Ford Focus RS

Η Ford θέλει το νέο Focus RS να είναι 100% έτοιμο όταν ξεκινήσει τις πωλήσεις του αργότερα μέσα στο έτος και έτσι, έχει πάει ένα μουλάρι του στο Nurburgring για τις τελευταίες δοκιμές. Από θέμα αριθμών, η Μπλε Οβάλ δεν έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημα το τελικό νούμερο, που θα αποδίδει το αυτοκίνητο, αλλά από έγγραφα που έχουν διαρρεύσει από Ιρλανδία και Ισπανία, ο 2.3-λίτρων τετρακύλινδρος EcoBoost κινητήρας αναμένεται να αποδίδει 350 άλογα, με τη ροπή να υπολογίζεται περίπου στα 480 Nm.


Ο κινητήρας συνδυάζεται σε ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένα σύστημα τετρακίνησης –με “Drift Mode”- για να περάσει την ισχύ στον δρόμο. Το σύστημα τετρακίνησης διαθέτει torque vectoring και μπορεί να στείλει έως και το 70% της ροπής στον πίσω άξονα και έως και το 100% αυτής της ροπής στον πίσω τροχό που κρίνει αυτό ότι πρέπει να την στείλει. Ασχέτως του συστήματος τετρακίνησης πάντως, η Ford εξόπλισε το 2016 Focus RS με την γνωστή πλέον, RevoKnuckle εμπρός ανάρτηση.

Το Focus RS, φορά επιθετικό bodykit, με μεγάλη αεροτομή, δύο απολήξεις της εξάτμισης και ελαστικά 19’’ με ελαστικά της Michelin. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με sport καθίσματα της Recaro, σύστημα infotainment SYNC με οθόνη 8’’, κάμερα οπισθοπορείας κ.ά. Όποιος ενδιαφέρεται, θα μπορεί να παραγγείλει το Ford Focus RS σε ένα από 4 χρώματα: Nitrous Blue, Frozen White, Absolute Black και Stealth Gray.