Με 560 άλογα και 680 N·m ροπής από έναν twin-turbo V8 κινητήρα, η BMW M6 F12 δεν μπορεί να τα έχει καλά με τα πίσω ελαστικά. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι θέλει και μπορεί να τα καταστρέψει, όπως ακριβώς κάνει και τώρα, μέσα από θεαματικά donuts.
Με 560 άλογα και 680 N·m ροπής από έναν twin-turbo V8 κινητήρα, η BMW M6 F12 δεν μπορεί να τα έχει καλά με τα πίσω ελαστικά. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι θέλει και μπορεί να τα καταστρέψει, όπως ακριβώς κάνει και τώρα, μέσα από θεαματικά donuts.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Η άποψη σου στο άρθρο ""
Το Autoblog.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο, θεωρώντας ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί τις απόψεις αυτές, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα εριστικά και υβριστικά σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.