Toyota FT-1 concept

Νέα στοιχεία κυκλοφόρησαν σχετικά με τον διάδοχο της νέας Toyota Supra, του αυτοκίνητου που αναπτύσσεται από την Toyota σε συνεργασία με την BMW. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές την εξέλιξη της πλατφόρμας, που προέρχεται από το i8, την έχει αναλάβει εξολοκλήρου η BMW στη Γερμανία, με τους μηχανικούς της Toyota να δηλώνουν την απογοήτευσή τους για την απόφαση αυτή.

Το μοντέλο της Toyota ίσως ονομαστεί S-FR και αναμένεται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017 με τις αναφορές να θέλουν το αυτοκίνητο να μην διαθέτει υβριδικό σύστημα. Το αυτοκίνητο μηχανικά θα φορά έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης της Γερμανικής εταιρίας. Η Supra θα είναι διαθέσιμη μόνο με αυτόν τον κινητήρα, με την Z4, το αντίστοιχο μοντέλο της BMW, να εφοδιάζεται με τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μοτέρ, χωρίς και σε αυτό να υπάρχει υβριδικός κινητήρας. Έτσι θα συναντάμε έναν turbo 2,0-λίτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 241 ίππων με 350 Nm ροπής και έναν 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής.

Η Supra θα τοποθετηθεί πάνω από το GT86, θα κοστίζει περισσότερο από την Corvette στις Η.Π.Α και θα δανείζεται στιλιστικά στοιχεία από το FT-1 Concept (φωτό). Τα δύο αυτοκίνητα θα διαφέρουν σχεδιαστικά, αλλά και στο στήσιμο. Θα μοιράζονται το σασί από αλουμίνιο και carbon, με το σώμα τους να είναι κατασκευασμένο από CFRP. Το μήκος τους δεν θα είναι μεγαλύτερο από 4,5 μέτρα, το πλάτος τους δεν θα ξεπερνά τα 1,84 μέτρα, με το ύψος τους να φτάνει τα 1,34 μέτρα. Σε ό,τι αφορά το μεταξόνιο, αυτό αναμένεται να είναι μικρότερο από 2,5 μέτρα. Οι παραπάνω διαστάσεις κάνουν τα δύο μοντέλα να είναι μικρότερα από τη παλιά Supra και κατά τι μεγαλύτερο από την Z4, ενώ θα έχουν το ίδιο μέγεθος με την Porsche 911. Το βάρος τους αναμένεται πως θα ξεκινά από τα 1.300 κιλά. Ο σχεδιασμός της νέας Supra έχει ολοκληρωθεί, με πηγές να αναφέρουν πως θα εκπλαγούμε από τον σχεδιασμό, μιας και δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota.