Renault Energy F1-2015

Το μεγάλο μειονέκτημα στην περσινή Red Bull RB10 ήταν ο Renault Energy F1-2014, κάτι που συνέβαλε αρνητικά στη συνολική ανταγωνιστικότητα του μονοθεσίου. Δυστυχώς για την ομάδα του Milton Keynes, τα πράγματα δε φαίνεται να έχουν αλλάξει φέτος και, αν έχουν αλλάξει, η Αυστραλία μάς έδειξε πως είναι προς το χειρότερο.

Ο Christian Horner έχει πολλά παράπονα από τη Renault, λέγοντας πως ο Energy F1-2015 συνδυάζει λιγοστή δύναμη και κάκιστη οδηγική συμπεριφορά. Η Renault, μέσω του CEO της, Cyril Abiteboul, παραδέχεται αυτά που είπε ο Horner περί πισωγυρίσματος.

Το Σαββατοκύριακο ήταν πολύ απογοητευτικό. Ξέρουμε ότι έχουμε κάνει πραγματική πρόοδο κατά τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά δεν μπορούσαμε να το δείξουμε στην Αυστραλία, και στην πραγματικότητα φαίνεται πως έχουμε κάνει βήματα προς τα πίσω. Βάσει του ρυθμού στο αναπτυξιακό μας πρόγραμμα τις τελευταίες εβδομάδες του χειμώνα, ίσως να μην υπάρχουν πολλά ν’ αλλάξουμε για να έχουμε πρόσβαση σε αυτές τις αλλαγές.

Τώρα, πρέπει ν’ αντιδράσουμε, αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό, και να επιστρέψουμε στην κοινή λογική, η οποία πάντοτε οδηγούσε την προσέγγισή μας όλα αυτά τα χρόνια που είμαστε στη Formula 1. Η σεζόν είναι μεγάλη, έχουμε τον χρόνο και τη δυνατότητα ν’ αντιδράσουμε και να ξεπεράσουμε το κακό ξεκίνημα.

Bob Bell

Μία εξέλιξη που αφορά τους Γάλλους είναι το γεγονός ότι ο τέως Τεχνικός Διευθυντής της Mercedes AMG και πρώην Τεχνικός Διευθυντής της Renault F1, Bob Bell, έχει αναλάβει ρόλο «εξωτερικού συμβούλου σε ποικιλία θεμάτων», όπως φέρεται να δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Σου θυμίζω πως, στα τέλη του 2014, κυκλοφορούσαν φήμες που ήθελαν τον να μεταβαίνει στη Ferrari ως αντικαταστάτης του Pat Fry. Αν λάβουμε υπόψη μας την παραπάνω εξέλιξη, αυτό δεν ισχύει.