mercedes-toto

Από την αρχή της φετινής χρονιάς, η πρωταθλήτρια ομάδα της Mercedes προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στην εκκίνηση του αγώνα. Αρχικά, ο Lewis Hamilton ήταν εκείνος που είχε τα μεγαλύτερα ζητήματα, με τον Nico Rosberg να δοκιμάζει νέους συμπλέκτες στις δοκιμές της Βαρκελώνης και το πρόβλημα να φαίνεται πως αμβλύνθηκε για τους επόμενους αγώνες.

Όμως, σε Silverstone και Hungaroring οι εκκινήσεις των δυο W06 ήταν χειρότερες από ποτέ. Και στην Ουγγρική πίστα, όπου τα προσπεράσματα είναι δύσκολα, η Mercedes δεν κατάφερε να ανακτήσει τις χαμένες θέσεις, πριν έρθουν κι άλλα προβλήματα από λάθη κι επαφές. Ο Toto Wolff, αναφέρθηκε στο θέμα των εκκινήσεων, τονίζοντας πως τα προβλήματα είναι αρκετά, με βασικότερο την σωστή ρύθμιση του συμπλέκτη.

Ανησυχώ πολύ. Την τελευταία φορά μας πέρασαν οι δύο Williams και τώρα μας πέρασαν οι δύο Ferrari. Αυτό ήταν που προκάλεσε όλο το χάος και στη συνέχεια το περιστατικό στον πρώτο γύρο. Πρέπει να βελτιώσουμε την κατάσταση. Είναι απαράδεκτο και πρέπει να αναλυθεί το γιατί συνέβη. Είναι πολλοί διαφορετικοί λόγοι, δεν είναι ένας συγκεκριμένος και αν το δει κανείς, δεν είναι καθόλου καλό.

Είναι διάφορα θέματα. Είναι πολύ δύσκολο να βρούμε τη σωστή ρύθμιση (του συμπλέκτη). Είχαμε δύο πολύ καλές δοκιμαστικές εκκινήσεις από τη γραμμή και στη συνέχεια, όταν μετρούσε, στην πραγματική εκκίνηση του αγώνα, είχαμε πάρα πολύ σπινάρισμα των τροχών. Μετά σε προσπερνάνε και δεν μπορείς να ανακτήσεις (στην εκκίνηση) τις θέσεις.

_CC_8550

Από τον αγώνα του Βελγίου κι έπειτα, οι διαδικασίες εκκίνησης θα αλλάξουν και θα ελέγχονται αυστηρότερα, ώστε ο οδηγός να έχει μεγαλύτερη σημασία κατά το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, αλλά και για να υπάρξουν περισσότεροι αστάθμητοι παράγοντες που θα ανακατέψουν την κατάταξη. Πάντως, αυτό δεν θα είναι το μοναδικό ζήτημα για την Mercedes, με τον Wolff να χαρακτηρίζει μίζερη τη χθεσινή μέρα, βλέποντας το ρυθμό της Ferrari να είναι εξαιρετικός και την ομάδα του να κάνει λάθη.

Υπήρχαν τόσα πολλά συμβάντα σε αυτή την κούρσα. Ήταν μια μίζερη μέρα στο γραφείο. Εκείνοι (στη Ferrari) διέθεταν το ταχύτερο αυτοκίνητο και τον καλύτερο ρυθμό, και θα μπορούσαν να κάνουν ακόμη και το 1-2 αν δεν ήταν το πρόβλημα του Kimi. Άξιζαν να κερδίσουν σήμερα (σ.σ. χθες).

Αυτή ήταν μια ατυχής κατάσταση (με το αυτοκίνητο ασφαλείας), επειδή εκείνη τη στιγμή η προεπιλογή των ελαστικών μας ήταν η μέση γόμα. Ήταν 28 γύροι μέχρι το τέλος και ήταν πάρα πολλοί για τη μαλακή. Όταν βγήκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και μπήκαμε στα pits, εκείνη ήταν ακριβώς η στιγμή όπου θα αλλάζαμε την προεπιλογή ελαστικών από τη σκληρή στη μαλακή. Αλλά η μαλακή δεν ήταν έτοιμη.

[Πηγή: Motorsport.com (1), (2)]