Test_Drive_Dacia_Sandero_Stepway_01

Αυτή τη στιγμή η Dacia είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία χαμηλού κόστους παγκοσμίως και η τεράστια επιτυχία της έχει βάλει σε σκέψεις αντίπαλα στρατόπεδα να ακολουθήσουν το παράδειγμά της. Με μια γκάμα μοντέλων που απευθύνεται σε αρκετά ευρύ κοινό -από νεαρούς σε ηλικία για πρώτο αυτοκίνητο, μέχρι οικογενειάρχες με εκτός δρόμου ανησυχίες- τα Logan, Sandero, Sandero Stepway, Duster και Logan MCV έχουν κερδίσει την συμπάθεια της ευρωπαϊκής αγοράς, ενώ στο Μαρόκο πωλούνται επίσης και τα Dokker, Dokker Van και Lodgy.

Χαρακτηριστικό είναι ότι την τελευταία 5ετία, η Ρουμάνικη εταιρία έχει αυξήσει τις πωλήσεις της με αλματώδη ρυθμό, καθώς από το 2010 και τις σχεδόν 350.000 μονάδες, κατάφερε να πουλήσει κάτι παραπάνω από 511.000 αυτοκίνητα το 2014, κάτι που σημαίνει μια αύξηση της τάξης του 46%. Στην Ελλάδα της κρίσης, το αντίστοιχο διάστημα έχει μεν την αντίστροφη πορεία καθώς έχει παρουσιάσει πτώση των πωλήσεων περίπου 35%, όταν όμως βλέπεις ότι οι συνολικές πωλήσεις στην εγχώρια αγορά από το 2010 μέχρι το Δεκέμβριο του 2014 έχουν πέσει 100%, αυτό δείχνει ότι τουλάχιστον προσπαθεί σθεναρά για το καλύτερο.

Μετά την πρώτη επαφή μας με τη μάρκα το Σεπτέμβριο του 2013, που είχαμε δοκιμάσει το Duster 4×2 1.5 dCi είχαμε πραγματικά εκπλαγεί από τις ικανότητες, τους χώρους και την οικονομία του SUV της εταιρίας. Έχοντας αυτό υπόψη, οι προσδοκίες μας για το Sandero Stepway με τον ίδιο κινητήρα, που είχαμε για δοκιμή το περασμένο διάστημα ήταν αρκετά ψηλές, χωρίς όμως να καταφέρνει το αυτοκίνητο να μας ικανοποιεί στον ίδιο βαθμό.

Στα συν

  • Τιμή
  • Ροπή Κινητήρα
  • Κατανάλωση
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι επιβατών/αποσκευών

Στα μείον

  • Θόρυβος κινητήρα
  • Ποιότητα πλαστικών
  • Εργονομία
  • Απουσία συστήματος start/stop
  • Έλεγχος αμαξώματος στις στροφές