2014-ferrari-leferrari-engine-blueprint

Μπορεί η Ferrari να έχει κάνει στροφή στους turbo V8 κινητήρες, αλλά οι κορυφαίοι V12 κινητήρες της θα παραμείνουν ατμοσφαιρικοί. Ωστόσο, για τους μεγάλους κινητήρες της, η Scuderia ετοιμάζει plug-in υβριδικές λύσεις 48 volt. Ο λόγος που η Ferrari δεν σκέφτεται να τοποθετήσει turbo κινητήρες στις F12 και FF είναι λόγω έλλειψης χώρου τοποθέτησης των τουρμπίνων αλλά και αυξημένων θερμοκρασιών που αυτές θα δημιουργήσουν στον χώρο του κινητήρα.

Η ανανεωμένη FF θα γίνει το πρώτο V12 μοντέλο της Ferrari, μετά τη LaFerrari, που θα αποκτήσει ένα υβριδικό σύνολο. Αναμένεται να παρουσιαστεί το 2016, με τον V12 6,3-λίτρων κινητήρα να συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και να παράγει κοντά στα 700 άλογα. Η ανανεωμένη F12berlinetta θα παρουσιαστεί μέσα στη διετία 2017-2018 και ακόμη δεν είναι σαφές το αν θα αποκτήσει υβριδική έκδοση.