[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Renault_Megane_MY201406

Με την υιοθέτηση της ιδιαίτερα επιτυχημένης εταιρικής ταυτότητας που χάρισε στα νέα μοντέλα (Clio, Captur, Espace, Kadjar) της γαλλικής μάρκας ο Ολλανδός αρχισχεδιαστής της, Laurens van den Acker, δε θα μπορούσε να μην συμβαδίσει με αυτή και το Megane. Γι’αυτό και η Renault στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2013 δεν παρουσίασε την επόμενη γενιά του μεσαίου της hatchback που λογικά περιμέναμε, αλλά ακόμη μια facelift έκδοση του τωρινού μοντέλου, “ξεχειλώνοντας” με αυτό το τρόπο τον κύκλο ζωής του.

Αυτό γιατί αισίως έχουμε φτάσει στα 7 χρόνια που κυκλοφορίας της τρίτης γενιάς του μοντέλου, με την τελευταία φορά που ανανεώθηκε το Megane να ήταν στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2012. Η ανανεωμένη έκδοση έχει λιγότερο από ένα χρόνο που κυκλοφορεί, με την νέα γενιά να έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, για να πατήσει δρόμο από την άνοιξη του 2016.

Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά, αντικαθιστώντας το Renault 19 μέχρι και τη σημερινή τρίτη, το λογότυπο Megane έχει πουλήσει περίπου 12 εκ. αυτοκίνητα, αν και τα τελευταία χρόνια ακολουθεί μια ελαφρώς πτωτική και δικαιολογημένη πορεία, καθώς το C-segment είναι μία από τις πλέον ανταγωνιστικές κατηγορίες και το κοινό είναι άκρως απαιτητικό, θέλοντας να έχει όλες τις τελευταίες εξελίξεις.

[one_half]

Στα συν

[custom_list]

  • Κινητήρας
  • Κατανάλωση
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Εξοπλισμός
  • Εμφάνιση
  • Τιμή και κόστος συντήρησης

[/custom_list] [/one_half] [one_half_last]

Στα μείον

[custom_list type=”x”]

  • Λειτουργία κινητήρα σε χαμηλές σ.α.λ.
  • Ουδέτερος χαρακτήρας
  • Χώρος πίσω επιβατών
  • Πλαστικά στις πόρτες
  • Ερχομός νέας γενιάς

[/custom_list] [/one_half_last]

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Renault_Megane_MY201404

Η ανανέωση, του παλιότερου μοντέλου στο σημερινό line-up της εταιρίας, έγινε και στις 5 εκδόσεις (hatchback, coupe, estate, cabrio και RS), με τις αλλαγές να εντοπίζονται στον εμπρός μέρος, καθώς κύριο γνώρισμα πλέον είναι ο νέος προφυλακτήρας, η νέα γρίλια, το νέο καπό καθώς και τα νέα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201411

Η σχεδίαση του εμπρός τμήματος είναι αυτή που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο αμάξωμα και χωρίς υπερβολή, μεταμορφώνει τον “ξεπερασμένο” χαρακτήρα του pre-facelift μοντέλου, σε ένα σύγχρονο σύνολο. Στο κέντρο δεσπόζει το ευμεγέθης λογότυπο της Renault, τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED έχουν μεταφερθεί στον προφυλακτήρα και δίπλα από τους προβολείς ομίχλης, ενώ τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, σε συνδυασμό με τις ρευστές γραμμές του καπό, χαρίζουν μια ελκυστική και μοντέρνα εικόνα.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201401

Οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες στο μαύρο γυαλιστερό πλαίσιο της μάσκας δημιουργούν όμορφη αντίθεση, πόσο μάλλον με το άσπρο χρώμα του αυτοκινήτου δοκιμής, προσθέτοντας κομψότητα στη σχεδίαση. Οι αλλαγές σταματούν εκεί, καθώς το υπόλοιπο αμάξωμα έχει μείνει ανέγγιχτο και είναι ίδιο με αυτό της προηγούμενης δοκιμής μας, με το πίσω καμπύλο σχέδιο και τα αρκετά μεγάλα φωτιστικά σώματα να δείχνουν την ηλικία τους και να μην δένουν αισθητικά με το εμπρός μέρος.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201403

