maxresdefault

Με το “συνδεδεμένο αυτοκίνητο” να γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένο, οι κατασκευαστές ψάχνουν τρόπο να το εμπορευματοποιήσουν με τον καλύτερο και πιο συμφέροντα τρόπο.

Η General Motors, κατέθεσε αίτηση για να κατοχυρώσει ένα “Σύστημα και μέθοδο για δημοπράτηση geoboxed, ευέλικτων, ημι-κλειδωμένων ή κλειδωμένων προεπιλογών ραδιοφώνου” για παράδειγμα. Όλο αυτό που μόλις διάβασες, είναι ένας τρόπος να περιγράψει την πώληση των προεπιλογών ραδιοφώνου και το φόρτωμα τους σε ένα άλλο όχημα. Η δημοπράτηση των προεπιλογών, μπορεί να γίνει με βάση διάφορους παράγοντες όπως οι διαφορετικοί τύποι των προεπιλογών, η περιοχή από την οποία προέρχονται κ.ά. Από τη στιγμή που θα ολοκληρωθεί η δημοπρασία, οι προεπιλογές μπορούν να φορτωθούν σε οχήματα από κάποια αντιπροσωπεία ή ακόμα και όταν το εκάστοτε όχημα βρεθεί σε κάποια συγκεκριμένη περιοχή – για παράδειγμα ταξιδεύεις από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και όταν φτάσεις στην ευρύτερη περιοχή της Λάρισας, φορτώνονται οι δημοπρατημένοι προεπιλεγμένοι σταθμοί. Ενδιαφέρουσα σε πολλά επίπεδα η κίνηση της GM. Τώρα μένει να δούμε πότε και πώς θα εφαρμοστεί…

Στις σχετικές ειδήσεις, η GM αναζητά τρόπους να αυξήσει τη παραγωγή των Chevrolet Colorado και GMC Canyon, των οποίων οι πωλήσεις πάνε αναπάντεχα καλά. Η GM θέλει να προσλάβει 1.000 νέους υπαλλήλους, για να αυξήσει τη παραγωγή των pikcups της κατά 2.000 μηνιαίως, ενώ θα κάνει και μικρές προσαρμογές στη γραμμή παραγωγής τους, ώστε να εξοικονομεί καθημερινά 18 λεπτά, χρόνος που ισούται με 3.500 περισσότερα οχήματα κάθε χρόνο. Τα Colorado και Canyon, από την αρχή του έτους έως και τον Απρίλιο, έχουν πουλήσει 35.720 μονάδες. H GM, ως μέρος της επένδυσης των 5,4 δισ. δολαρίων, θα επενδύσει 1,2 δισ. δολάρια στο εργοστάσιο της στο Fort Wayne, εκεί όπου κατασκευάζει τα Siverado και Sierra.