P90073260

Η BMW, μέσω του Klaus Froehlich, υπεύθυνου του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, επιβεβαίωσε πως το τρίτο i μοντέλο της θα βγει αγορά μετά το 2020 και δεν θα βασίζεται ούτε στο i3 ούτε στο i8. Την περίοδο αυτή, όπως δήλωσε ο Froehlich η εταιρία του βρίσκεται σε μια “στρατηγική φάση της έρευνας με καταιγισμό ιδεών να πέφτουν στο τραπέζι” με την BMW να τις αξιολογεί προτού πάρει την τελική απόφαση.

Ο Froehlich απέκλεισε τη πιθανότητα η νέα X5 να αποκτήσει i έκδοση, λέγοντας πως όλα τα μοντέλα του i-brand πρέπει να είναι διακριτά από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW. Στόχος των Γερμανών είναι να βελτιώσουν την αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων τους, με την πυκνότητα των μπαταριών να αναμένεται πως θα παρουσιάζει βελτίωση κατά 30% κάθε τρία χρόνια, πράγμα που σημαίνει πως τα ηλεκτρικά μοντέλα θα αποκτήσουν μεγαλύτερη απόδοση και αυτονομία. Ωστόσο, σε αντίθεση με την Tesla, ο Froehlich είπε πως όσα i3 και i8 έχουν ήδη πουληθεί, δεν θα μπορούν να επωφεληθούν από τις νέες μπαταριές, μιας και αυτές βρίσκονται εγκαταστημένες στο σασί τους.

Στις σχετικές ειδήσεις, στην επόμενη γενιά της Σειράς 5, η έκδοση 550i δεν θα εξοπλίζεται με τον V8 4,4-λίτρων κινητήρα, αλλά με έναν 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρας της οικογένειας B, ο οποίος θα παράγει κοντά στα 450 άλογα. Downsizing παντού!