KUALA LUMPUR, MALAYSIA - MARCH 27: Infiniti Red Bull Racing Team Principal Christian Horner and Renault's Cyril Abiteboul attend a press conference following practice for the Malaysia Formula One Grand Prix at Sepang Circuit on March 27, 2015 in Kuala Lumpur, Malaysia. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Φέτος στη Formula 1 επιτράπηκε η μερική εξέλιξη των power unit κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος. Αυτό, όμως, έγινε λόγω λάθους στους κανονισμούς, οι οποίοι άφησαν ένα παραθυράκι που συζητήθηκε μεταξύ των ομάδων πριν το ξεκίνημα του πρωταθλήματος. Οι κανονισμοί για το 2016 δεν θα επιτρέπουν καμία εξέλιξη μέσα στη χρονιά, εκτός και αν συμφωνήσουν όλες οι ομάδες.

Με τη Mercedes να μην ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο όμως –όπως είναι φυσιολογικό- η κατάσταση φαίνεται ακόμη δυσκολότερη για τη Renault, η οποία έχει δηλώσει πως ενδιαφέρεται για η Formula 1, αρκεί να έχει έναν ανταγωνιστικό κινητήρα. Ο επί κεφαλής της Red Bull, Christian Horner, έρχεται να επιβεβαιώσει τα λεγόμενα των Γάλλων δηλώνοντας:

Είμαστε σε ένα κρίσιμο σημείο, όσον αφορά τη δέσμευση της Renault (σ.σ. στη Formula 1). Αν σταματήσει η εξέλιξη τον Φεβρουάριο (με το “πάγωμα” των PU) τότε σχεδόν τους λέτε αντίο.

Η Mercedes θα πρέπει να σκεφτεί ώριμα και η FIA θα πρέπει να πει τι είναι καλύτερο για τη Formula 1. Αν η F1 μπορεί να χάσει έναν κατασκευαστή κινητήρων, τότε ας παραμείνουν στο σχέδιο για τις 28 Φεβρουαρίου.

Μέχρι στιγμής η Renault δεν έχει χρησιμοποιήσει “κλειδιά” για την εξέλιξη του φετινού της κινητήρα, μετά το ξεκίνημα του πρωταθλήματος. Αυτό σημαίνει πως έχει ακόμα 12, πέντε περισσότερα από τους υπόλοιπους κατασκευαστές power unit.