Nico Rosberg

Τα νέα τους εξαρτήματα που είχαν μαζί τους στο Ισπανικό Grand Prix αξιολόγησαν σήμερα οι ομάδες, στο πρώτο από τα δύο 2ήμερα τεστ εντός της φετινής σεζόν -το επόμενο θα διεξαχθεί στην Αυστρία, στις 23 και 24 Ιουνίου-. Φυσικά, τέτοιες δοκιμές είναι πάντα μια καλή ευκαιρία για νέους οδηγούς, ώστε να πάρουν εμπειρία από μονοθέσια της Formula 1.

Αν και γνωρίζουμε καλά ότι οι ταχύτεροι χρόνοι στις δοκιμές δεν έχουν καμία σημασία, πιο γρήγορος στην σημερινή πρώτη ημέρα ήταν ο Nico Rosberg. Παράλληλα, ήταν και ο πιο δραστήριος, καθώς ολοκλήρωσε 146 γύρους, δηλαδή απόσταση μεγαλύτερη των δύο αγώνων, με τον ταχύτερό του χρόνο να είναι κατά 2,2 δευτερόλεπτα καλύτερος από τον επόμενο στον πίνακα.

Αυτός είναι ο Marcus Ericsson για λογαριασμό της Sauber. Ο Σουηδός έκανε κάτι λιγότερο από 100 γύρους στην ισπανική πίστα, εδώ όπου η Sauber δυσκολεύτηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ακολούθησε ο Raffaele Marciello, που πήρε δεδομένα από 125 γύρους ή 582 χιλιόμετρα, προκειμένου να βοηθήσει τη Ferrari να κατανοήσει τους λόγους για τους οποίους οι αναβαθμίσεις που έφερε στο Montmelo δεν λειτούργησαν όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα τη μείωση της ανταγωνιστικότητας.

Πληροφορίες για την RB11 χρειάζεται και η Red Bull. Έτσι, ο Daniil Kvyat γύρισε 101 φορές την πίστα σήμερα, αν και το πρωί ταλαιπωρήθηκε από ένα πρόβλημα στα υδραυλικά του αυστριακού μονοθεσίου. Υποτονική σχετικά μέρα για τον Pastor Maldondo και τη Lotus. Ο Βενεζουελάνος, που έδειξε ότι θα έπαιρνε τους πρώτου βαθμούς στην Ισπανία, αν δεν είχε την επαφή με τον Romain Grosjean, πραγματοποίησε λίγους γύρους το απόγευμα.

Μια μικρή ανατροπή συνέβη στη Force India. Βάσει προγράμματος, το τιμόνι σήμερα θα έπιανε ο Pascal Wehrlein, ωστόσο η αδιαθεσία που αισθάνθηκε το πρωί, ανάγκασε τον Nick Yelloly από το GP2 να μπει στην VJM07, πραγματοποιώντας 109 γύρους, αλλά η Force India δεν είχε μαζί της σημαντικές αναβαθμίσεις στη Βαρκελώνη. Είναι πιθανό ο Wehrlein να τρέξει αύριο για την ινδική ομάδα.

Νέος οδηγός και για την Toro Rosso, προερχόμενος και αυτός από το GP2. Είναι ο Pierre Gasly, ο οποίος ανάγκασε να υπάρξει καθεστώς κόκκινης σημαίας, μόλις ολοκληρώθηκε η μέρα. Δε φάνηκε να υπάρχει πρόβλημα στην STR10 (μπορεί να έμεινε από καύσιμα), και κατάφερε να κάνει 131 γύρους.

Ο λιγότερο δραστήριος οδηγός σήμερα ήταν ο Felipe Massa, που σημείωσε τον 8ο ταχύτερο χρόνο. Μόλις 54 γύρους για τον Βραζιλιάνο, με το πρόγραμμα της Williams να γράφει δουλειά στη φθορά των ελαστικών και δουλειά για το μονοθέσιο της επόμενης σεζόν.

Στην τελευταία θέση ο Oliver Turvey. Ο μικρός οδηγός που ανήκει στο δυναμικό της McLaren κάλυψε απόσταση ενός αγώνα, καθώς η MP4-30 ταλαιπωρήθηκε ξανά από προβλήματα. Ένας αισθητήρας δε λειτουργούσε όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να υπάρξει καθυστέρηση το πρωί, όταν και γινόταν δοκιμές στην αεροδυναμική. Το απόγευμα, η βρετανική ομάδα δούλεψε πάνω στις αναρτήσεις, χωρίς να επηρεάζεται από κάποιο πρόβλημα.

Η Marussia δε συμμετέχει στο τεστ και η δράση ολοκληρώνεται αύριο στο Circuit de Barcelona-Caralunya. Ακολουθούν οι ταχύτεροι χρόνοι της πρώτης ημέρας.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Nico Rosberg Mercedes 1:24.374 146
2 Marcus Ericsson Sauber 1:26.624 +2.250 98
3 Raffaele Marciello Ferrari 1:26.648 +2.274 125
4 Daniil Kvyat Red Bull 1:26.904 +2.530 101
5 Pastor Maldonado Lotus 1:27.338 +2.964 60
6 Nick Yelloly Force India 1:27.396 +3.022 109
7 Pierre Gasly Toro Rosso 1:27.639 +3.265 131
8 Felipe Massa Williams 1:27.911 +3.537 54
9 Oliver Turvey McLaren 1:28.542 +4.168 68