Electric car charging_October 2013

Η Κίνα επιθυμεί να αυξήσει τις πωλήσεις των υβριδικών, plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ώστε να μειώσει τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, με τις πωλήσεις του Φεβρουαρίου να δείχνουν πως οι Κινέζοι κάνουν στροφή προς την αγορά τέτοιων αυτοκινήτων.

Η Tesla μπορεί να μην τα πηγαίνει καλά στη Κίνα, με άλλες εταιρίες να βλέπουν τις πωλήσεις των “πράσινων” αυτοκινήτων τους να αυξάνονται, με το υπουργείο Μεταφορών της Χώρας να θέτει ορισμένους αρκετά φιλόδοξους στόχους για το μέλλον. Οι Αρχές της Κίνας θέλουν μέχρι το 2020 να κυκλοφορούν στους δρόμους της Κίνας 200.000 υβριδικά/ηλεκτρικά λεωφορεία και 100.000 υβριδικά/ηλεκτρικά ταξί.

Τους δύο πρώτους μήνες του 2015, 5.996 ηλεκτρικά και 6.444 υβριδικά αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν στους δρόμους της Κίνας, σύμφωνα με τον κινέζικο σύνδεσμο κατασκευαστών αυτοκινήτων. Ωστόσο, η έλλειψη σοβαρού δικτύου ταχυφορτιστών, όπως και η χαμηλή κρατική επιδότηση για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος, που κοστίζει τα διπλάσια από ένα αντίστοιχο συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, είναι οι κυριότερες αιτίες, που οι Κινέζοι δεν αγοράζουν περισσότερα ηλεκτρικά/υβριδικά οχήματα.