες, για ανταλλαγή τεχνογνωσίας και τεχνολογίας και για την παρουσίαση νέων μοντέλων, ακόμα και σε κατηγορίες στις οποίες οι δύο όμιλοι δεν έχουν ιδιαίτερη παράδοση, το Fiat Freemont έγινε ο πρώτος καρπός της παραπάνω συνεργασίας. Το πρωτοείδαμε στην έκθεση της Γενεύης το 2011, με το όνομα του να δημιουργεί μια αίσθηση ελευθερίας, της περιπέτειας και της δυνατότητας αντιμετώπισης οποιουδήποτε προβλήματος μπορεί να εμφανιστεί στην καθημερινότητα. Η ταυτότητα του Freemont συνδυάζει ένα πολυτελές πολυχρηστικό SUV, λόγω της εμφάνισης, των διαστάσεων, των τεχνικών προδιαγραφών του και της επιλογής 4Χ4, με χαρακτηριστικά πολυμορφικών και των station wagon, λόγω των μεγάλων εσωτερικών χώρων, των 7 θέσεων, των διαφόρων «έξυπνων» λύσεων τοποθέτησης μικρών και μεγάλων αντικειμένων, του μεγάλου χώρου αποσκευών και της δυνατότητας αναδίπλωσης των καθισμάτων.

Test_Drive_Fiat_Freemont_81

Σύμφωνα με την Fiat, το Freemont έχει ως στόχο να καλύψει τις ποικίλες ανάγκες των οικογενειών και εκείνες όσων αναζητούν ένα ευρύχωρο, άνετο και ευέλικτο όχημα για την εξυπηρέτηση των ξέφρενων ρυθμών της καθημερινής ζωής ή του ελεύθερου χρόνου του Σαββατοκύριακου και μπορώ να πω ότι στην καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του τίκαρε όλα τα παραπάνω, καθώς όπως θα δεις και από τις φωτογραφίες δεν είχε κανένα πρόβλημα για εξόρμηση στα χιόνια (ναι ο Παρνασσός είχε λίγα το Πάσχα).

Οι Ευρωπαίοι το αγκάλιασαν, με τις πωλήσεις του να έχουν ξεπεράσει τις 50.000, ενώ παγκοσμίως πάνω από 500.000 Freemont και Journey έχουν βρει νέους ιδιοκτήτες. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η χαμηλή τιμή του, αφού το αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toluca στο Μεξικό (στο ίδιο που κατασκευάζεται και το 500 για την Αμερικανική αγορά) και εισάγεται στην Ευρώπη χωρίς δασμούς και έτσι μπορεί να έχει σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Στα συν

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Άνετο στον ανοιχτό δρόμο
  • Σύγχρονο εσωτερικό
  • Απεριόριστοι χώροι
  • Πρακτικότητα
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή

Στα μείον

  • Όχι καθαρόαιμο εκτός δρόμου
  • Κάκιστο αυτόματο κιβώτιο