Jenson Button is pushed back in to the garage.

Στην Ευρώπη ρίχνει τις μεγάλες της ελπίδες η McLaren, προκειμένου να ξεκινήσουν οι τερματισμοί εντός της βαθμολογούμενης 10άδας. Παρόλο που η Honda έχει ελπίδες ακόμα και για νίκη, ξέρουμε ότι αυτό είναι πρακτικά απίθανο να συμβεί φέτος, καθώς θα πρέπει να βρεθεί μπροστά από πανίσχυρες ομάδες, όπως η Mercedes και η Ferrari, ενώ ούτε οι Williams και Red Bull είναι εύκολοι αντίπαλοι.

Ο στόχος των Ιαπώνων έχει μειωθεί και πλέον ο επί κεφαλής της Honda Motorsport, Yasuhisa Arai, ελπίζει σ’ ένα βάθρο για τη φετινή σεζόν. Ακόμα κι αυτό, όμως, παραμένει δύσκολο.

Yasuhisa Arai

Μέρα με τη μέρα, μπορούμε να δούμε πραγματική πρόοδο. Είμαι πεπεισμένος ότι οι προσπάθειές μας θ’ αποφέρουν καρπούς. Έχουμε δουλέψει σκληρά για τον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα. Δεν έχουμε ακόμα πετύχει τ’ αποτελέσματα που θέλαμε, αλλά βελτιωθήκαμε ήδη πολύ, κάτι που μπορούμε να δούμε από τ’ αποτελέσματα του Alonso στις κατατακτήριες και τον αγώνα.

Θα έλεγα ότι ανεβαίνουμε ένα βουνό τώρα και ακόμα δεν είμαστε στην κορυφή. Το βάθρο είναι ο στόχος και η προσδοκία μας για τους εναπομείναντες 15 αγώνες. Το power unit ήταν πιο περίπλοκο απ’ ό,τι περιμέναμε. Είναι σημαντικό για την Honda ν’ αλλάξουμε την νοοτροπία που δουλεύουμε, έτσι βελτιστοποιούμε την εναρμόνιση, την δουλειά στα μηχανικά μέρη, την εκμάθηση και τον συντονισμό.