2015-aston-martin-rapide-s-front-three-quarter-in-motion-05

Όλες οι εταιρίες, συμπεριλαμβανομένων των πολύ ειδικών όπως η Aston Martin, πρέπει να βρούνε τρόπο να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων του στόλου τους. Η πρώτη προσπάθεια της Αγγλικής εταιρίας, το Cygnet, ήταν μία… ας πούμε αποτυχία και το ίδιο πιστεύει ο CEO της, Andy Palmer.

Όσο είμαι εγώ εδώ, δεν θα τοποθετήσουμε diesel κινητήρα σε Aston Martin. Και δεν πιστεύω ότι το Cygnet ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε.

Δήλωσε ο Palmer στο περιθώριο του Goodwood Festival of Speed και συνέχισε λέγοντας ότι ένα ηλεκτρικό όχημα που θα τοποθετείται πάνω από το Tesla έχει νόημα αφού οι αγοραστές του Model S, το παραγγέλνουν “φορτωμένο”, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει χώρος… Τι θα μπορούσε να είναι αυτό το όχημα; Δεν χρειάζεται να κάνουμε δικές μας υποθέσεις αφού ο Palmer μας εξηγεί το όραμα του:

Είμαι οπαδός των ηλεκτρικών οχημάτων, όχι για οικονομία καυσίμου αλλά για επιδόσεις. Δουλεύουμε πάνω σε ένα όχημα που θα μπορούσε να μοιάζει με τετρακίνητη, 1.000 ίππων Rapide. Υπάρχει ένα πρωτότυπο που κυκλοφορεί. Επισήμως, δεν είναι μέρος του 6-ετούς προγράμματος μας αλλά ίσως να χρειαστεί να γίνει αν αντιμετωπίσουμε πρόβλημα με τους κανονισμούς.

Όχι απλά όραμα λοιπόν… υπάρχει πρωτότυπο που κυκλοφορεί ώστε οι μηχανικοί να δουλέψουν πάνω στο drivetrain και την τοποθέτηση των μπαταριών ώστε να επιτευχθεί 50:50 κατανομή βάρους.