To Duster το γνωρίσαμε μέσα από τα σήματα της Dacia και έχει συμβάλλει τα μέγιστα στην ανοικοδόμηση της εταιρίας, με τις πωλήσεις του να είναι εξαιρετικά ψηλές, καθιστώντας το ίσως το πιο κερδοφόρο μοντέλο της Dacia, και κατ’επέκταση της Renault.
Εκτός Ευρώπης, και πιο συγκεκριμένα σε Ρωσία, Ινδία και Βραζιλία το crossover πωλείται με τα σήματα της Renault, και πρόσφατα υπέστη μια ελαφριά, κυρίως αισθητική, ανανέωση. Η χώρα της Λατινικής Αμερικής παρουσίασε το νέο μοντέλο, το οποίο διαθέτει πλέον ασημένια διακοσμητικά στον εμπρός προφυλακτήρα, νέα μάσκα και σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, με ενσωματωμένα LED ημέρας.
Πίσω, η δουλειά που έγινε είναι ακόμα λιγότερη αφού οι μοναδικές διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα, την χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και τη διαφορετική γραμματοσειρά στο σήμα «4×4». Για την καμπίνα, ισχύουν τα ίδια. Το τιμόνι διαθέτει πλέον χειριστήρια, ο πίνακας οργάνων είναι καινούριος, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλύτερης ποιότητας και η κεντρική κονσόλα με το infotainment system της Renault ολοκληρώνουν τις αλλαγές που έγιναν.
Οι παραπάνω αλλαγές έρχονται σαν απάντηση για την επερχόμενη κυκλοφορία του νέο Honda HR-V και Jeep Renegade στη Βραζιλία, με τα μηχανικά σύνολα να διαθέτουν μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις και να καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο.
Ο βασικός κινητήρας βενζίνης είναι ένα 1.600άρης ατμοσφαιρικός με 115 άλογα, που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ακολουθεί ο 2,0-λιτρος 16-βαλβιδος με 148 άλογα και 177,5 Νm ροπής όταν καίει αιθανόλη ή 142 άλογα και 168 Nm ροπή, όταν καίει βενζίνη. Συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα 4-τάχυτο αυτόματο.