Jaguar-F-Type-R-Coupe

Η Jaguar δεν κρύβει πλέον τις προθέσεις της να γίνει η καλύτερη μάρκα αυτοκινήτων επιδόσεων του κόσμου, στοχεύοντας κατά κόρων την Porsche. Ο Steven De Poley, επικεφαλής του τμήματος παγκοσμίου brand της Jaguar, στο περιθώριο της έκθεσης της Νέας Υόρκης, είπε πως τη περίοδο αυτή, η εικόνα της Jaguar βρίσκεται πίσω από την BMW και την Porsche, λέγοντας:

Το όραμα, αν θέλετε, για την εταιρία και το brand, είναι να γίνουμε το “performance brand of choice”. Τι σημαίνει αυτό; Πρώτα απ’όλα, θέλουμε να γίνει αντιληπτό τόσο στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά και από τους πελάτες μας, πως τα αυτοκίνητα της Jaguar προσφέρουν, τόσο τη καλύτερη εμπειρία οδήγησης από πλευράς οδικής συμπεριφοράς και χειρισμού, όσο και από πλευράς επιδόσεων. Αυτό είναι το κομμάτι που θέλουμε πραγματικά να ξεχωρίσουμε.

Επιπλέον, από πλευράς brand, αυτό είναι ίσως περισσότερο εσωτερική λειτουργία της εταιρίας, που πρέπει να κάνουμε έρευνες και να διαπιστώσουμε το αν άνθρωποι, είτε έχουν οδηγήσει ένα μοντέλο της Jaguar είτε όχι, το πως αντιλαμβάνονται την εικόνα του “brand Jaguar” σήμερα. Την έχουν ως την κορυφαία σπορ μάρκα στο μυαλό τους;