Από θέμα διαστάσεων δεν έχει αλλάξει το παραμικρό και βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του. Έτσι το μήκος του είναι 4.302 χλστ,, το πλάτος του φτάνει 1.808 χλστ και το ύψος του τα 1.471 χλστ. Τέλος, το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2.641 χλστ. ενώ το συνολικό βάρος του αμαξώματος με τον πετρελαιοκινητήρα του αυτοκινήτου δοκιμής ακουμπάει τα 1290 κιλά.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201408

Κλείνοντας, λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου μοντέλου, το αυτοκίνητο υπεβλήθη σε δοκιμές σύγκρουσης του οργανισμού EuroNCAP και τα αρχικά αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά, καθώς απέσπασε 3 μόλις αστέρια,το 2008 που πρωτοπαρουσιάστηκε, αλλά με διαφορετικούς κανονισμούς του οργανισμού, είχε λάβει 5 αστέρια. Για το λόγο αυτό, η Renault κάνοντας τις αλλαγές που ήθελε ο οργανισμός (ηχητική ειδοποίηση των ζωνών ασφαλείας για όλες τις θέσεις) πήγε ξανά το αυτοκίνητο για δοκιμές πρόσκρουσης τον περασμένο Νοέμβριο και απέσπασε 4 αστέρια, με αυτό να ισχύει σε όσα αυτοκίνητα έχουν αριθμό πλαισίου από VF1 BZM402 52100376 και μετά. Η βαθμολογία στις επί μέρους κατηγορίες είναι η εξής: 83% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 78% στη προστασία παιδιών, 60% στη προστασία πεζών και 56% στα συστήματα ασφαλείας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Renault_Megane_MY201429

Μηχανικά δεν υπάρχει καμία αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλου που είχαμε δοκιμάσει, και κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός Energy dCi πετρελαιοκινητήρας με υπερσυμπιεστή χωρητικότητας 1.461 κ.εκ., ο οποίος έχει μπει σε πάμπολλα μοντέλα της Renault-Nissan και σε ορισμένα της Mercedes.

Αποδίδει 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 260 Nm ροπής, με τη μάξιμουμ τιμή να εμφανίζεται μόλις στις 1750 σ.α.λ. Συνδυάζεται είτε με ένα εξατάχυτο κιβώτιο είτε με το αυτόματο EDC και διαθέτει τρεις βασικές τεχνολογίες: το σύστημα Start&Stop με ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR/Exhaust Gas Recirculation) και τέλος, την αυτόματη και ελεγχόμενη από θερμοστάτη ροή στην αντλία λαδιού. Συγκεκριμένα, η χωρητικότητα της αντλίας λαδιού (άρα και η πίεση) προσαρμόζεται κάθε στιγμή, ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα, με αποτέλεσμα τον περιορισμό των απωλειών ενέργειας από τη λειτουργία της αντλίας. Ένας αισθητήρας θερμοκρασίας του λαδιού φροντίζει να ρυθμίζει την πίεση σε πραγματικό χρόνο, ώστε να ελαχιστοποιούνται τα φαινόμενα τριβής λόγω ιξώδους, με θετικές επιπτώσεις, τόσο στο φαινόμενο της αυτανάφλεξης, όσο και στην κατανάλωση.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201428

Η εργοστασιακή κατανάλωση ανακοινώνεται στα μόλις 4,2 λίτρα/100 χλμ αλλά η αλήθεια να βρίσκεται λίγο ψηλότερα και κοντά στα 5,4 λίτρα/100χλμ, πάντα με το air condition στο On. Με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 60 λίτρων η αυτονομία του ξεπερνάει με χαρακτηριστική ευκολία τα 1.000 χλμ, και μπορεί να φτάσει και τα 1100 χλμ.

Κλείνοντας, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 90γρ/χλμ και απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ όσον αφορά τις επιδόσεις του, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 11,7 δευτ., με τις μετρήσεις μας με το VBox να γράφει 10,71 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνάει τα 190 χλμ/ώρα που ανακοινώνουν οι Γάλλοι.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Renault_Megane_MY201418

Εισερχόμενος στη καμπίνα του Megane δεν θα παρατηρήσεις την παραμικρή διαφορά και αυτό είναι που το κάνει να δείχνει τα χρόνια που έχει στη πλάτη του. Η απουσία πολυλειτουργικής οθόνης αφής είναι εμφανέστατη και κρίνεται επιτακτική, πόσο μάλλον όταν έχεις στο μυαλό σου την εξαιρετική κονσόλα του νέου Clio.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201426

