Lotus F1 Team

Τα πράγματά τους έχουν ήδη ξεκινήσει να μαζεύουν οι ομάδες για ν’ αποχωρήσουν από το Circuit de Barcelona-Catalunya, εκεί που βρίσκονται σχεδόν μία εβδομάδα, καθώς ήταν προγραμματισμένο το πρώτο φετινό τεστ. Αυτό ολοκληρώθηκε σήμερα, με τους μηχανικούς να βάζουν τα τελευταία δεδομένα για τα μονοθέσιά του στους σκληρούς τους δίσκους, τα οποία θ’ αξιοποιήσουν για τους επόμενους αγώνες.


Οι χρόνοι είναι αρκετά υψηλοί, κάτι που σημαίνει ότι το ενδιαφέρον για γρήγορα περάσματα μάλλον δεν ήταν μεγάλο σήμερα. Ταχύτερος ήταν ο Jolyon Palmer της Lotus, που πήρε τη θέση του Pastor Maldonado στην E23. Ο 24χρονος έβαλε τα πολύ μαλακά ελαστικά στα τελευταία λεπτά της ημέρας και ανέβηκε στην πρώτη θέση. Και πάλι, όμως, ο χρόνος του είναι κατά 1,7 δευτερόλεπτα αργότερος από τον χθεσινό του Nico Rosberg, ενώ έκανε 87 περάσματα σήμερα.

Τη μπουκιά από το στόμα του Pascal Wehrlein πήρε ο Palmer. Χθες, ο Γερμανός οδηγός δεν ήταν αδιάθετος, όμως σήμερα ήταν αρκετά καλά για να μπει στην W06. Και όχι απλώς μπήκε, αλλά ήταν και ο πιο ενεργός οδηγός, όπως δηλώνουν οι 137 γύροι του 20χρονου, στα πλαίσια δοκιμών πακέτου υψηλών αεροδυναμικών πιέσεων, εν όψει του Grand Prix στο Μονακό.

Επόμενος στον πίνακα των ταχύτερων χρόνων είναι ο Pierre Gasly. Χθες, ο οδηγός του GP2 οδήγησε για την Toro Rosso και σήμερα ανέλαβε καθήκοντα για τη μεγάλη αδερφή. Μάλιστα, προκάλεσε κόκκινη σημαία το απόγευμα, όταν και σταμάτησε στο τέλος του pit lane, αλλά παρ’ όλα αυτά κατάφερε να πάρει πληροφορίες 75 γύρων για την RB11.

Μετά την κάπως φτωχή χθεσινή ημέρα, η McLaren έπιασε σήμερα 3ψήφιο αριθμό γύρων στην ισπανική πίστα. Ο Jenson Button ήταν αυτός που οδήγησε την MP4-30, προκειμένου να συνεχίσει από χθες το πρόγραμμα της βρετανικής ομάδας, το οποίο περιελάμβανε δοκιμές στην αεροδυναμική και στην ανάρτηση.

Το ντεμπούτο του με τη Williams πραγματοποίησε σήμερα ο Alex Lynn. Όπως ήταν λογικό, ο οδηγός του GP2 και δοκιμαστής της ομάδας του Grove ήταν ο πιο υποτονικός οδηγός σήμερα, με μόλις 52 γύρους, και ο καλύτερος χρόνος τους είναι αρκετά μακριά από την κορυφή, ενώ η Williams φαίνεται πως σκοπίμως επιλέγει να μην κάνει πολλούς γύρους.

Πολύ πιο δραστήριος ήταν ο Esteban Ocon. 94 περάσματα για τον οδηγό της Mercedes, 1,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Palmer και 4 δέκατα μπροστά από τον Esteban Gutierrez, ο οποίος εκτελεί χρέη αναπληρωματικού οδηγού της Ferrari. Ο Μεξικανός αφιέρωσε πολύ χρόνο στην πίστα, γυρνώντας 119 φορές, αξιολογώντας τις αναβαθμίσεις της ιταλικής ομάδας.

Στην προ τελευταία θέση ο Carlos Sainz. Ο χρόνος του μάλλον δεν ενδιαφέρει την Toro Rosso, καθώς οι μηχανικοί της ασχολούνται πολύ περισσότερο με τα δεδομένα από τους 126 γύρους του Ισπανού. Την 9άδα κλείνει ο Raffaele Marciello. Ο Ιταλός οδήγησε σήμερα την C34, κάνοντας 75 γύρους. Βέβαια, αξίζει ν’ αναφέρουμε ότι ο 20χρονος είχε έξοδο το πρωί, καθώς έφυγε εκτός στη στροφή 3, προκαλώντας ζημιές στο ελβετικό μονοθέσιο. Οι μηχανικοί της Sauber επισκεύασαν το αυτοκίνητο και το απόγευμα πήρε κανονικά μέρος, σημειώνοντας συνολικά 75 γύρους.

Το επόμενο τεστ θα διεξαχθεί στις 23 και 24 Ιουνίου το Red Bull Ring, αμέσως μετά το Αυστριακό Grand Prix, και θα είναι και το τελευταίο εντός της φετινής σεζόν.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Jolyon Palmer Lotus 1:26.080 87
2 Pascal Wehrlein Mercedes 1:26.497 +0.417 137
3 Pierre Gasly Red Bull 1:26.683 +0.603 75
4 Jenson Button McLaren 1:26.927 +0.847 100
5 Alex Lynn Williams 1:26.967 +0.887 52
6 Esteban Ocon Force India 1:27.520 +1.440 94
7 Esteban Gutierrez Ferrari 1:27.930 +1.850 119
8 Carlos Sainz Toro Rosso 1:27.997 +1.917 126
9 Raffaele Marciello Sauber 1:28.829 +2.749 75