527735129_CM_4656_73091764B7F840A049AC82BCB769A64C

Ακόμα κι όταν τερματίζουν μέσα στους βαθμούς, ο Energy F1-2015 δεν αφήνει τις ομάδες της Red Bull να χαρούν το αποτέλεσμα, με τελευταίο παράδειγμα το σπάσιμο του κινητήρα του Ricciardo στον αγώνα του Μπαχρέιν. Τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Renault, πάνω στον κινητήρα που θα της χάριζε τουλάχιστον 5 νίκες φέτος, την οδήγησαν ξανά στο Γκρατς της Αυστρίας. Εκεί, σε συνεργασία με την Toro Rosso και την AVL, προσπαθεί να λύσει τα θέματα αξιοπιστίας, με μια STR10 να βρίσκεται ήδη πάνω στην κινητή πλατφόρμα προσομοίωσης.

Όπως έχουμε αναφέρει, παρόμοια εγκατάσταση ετοιμάζει και η Ferrari στο Maranello, και ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η κινητή πλατφόρμα, ενσωματώνει ό,τι συνέβαινε μέχρι χθες στον κλασικό προσομοιωτή, τον πάγκο δοκιμής του κινητήρα και τους πάγκους δοκιμών των αναρτήσεων, βοηθώντας στα μέγιστα τις ομάδες, ειδικά από τη στιγμή που επιτρέπονται ελάχιστες δοκιμές εντός της πίστας.

Η συγκεκριμένη κίνηση ήταν προγραμματισμένη από την Renault και όχι κάτι το σπασμωδικό. Εξάλλου, ο Cyril Abiteboul έχει τονίσει πως δεν θα αλλάξει το πλάνο εξέλιξης που έχει προαποφασιστεί, θεωρώντας πως το μεγάλο κενό μέχρι την Βαρκελώνη, θα είναι αρκετό για να βρεθούν οι απαιτούμενες λύσεις.

Η αξιοπιστία υπήρξε η αχίλλειος πτέρνα μας, με βάση τους δύο τελευταίους αγώνες. Αλλά με 18 ημέρες στη διάθεσή μας, μέχρι την Ισπανία, έχουμε το χρόνο να εισάγουμε τις μόνιμες διορθώσεις που έχουμε στα σκαριά και να αρχίσουμε να κάνουμε τα βήματα στην απόδοση, τα οποία επιθυμούμε.