Test_Drive_Renault_Megane_MY201419 Test_Drive_Renault_Megane_MY201421

Κατά τ’άλλα, αντικρίζεις ένα ποιοτικό εσωτερικό, ουδέτερης αισθητικής με αρκετά λιτές γραμμές και χωρίς εξάρσεις, με τους Γάλλους να έχουν δώσει έμφαση στη λειτουργικότητα και χρηστικότητα. Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει το ψηφιακό ταχύμετρο στο κέντρο, με το ενδιαφέρον να κεντρίζει η κίτρινη βελόνα του στροφομέτρου, που πλαισιώνει την LCD οθόνη του ταχύμετρου, ενώ υπάρχει άλλη μια μικρή οθόνη δεξιά για τις ενδείξεις του trip computer. Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη δείχνει τις λειτουργίες του ηχοσυστήματος, στη θέση της οποίας προαιρετικά τοποθετείται η οθόνη του συστήματος πλοήγησης, που όμως δεν υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201427

Ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα έχει γίνει στη χρήση των υλικών και του δεσίματος των μερών μεταξύ τους, με την εργονομία να μην έχει τρανταχτά ψεγάδια, αν και ο διακόπτης ρύθμισης της έντασης του ήχου είναι εκνευριστικά μικρός και μπορείς να τον μπερδέψεις με αυτόν που αλλάζει τους σταθμούς. Παρόλα αυτά, υπάρχει το “κρυμμένο” κοντρόλ πίσω από το τιμόνι για τη λειτουργία του ηχοσυστήματος, που θέλει μεν εκμάθηση, αλλά πρώτον, δεν φορτώνει με αχρείαστα κουμπιά το τιμόνι και δεύτερον, είναι πιο εύκολο στη χρήση από το να ελέγχεις το ηχοσύστημα από τα ενσωματωμένα κουμπιά.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201420 Test_Drive_Renault_Megane_MY201431

Η θέση οδήγησης είναι σωστή, η περιμετρική ορατότητα εξίσου καλή με μόνο παράπονο να είναι η μικρή απόσταση ανάμεσα στα πεντάλς. Η άνεση των εμπρός επιβατών είναι εγγυημένη, αλλά δε θα μπορούσα να πω το ίδιο και για τους πίσω, καθώς έχει δοθεί περισσότερη έμφαση στον χώρο αποσκευών, παρά στην άνεση ενήλικων επιβατών στην πίσω σειρά, καθώς ενώ για το κεφάλι δεν υπάρχει θέμα χώρου για τα πόδια είναι κάπως περιορισμένος.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201430

Αντιθέτως ο χώρος αποσκευών είναι αρκετά ικανοποιητικός και πάνω από το μέσο όρο των ανταγωνιστών του καθώς διαθέτει 372 πλήρως εκμεταλλεύσιμα λίτρα, και μια πρόχειρη σύγκριση βλέπεις ότι περνάει το Focus με 316 λίτρα, έχει σχεδόν παρόμοιο χώρο αποσκευών με το Opel Astra και Citroen C4 με 370 λίτρα έκαστο, αλλά χάνει κατά κράτος από το Peugeot 308 και το Honda Civic με 420 και 477 λίτρα αντίστοιχα. Όταν, όμως, αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα (αναλογία 60/40) δημιουργείται σχεδόν επίπεδος χώρος όγκου 1.129 λίτρων.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Test_Drive_Renault_Megane_MY201423 Test_Drive_Renault_Megane_MY201425

Στο εξοπλισμό του αυτοκινήτου, το Megane στην έκδοση Progressive που είχα στα χέρια μου ξεκινάει από €19.250 και μετά το όφελος απόσυρσης και τη προσφορά της Renault πέφτει στα €17.530, που περιλαμβάνει 5 χρόνια μηχανικής εγγύησης και 3 χρόνια οδικής βοήθειας.

Αυτή περιλαμβάνει τα εξής: αερόσακος οδηγού/συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός και οροφής, ΑBS με EBV και AFU, ESP και ASR, αυτόματος κλιματισμός 2 ζωνών, αισθητήρες βροχής και φώτων, δερμάτινο τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες, αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω με μηχανισμό κατά της παγίδευσης, κλειδί/κάρτα Renault, αυτόματο κλείδωμα θυρών εν κινήσει, ηχοσύστημα First με 4 ηχεία, Ράδιο CD, Mp3 player, Bluetooth και υποδοχές USB & Aux, υπολογιστή ταξιδιού, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/55, προβολείς ομίχλης, φώτα “Follow me home”, cruise control με Speed limiter, και κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος.

Αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό κάθε έκδοσης του Megane facelift, καθώς και τις προωθητικές ενέργειες της ελληνικές αντιπροσωπείας μπορείς να τις βρεις εδώ και εδώ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Test_Drive_Renault_Megane_MY201417

Η οδήγηση του Megane στους ελληνικούς δρόμους αποτελεί πραγματικά διαπιστευτήρια της εξαιρετικής συμπεριφοράς των γαλλικών αυτοκινήτων σε κακοτράχαλους δρόμους. Έχει πολύ στιβαρό και σταθερό πάτημα, που σε συνδυασμό με τα ελαστικά της Michelin διαστάσεων 205/55-16 τα οποία προσέφεραν πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, δεν θα σε αγχώσει, είτε σε καταστάσεις με κακή πρόσφυση, είτε στο φρενάρισμα. Σε συνδυασμό δε με το ESP, (που αν το απενεργοποιήσεις, μπαίνει αυτόματα μόνο του μετά τα 50 χλμ./ώρα), τα όρια του είναι πολύ ψηλά και το γαλλικό hatchback. Έχει όσο δυναμική συμπεριφορά χρειάζεται, που ούτε θα κουράσει αλλά ούτε θα εμφανίσει μεγάλες κλίσεις.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201414

Στον τομέα της ανάρτησης. Εξ αρχής καταλαβαίνεις ότι ο κύριος σκοπός της είναι η άνεση και η ποιότητα κύλισης. Μπροστά βρίσκονται, κλασικά, γόνατα McPherson, ενώ παραδόξως παρά την ύπαρξη ημιάκαμπτου άξονα πίσω, η ουρά δε θα εμφανίσει συμπτώματα αστάθειας. Σε πολύ ακραίες καταστάσεις θα υποστρέψει, ενώ οποιαδήποτε τάση για παιχνίδια της ουράς διαγράφονται εν τη γενέσει τους. Κάτι τέτοιο δεν μεταφράζεται ως βαρετό και χωρίς επικοινωνία πλαίσιο, καθώς σε ανταμείβει με τις μεγάλες ταχύτητες που μπορείς να διατηρήσεις στις ανοιχτές καμπές. Σε αυτό συμβάλλει και το καλό τιμόνι, το οποίο εξαιτίας του περισσότερου βάρους στον εμπρός άξονα από τον πετρελαιοκινητήρα, σου μεταφέρει καλύτερα την αίσθηση των εμπρός τροχών. Στις χαμηλές ταχύτητες όμως, δε παύει η ηλεκτρική κρεμαργίερα να κάνει αισθητή τη παρουσία της και το τιμόνι να μην έχει το “feeling” που θα ήθελες, όντας παράλληλα λιγότερο υπάκουο. Παρόλα αυτά, μέσα στη πόλη η κοντή κρεμαργίερα του, με διάμετρο κύκλου στροφής 10,95 μέτρα, είναι σύμμαχος για επιτόπιες μανούβρες.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201415

Αυτός που σώζεται, παρά τα χρονάκια του, είναι ο εξαιρετικός κινητήρας, με τον νέο 1.600άρη με τα 130 άλογα να τοποθετείται μόνο στην GT-Line έκδοση. Το εύρος λειτουργίας του είναι κλασικά περιορισμένο, όπως η πλειοψηφία των diesel κινητήρων και το ιδανικό παράθυρο λειτουργίας είναι από τις 1.700 μέχρι τις 3.500 σ.α.λ., χωρίς να υπάρχει λόγος να το πιέσεις περισσότερο.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201424

Κάτω από τις 1.700 σ.α.λ. και μέχρι να σηκώσει στροφές το turbo θα κάνει εμφανή την δυσκολία του να ανεβάσει στροφές, κάτι που ίσως κουράσει στις χαμηλές ταχύτητες κίνησης μέσα στη πόλη. Η ροπή των 260 Nm θα συμβάλει στα απροβλημάτιστα προσπεράσματα, και θα νιώσεις το κλώτσημα του turbo όταν αυτό ξυπνήσει, ενώ χάρη στην ιδανική κλιμάκωση του κιβωτίου δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις συχνά σχέση.

