Test_Drive_Renault_Megane_MY201406


Με την υιοθέτηση της ιδιαίτερα επιτυχημένης εταιρικής ταυτότητας που χάρισε στα νέα μοντέλα (Clio, Captur, Espace, Kadjar) της γαλλικής μάρκας ο Ολλανδός αρχισχεδιαστής της, Laurens van den Acker, δε θα μπορούσε να μην συμβαδίσει με αυτή και το Megane. Γι’αυτό και η Renault στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2013 δεν παρουσίασε την επόμενη γενιά του μεσαίου της hatchback που λογικά περιμέναμε, αλλά ακόμη μια facelift έκδοση του τωρινού μοντέλου, “ξεχειλώνοντας” με αυτό το τρόπο τον κύκλο ζωής του.

Αυτό γιατί αισίως έχουμε φτάσει στα 7 χρόνια που κυκλοφορίας της τρίτης γενιάς του μοντέλου, με την τελευταία φορά που ανανεώθηκε το Megane να ήταν στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2012. Η ανανεωμένη έκδοση έχει λιγότερο από ένα χρόνο που κυκλοφορεί, με την νέα γενιά να έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, για να πατήσει δρόμο από την άνοιξη του 2016.

Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά, αντικαθιστώντας το Renault 19 μέχρι και τη σημερινή τρίτη, το λογότυπο Megane έχει πουλήσει περίπου 12 εκ. αυτοκίνητα, αν και τα τελευταία χρόνια ακολουθεί μια ελαφρώς πτωτική και δικαιολογημένη πορεία, καθώς το C-segment είναι μία από τις πλέον ανταγωνιστικές κατηγορίες και το κοινό είναι άκρως απαιτητικό, θέλοντας να έχει όλες τις τελευταίες εξελίξεις.

Στα συν

  • Κινητήρας
  • Κατανάλωση
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Εξοπλισμός
  • Εμφάνιση
  • Τιμή και κόστος συντήρησης

Στα μείον

  • Λειτουργία κινητήρα σε χαμηλές σ.α.λ.
  • Ουδέτερος χαρακτήρας
  • Χώρος πίσω επιβατών
  • Πλαστικά στις πόρτες
  • Ερχομός νέας γενιάς