Test_Drive_Opel_Astra_1.6_CDTI_136hp17

Όταν πριν ένα περίπου μήνα δοκιμάσαμε το Astra με τον νέο CDTi πετρελαιοκινητήρα και τα 110 άλογα, διαπιστώσαμε πόσο πολύ ανάγκη είχε το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο το γερμανικό μοντέλο, αφού ο παλιός 1.700άρης είχε βγάλει τα ψωμιά του. Όπως γνωρίζεις η Opel παρουσίασε τον νέο 1.600άρη CDTI κινητήρα πριν περίπου δύο χρόνια, και σταδιακά τον τοποθέτησε σε όλη τη γκάμα της. Επίσης, για λόγους marketing αλλά και στόχευσης διαφορετικού κοινού το προσφέρει με δύο ιπποδυνάμεις, όπου στη συγκεκριμένη περίπτωση είχαμε στα χέρια μας τη δυνατότερη έκδοση με τα 136 άλογα.

Η τοποθέτηση του εν λόγω κινητήρα ήρθε τη κατάλληλη στιγμή για το Astra, καθώς ακολούθησε την ανανέωση που του πραγματοποιήθηκε το 2012, με το ΜΥ2014 να εφοδιάζεται με τον νέο πετρελαιοκινητήρα. Αυτό είχε αποτέλεσμα να του έχει χαρίσει τη τρίτη θέση στο πίνακα των πωλήσεων το 2014, κάτι που διατηρεί και τους δύο πρώτους μήνες του έτους, ακόμα και αν βρίσκεται στα τελευταία στάδια της εμπορικής του καριέρας, καθώς σε περίπου έξι μήνες θα δούμε το καινούριο, με το λανσάρισμα του στην ελληνική αγορά να υπολογίζεται σε περίπου ένα χρόνο.

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Ροπή/δύναμη κινητήρα
  • Οδική συμπεριφορά/Ποιότητα κύλισης

Στα μείον

  • Χώροι για τους επιβάτες
  • Αίσθηση τιμονιού
  • Χαοτική κονσόλα