Test_Drive_Renault_Megane_MY201413

Η ηχομόνωση του, τόσο από το κινητήρα όσο και από το δρόμο, είναι πολύ καλή, νιώθοντας αποκομμένος από το εξωτερικό περιβάλλον και χαρίζοντας σου άνετα και ήσυχα πολύωρα ταξίδια. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέφτες και από τα τζάμια θα εμφανιστούν σε πολύ υψηλές και απαγορευμένες ταχύτητες.

Κλείνοντας, εξαιρετικής συμπεριφορά επέδειξαν και τα φρένα του αυτοκινήτου, τόσο στην αίσθηση του πεντάλ που “πιάνει” ψηλά όσο και στην απόδοσή τους, επιβραδύνοντας άκοπα το αμάξωμα, αφού για την ακινητοποίηση του από τα 100 χλμ/ώρα χρειάστηκε 38,1 μέτρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_Renault_Megane_MY201412

Μπορεί σε λιγότερο από χρόνο να πατήσει στον δρόμο η τέταρτη και εντελώς καινούρια γενιά του Megane, παρόλα αυτά το υπάρχον αποτελεί εγνωσμένη αξία και έχει καταξιωθεί στην αντίληψη του αγοραστικού κοινού ως ένα πολύ αξιόλογο μικρομεσαίο αυτοκίνητο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τη πρωτοκαθεδρία του χώρου.

Η πλαστική εγχείρηση της μούρης έδωσε την τελευταία ανάσα ζωής στην καριέρα του μοντέλου, κάνοντας το ταυτόχρονα πιο όμορφο από ποτέ. Η καλή τιμή αγοράς του, ο πλούσιος εξοπλισμός, μαζί με τον πάντα πρόθυμο και εξαιρετικό κινητήρα, το καθιστούν ακόμα και τώρα,να είναι πάντα μέσα στις εξεταζόμενες προτάσεις ενός σοβαρού αγοραστή που θα κοιτάξει αντικειμενικά τα συν και τα πλην.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Renault Megane MY2014 1.5 dCi Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 10,71 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 6,22 δευτ. (3η ταχύτητα)
60-100 χλμ/ώρα 8,14 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-130 χλμ/ώρα 15,45 δευτ. (5η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 38,11 μέτρα σε 2,91 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

 

Renault Megane 5-θυρο 1.5 dCi 110
Τύπος αμαξώματος Hatchback
Φίλτρα σωματιδίων FAP
Πρότυπο εκπομπών Euro 5
Τύπος κιβωτίου ταχυτήτων EDC6
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός (κ.ε.) 1 461
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 76 x 80,5
Αριθμός κυλίνδρων/βαλβίδων 4 / 8
Σχέση συμπίεσης 15,2:1
Μέγιστη ιπποδύναμη kW CEE (ίπποι) σε στροφές κινητήρα (σ.α.λ.) 81(110) / 4 000
Μέγιστη ροπή Nm CEE σε στροφές κινητήρα (σ.α.λ.) 240 / 1 750
Τύπος ψεκασμού Άμεσος ψεκασμός Common rail – Υπερσυμπιεστής
Σύστημα διεύθυνσης Μεταβλητή υποβοήθηση τιμονιού
Διάμετρος στροφής μεταξύ πεζοδρομίων 10,95
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (Km/h) 190
0 – 100 Km/h (δευτερόλεπτα) 11,7 / 12,1
1.000 m από στάση (δευτερόλεπτα) 30,8
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ, ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΣΕ L/100 KM ΚΑΙ G/KM)
Xωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (lt) 60
CO2 (g/km) 110
Κύκλος πόλης (λίτρα/100 km) 5,1
Κύκλος εκτός πόλης (λίτρα/100 km) 3,7
Μικτός κύκλος (λίτρα/100 km) 4,2
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
Εμπρός Ψευδο Mac-Pherson με τριγωνικό ψαλίδι κάτω
Πίσω Ημι-άκαμπτος άξονας
ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΡΕΝΩΝ
Εμπρός: αεριζόμενοι δίσκοι Ø (mm) 280
Πίσω: συμπαγείς δίσκοι Ø (mm) 260
ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις 195 / 65 R15 91H
Ζάντες αναφοράς 6,5 J15
ΒΑΡΟΣ (KG)
Απόβαρο 1290/1289
Μέγιστο μικτό βάρος (MMAC) 1845/1850
Μέγιστο βάρος ρυμουλκόμενου με φρένα (MRF) 1300/1500
Μέγιστο βάρος ρυμουλκόμενου χωρίς φρένα (MRNF) 680

[/nextpage]