17535854856_a059c7aec4_k

Τα ψέματα τελείωσαν. Οι δοκιμές εξέλιξης τελείωσαν και το σημαντικό test στην Circuit de la Sarthe πριν τις 24 ώρες του Le Mans τον επόμενο μήνα, είναι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Ένα test που για τη Nissan ίσως να αποτελέσει ένδειξη για το τι μπορούμε να περιμένουμε – ή να μην περιμένουμε.


Το GT-R LM Nismo είναι ήδη καθοδόν για την Γαλλική πίστα και ο Darren Cox ετοιμάζεται για πολλές άγρυπνες νύχτες.

Ο όγκος της δουλειάς ήταν τεράστιος όπως φαντάζεστε. Πρέπει να θυμόμαστε ότι η Porsche είχε 9-12 μήνες, μπορεί και παραπάνω, για να ετοιμάσει το πρόγραμμα της και έφεραν μόνο δύο αυτοκίνητα [την πρώτη χρονιά].

Τρία αυτοκίνητα είναι υπερβολή αλλά καλύτερα να υπερβάλεις την πρώτη χρονιά απ’ ότι την δεύτερη. Ήταν μία στρατηγική απόφαση να φέρουμε 3 αυτοκίνητα και πιστεύω ότι ήταν η σωστή απόφαση.

Δήλωσε. Φυσικά, το πρόγραμμα δοκιμών, έφερε στην επιφάνεια προβλήματα. Μάλιστα, ο Cox αναφέρει ότι “είναι πολύ πιθανό να γίνουν λάθη από τώρα, έως την έναρξη του αγώνα” και ότι η απόφαση της εταιρίας να είναι ανοιχτή με τους οπαδούς και τα μέσα έχει το μειονέκτημα ότι ολόκληρη η ομάδα είναι στο μικροσκόπιο. Ποιοι είναι όμως οι στόχοι; Τι μπορούν να περιμένουν οι οπαδοί της Nissan αλλά και των αγώνων αντοχής γενικότερα;

Έχουμε κυριολεκτικά ένα πλάνο γύρο με τον γύρο και θα το τηρήσουμε. Δεν μας νοιάζει πόσο γρήγορα πηγαίνουν όλοι οι υπόλοιποι. Δεν κυνηγάμε χρόνους.

Αν μπορέσουμε να έχουμε και τα τρία αυτοκίνητα στο τέλος της ημέρας, να γνωρίζουμε την φθορά των ελαστικών, την κατανάλωση και την κατεύθυνση που θα πάρουμε για το setup, τότε θα έχουμε κάνει καλή δουλειά.

Οι στόχοι που θέτει ο Cox για το test του Σαββατοκύριακου είναι σαφείς λοιπόν. Οι οδηγοί έχουν εντολές να μείνουν μακριά από τα κερμπς, μακριά από τα GT αγωνιστικά και να αγνοούν το τι κάνουν οι άλλοι. Αν τηρηθεί το πρόγραμμα, μάθει η ομάδα αυτά που πρέπει να μάθει και υπάρξει πρόοδος, τότε μπορούν να προσαρμοστούν οι στόχοι για τον αγώνα.