F1 Grand Prix of Malaysia

Ο ριζοσπαστικός σχεδιασμός και το “size zero”, το οποίο διαφήμιζε ο Ron Dennis πριν την έναρξη της σεζόν, δεν έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα για την McLaren στους πρώτους τέσσερις αγώνες της σεζόν. Ο Jenson Button έχει παραδεχτεί πως χρειάζεται βελτίωση σε όλους τομείς, με τον Eric Boullier να θέτει το νέο χρονοδιάγραμμα για τις πρώτες επιτυχίες. Σύμφωνα με τον Sainz Jr, όμως, αν η Honda βρει 80 άλογα, η McLaren έχει ήδη το σασί που θα την φέρει στην κορυφή.

Κοιτάζοντας τον πραγματικό ρυθμό τους, είναι σαφώς ένα ακόμη βήμα πιο μπροστά. Νομίζω ότι διαθέτουν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, με πολλή κάθετη δύναμη. Απλά χρειάζονται την τελική ταχύτητα, που χρειαζόμαστε κι εμείς, για να κάνεις τη διαφορά. Τους βλέπω να αγωνίζονται πλέον για την πρώτη δεκάδα.

Τους ακολούθησα στις (χειμερινές) δοκιμές, στην Μελβούρνη και την Μαλαισία και στις στροφές δεν μπορώ να τους πιάσω. Μπορείς να δεις ξεκάθαρα πως έχουν ένα καλά ισορροπημένο αυτοκίνητο, με πολλές δυνατότητες. Δεν θα με εξέπληττε, αν μπορέσουν να φέρουν 80bhp παραπάνω, να βρεθούν ξαφνικά μπροστά από εμάς ή ακόμη και στην κορυφή.

Όσο για την Toro Rosso, που είχε θέσει σαν στόχο την πέμπτη θέση πριν την έναρξη της σεζόν, ο teammate του Sainz, Max Verstappen, κάθε άλλο παρά ικανοποιημένος είναι από την απόδοση του δικού τους κινητήρα, εκείνου της Renault.

F1 Grand Prix of Malaysia - Qualifying

Νομίζω ότι το αυτοκίνητο είναι ικανό για πέμπτο, είναι απλά εκείνο το πράγμα πίσω από το αυτοκίνητο, το οποίο είναι ένας εφιάλτης… Δεν θα πω ψέματα γι’ αυτό, νομίζω ότι όλοι μπορούν να το δουν. Είδατε τι έγινε με τον Ricciardo και κάποια πυροτεχνήματα στον τερματισμό (στο Μπαχρέιν).

Σε ολόκληρο τον αγώνα είχα προβλήματα με τον κινητήρα. Έχανα πολλή δύναμη στις ευθείες. Ήταν απλά ένα χάλι. Ήμουν εύκολος στόχος για όλους.

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Daniil Kvyat της Red Bull, που έχει ταλαιπωρηθεί περισσότερο από όλους τους πιλότους της Renault και ζητάει πλέον πράξεις, κι όχι άλλα λόγια.

Δεν θέλουμε άλλες υποσχέσεις: θέλουμε να δούμε την πρόοδο. Τόσο ως ομάδα, όσο και από την πλευρά του κινητήρα, όλοι θέλουν να βελτιωθούν. Αυτό σημαίνει συνεργασία με τη Renault, εργασία στο σασί, κι εγώ επίσης, να βρω χρόνο όπου μπορώ για να βελτιώσω το ρυθμό του.

Είναι μια μακρά διαδικασία και ελπίζω ότι θα καταλήξουμε σε κάτι καλό. Σχεδιάζουμε μερικές αναβαθμίσεις, όπως και πολλές άλλες ομάδες. Ας ελπίσουμε ότι αυτές θα λειτουργήσουν καλά και είμαι βέβαιος ότι η ομάδα πρόκειται να κινηθεί προς τα εμπρός από τώρα και στο εξής, επειδή για την ώρα πηγαίνουμε προς τα πίσω.

Η Renault, σε συνεργασία με την Toro Rosso, προσπαθεί από την περασμένη εβδομάδα να λύσει τα προβλήματά της στο Γκρατς της Αυστρίας, χρησιμοποιώντας τις κινητές πλατφόρμες της AVL.